onezero

d3 vs d4 vs d5

43 posts in this topic

Ma omoara de cateva zile si tot nu-i dau de capat. Am niste intrebari la care sper sa-mi gasiti voi un raspuns bun ca eu n-am putut gasi:

- cati cilindrii are d3, d4 si d5( obvious ca d5 are 5)

- d3 are 150 de cai cu turbina?

- d4 are 177 de cai cu sau fara turbina? ( nu prea cred sa faca asta fara turbina da am citit si asta, crazy)

- care sunt mai ok dintre motoarele astea d.p.d.v. economie, piese si durabilitate?

- pe s80 este d3 de 163 de cai, cum ii motorul asta pt caroseria asta? Consumul? Prea mic pt aproape 1700 de kg?

- tot pe s80, d3 ii de 5 cilindrii?

- cineva care are motorul asta (d3, d4 sau d5) si ce parere are

Multumesc!

Ah da, si ce parere aveti de s80 din 2008 in sus, iar de s40 din 2011( e cam la fel cu ala de 2008? In afara de estetica)

Share this post


Link to post
Share on other sites

01. Daca este un "D", inseamna ca este un diesel, iar tot ce inseamna diesel la Volvo, este turbo (vorbim de generatiile noi)!

02. Toate specificate de tine sunt motoare in 5 cilindrii

03. d3 = d4 = 2000cmc = diferenta de soft!

04. d5 - ai sute de obiectii pe aceasta tema, pune mana si rasfoieste/citeste forumul :smile:

05. s80 (the new generation) este o "balena cu confort", care nu isi justifica banii de noua din punctul meu de vedere!

Edited by agr350r
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

D5 zile 'ncoace, gura nu-i mai tace! D5244t10,151kw, consum mediu pe 300 km rulati -7,2l/100km, viteza medie 86km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S80 e o masina superioara s40-ului , si preturile sh sunt foarte similare spre exemplu pentru d3

d5 180/185 cp este un motor mai vechi , este euro 4 , d3,d4 sunt motoare mai noi cu euro 5

Totusi fiind un motor nou, au renuntat repede la el inlocuind-ul cu motoare in 4 pistoane oare de ce ?

Volvo dealtfel a renuntat complet la motoarele in 5 pistoane

Si trebuie sa ai in vedere faptul ca d5 180 cp , il poti aduce la 205 / 450 nm cu polestar

Share this post


Link to post
Share on other sites

si atunci daca volvo scoate motoare in 5 cilindrii, gen d3 d4 d5, atunci de ce vor sa scoata de pe piata motoarele diesel?!? ca am citit undeva ca de exemplu in franta masinile diesel sunt interzise, la fel si in berlin. lamuriti-maaaaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

da

Share this post


Link to post
Share on other sites

si atunci daca volvo scoate motoare in 5 cilindrii, gen d3 d4 d5, atunci de ce vor sa scoata de pe piata motoarele diesel?!? ca am citit undeva ca de exemplu in franta masinile diesel sunt interzise, la fel si in berlin. lamuriti-maaaaaa

In orice oras din germania diesel cu placheta galbena e interzis. Adica euro 3. La v70 am placheta galbena pt ca este euro 3 deci nu am voie cu el in orase. Daaar mi-am lipit placheta verde si atunci nu mai e problema decat in caz de control amanuntit. Sper sa nu am bafta asta. Acum ai inteles?

Adica asta e placheta.post-6084-0-11975600-1426412654_thumb.jp

La masinile pe benzica chiar si euro 2 primesc placheta verde pt ca nu elimina atat de mult co2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inteleg. Atunci daca ii euro 4 sau euro 5 se incadreaza in placheta verde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

D5 nou euro 5 este de la 205 cai in sus.

Stirea am auzit o si eu si francezii pana n 2016 vor sa scoata toate diselurile pana la E4 din tara.La radio ziceau ca diselul de la 2010 in sus(deci E5) il accepta.

Nu are treaba cu nici un co2, care la disel este mult mai mic decat la benzina, cel ce produce efectul de sera si distrugerea O3-ului.

Dar diselurile emit particulele cancerigene si in aglomeratiile din orase este de jale.Pt aia start/stop si dpful

http://www.auto-data...l&modeli_id=927 acia gasesti toate datele la orice masina

Din cate am citit d4 de 177 cai este cel mai economic motor raportat la putere,impozite,taxe

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inteleg. Atunci daca ii euro 4 sau euro 5 se incadreaza in placheta verde?

Exact

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana la euro 4 inclusiv ? francezi is ff nefututi si nu cred ca o sa isi schimbe ei masinile asa , ca s-a trezit statul francez , ei fiind foarte zgarciti , vedem ce se va intampala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da vor sa scoata diselul inclusiv E4.Sa ramana benzinarele si disel de la E5 la deal

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cu euro 4 unde mai circuli? pe autostrazi?? unde ca trebe sa te muti sa-ti faci garaj langa o intrare si din cand in cand o mai alergi, de dragul zilelor vechi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si populatia va renunta la masinile lor asa usor ?? :))) vedem dar 60 % din masini sunt diesel sub euro 4

Pe francezi nu ii intereseaza, se dau cu ele pana mor

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta am auzit la radio ca vor sa faca.Apoi mai departe treaba lor.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

din partea mea sa circule cu hibride in franta, in romania sa ma mai lase sa ma bucur de masina mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil nu vor mai permite , inmatricularea masinilor diesel cu e4 in jos, si ma gandesc ca romania , va aplica si ea ... ca nah copiem nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti, nu cobiti! Nu am inscris inca masina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma omoara de cateva zile si tot nu-i dau de capat. Am niste intrebari la care sper sa-mi gasiti voi un raspuns bun ca eu n-am putut gasi:

- cati cilindrii are d3, d4 si d5( obvious ca d5 are 5)

- d3 are 150 de cai cu turbina?

- d4 are 177 de cai cu sau fara turbina? ( nu prea cred sa faca asta fara turbina da am citit si asta, crazy)

- care sunt mai ok dintre motoarele astea d.p.d.v. economie, piese si durabilitate?

- pe s80 este d3 de 163 de cai, cum ii motorul asta pt caroseria asta? Consumul? Prea mic pt aproape 1700 de kg?

- tot pe s80, d3 ii de 5 cilindrii?

- cineva care are motorul asta (d3, d4 sau d5) si ce parere are

Multumesc!

Ah da, si ce parere aveti de s80 din 2008 in sus, iar de s40 din 2011( e cam la fel cu ala de 2008? In afara de estetica)

Salut,

Discutia nu este simpla: in afara de D5, aceste denumiri nu s-au pastrat peste ani - D3 si D4 au tot fandat - in sus si in jos. Propun sa te uiti la masina sau la codul motorului.

Exemple:

- la XC60 motorul D3 din 2011 / 2012 este de fapt un D5 de 163 CP care cu Polestar il duci la D5 cu Polestar - ambele 5 cilindri

- D4 este actualmente atat fostul D3 de 163 CP 2L cu 1 turbina - 5 cilindri-, cat si un nou motor de 4 cilindri de 2L

- D3 este fostul D3 de 163 CP (2011), "slabit" la 136 CP - 5 cilindri. Cu Polestar il faci cat fostul D3 de 163 CP.

Cifra de dupa D nu reprezinta numarul de cilindri, ci mai degraba un ordin de putere al motorului, daca se poate spune asa, desi cu Polestar se mai sare ordinea :smile:.

Daca vrei sa vezi azi ce motoare diesel sunt disponibile vezi aici: http://www.volvocars.../specifications

Maine nu se stie :smile:

Oricum D5 a cam disparut din ofertele dealer-ilor - au venit motoare noi diesel cu 4 cilindri 2L, putere asemanatoare, pe arhitectura noua VEA.

Eu am avut un D3 MY2012 (163 CP // 5 clindri), D5 MY2013 (205 CP 5 cilindri bi-turbo), D5 MY2015 (215 CP 5 cilindri bi-turbo) - primul tuning RC, D5 cu Polestar - toate foarte multumit - recomand.

Edited by maverick
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

dilema mea , si a colegului onezero , este daca motorul 2.0 (5 pistoane) diesel : 150 cp , 177 cp , 163 cp , 136 cp sunt defapt acelasi motor ? codul motor sigur difera ...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cautati fratilor ce alezaj si cursa au ,apoi ce diametre au manetoanele,palierele si gata gasiti solutia ,acelasi bloc ori ba. De obicei sint citeva blocuri motor pt majoritatea modelelor unei marci (nu este vreun mare super sport model sa fie ceva limitatat sau pe comanda)si dupa ceea sint variatiuni de soft ,mod amplasare,pozitionare admisie ,evacuare ,turbine , etc .Asa in linii mari vbesc.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

dilema mea , si a colegului onezero , este daca motorul 2.0 (5 pistoane) diesel : 150 cp , 177 cp , 163 cp , 136 cp sunt defapt acelasi motor ? codul motor sigur difera ...

Eu de ce am pus link-ul? Degeaba sa nu cititi? Hai sa vedem:

- D3 136 CP: D5204T7 // 5 pistoane // 1984 cmc // Bore: 81 mm // Stroke: 77 mm // 350 Nm

- D4 163 CP: D5204T3 // 5 pistoane // 1984 cmc // Bore: 81 mm // Stroke: 77 mm // 400 Nm - asta e fostul D3 2011

Daca mergi la Polestar pe site vezi ca daca pui Polestar pe D3 mai sus obtii D4 de mai sus. Mai departe:

- D4 181 CP: D4204T5 // 4 pistoane // 1969 cmc // Bore: 82 mm // Stroke: 93.2 mm // 400 Nm - asta e motor nou Drive-E cu Start/Stop

Prima cifra dupa D din codul motor indica numarul de pistoane // cilindri, si nu cifra de la D ca si denumire motor (D3, D5).

Deci concluzia este clara acuma? D3 si D4 163 CP sunt unul si acelasi motor. D4 181 CP este un motor total nou Drive-E.

Voi ati facut in clasa 1 citire? Aveti permis nu?

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now