MariusR

A avut cineva probleme cu Autostart la 1,6 drive ?

33 posts in this topic

Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Am un S40 din 2010 cu auto start stop! De 3 saptamani nu mai merge deloc! Imi arata ca e conectat dar nu se opreste motorul. Sa mai lovit cineva de problema asta? Am cautat pe forum dar nu am gasit poate nu am cautat cum trebuie dar daca este topic deschis l as citi cu mare atentie! Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este frig nu porneste ss, daca e cald si merge ac din nou nu se opreste , exact nu stiu sa iti dau detalii dar presupun ca nu se opreste daca apa nu a ajuns la 90 gr , si masina face caldura .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inainte nu conta rece-cald se oprea. Temperatura afara nu a scazut sub 5 grade celsius... Ciudat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este ca la mine sistemul este cum zice cristi.

Sub 0 gr nu se opreste ceea ce ii exclus in zona voastra

Temperatura motor 90gr

Apoi climatronicul reporneste daca are nevoie de cald/rece, dar in principiu se opreste si apoi dupa cateva secunde reporneste

Daca indeplinesti toate conditiile, pune pe tester masina

Ai cumva setare gen on-off?Dar din cate stiu dupa orice oprire/repornire se reactiveaza sistemul

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum nu prea stie nimeni cum functioneaza sistemul asta 100% la Volvo. Este destul de dubios.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In manual nu scrie nimic?

Sent from my iPhone

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oricum nu prea stie nimeni cum functioneaza sistemul asta 100% la Volvo. Este destul de dubios.

La Bmw nu sunt probleme de genul.

bMw rulZ

Sent from my Nokia 3310i

using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Bmw nu sunt probleme de genul.

bMw rulZ

Sent from my Nokia 3310i

using Tapatalk

De aceea am si scris ca la Volvo :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La BMW eu il opresc, nu inteleg rostul lui si nici mare economie de motorina nu fac

Sent from my iPhone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva nu e in regula ! Am citit manualul. Nimic despre depanare sau probleme. Am programat o la un tester saptamana urmatoare. Cost diagnoza 150£.... Ma cam gandesc sa o schimb

Temeperatura imi este la 90 grade! Fac zilnic 160 de mile dar nimic....

Edited by MariusR
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu zic sa o schimbi, dar cu un Logan, ca nu are SS si nici pilot automat, de fapt nu are de nici unele, deci nu are ce sa se strice :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, ca are injectie electronica si se poate strica. Treispe' sute cu weber sau solex + ciorap de dama de rezerva pentru alternator sau autostopiste, care apare primu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic:Loganul are pilot automat, asa pt. cultura generala :)) si nu inteleg de unde atata adversitate fata de marca autohtona. Din cei care aveti peste 30 de ani, sigur ati condus macar odata o Dacie si sigur daca te lasa in drum nu apelai la platforma: o sarma, un dress si plecai mai departe.

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa revenim totusi la topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

La BMW eu il opresc, nu inteleg rostul lui si nici mare economie de motorina nu fac

Sent from my iPhone

Posibil ca in orasele mari f aglomerate sa nu merite dar in Alba iulia unde am facut test chiar ii ok.Adevarat fara ambuteiaje, doar semafoare.Si am reusit asa cu el activ sa raman intre 6.5-7consum pe temperatura ext normala.Cu el off adevarat nu i diferenta mare dar este 1-1.5%+, la care se adauga si noxele.Mie mi se pare util si l las activ.Functioneaza brici

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand ss functiona , computeryl imi afisa un average 53,7 mpg. Acum am average de 51.8. La mine vad diferenta. Oricum am tot cautat dar nu am gasit nimic concret.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Am un S40 din 2010 cu auto start stop! De 3 saptamani nu mai merge deloc! Imi arata ca e conectat dar nu se opreste motorul. Sa mai lovit cineva de problema asta? Am cautat pe forum dar nu am gasit poate nu am cautat cum trebuie dar daca este topic deschis l as citi cu mare atentie! Multumesc

Salut - sugerez sa verifici voltajul pe baterie - daca bateria scade sub un anumit procent (parca 90%) sistemul este dezactivat dat fiind consumul instant pe baterie la pornire, coroborat cu restul sistemelor care consuma chiar daca motorul este oprit. Practic, nu ii mai ramane curent de pornire cu toti consumatorii conectati - radio, clima, etc.

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 maverick, buna ideea.

@MariusR, ai decuplat cumva recent o borna de la baterie? In caz ca da, atunci trebuie refacute toate setarile din calculatorul de pe consola centrala.

Nu am Start/Stop pe masina dar ma gandesc ca si ala ar putea avea o bifa pentru On / Off pe acolo.

Edited by FBogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am dus masina la reprezentanta, baietii mi au explicat problema. Deoarece volanul e pe dreapta si panoul de sigurante e in stanga masinii, pentru a schimba filtrul interior au scos panoul de sigurante complet. Cert este ca dupa ce au scos masina in probe si mi au predat o totul e ok si la normal.

Multumesc pentru ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La S40 1.6 cu start stop exista baterie auxiliara ptr aerul conditionat? Am citit tot pe aici cum ca la un v50 (parca!) exista o a doua baterie de 8Ah.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

La V50 pentru start/stop exista o baterie dedicata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La S40 1.6 cu start stop exista baterie auxiliara ptr aerul conditionat? Am citit tot pe aici cum ca la un v50 (parca!) exista o a doua baterie de 8Ah.

Bateria auxiliara e pentru sistemul start/stop, nu pentru aerul conditionat, si exista la toate Volvo-urile cu Start/Stop :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bateria auxiliara e pentru sistemul start/stop, nu pentru aerul conditionat, si exista la toate Volvo-urile cu Start/Stop :smile:

Gresit, exista la toate masinile cu Start and Stop, nu doar la Volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, am înțeles. Dar unde se află poziționată la S40?

Eu vreau să schimb bateria, am identificat o varta start stop, dar nu știu nimic despre bateria auxiliară.

Îmi puteți da mai multe detalii? Se schimbă? Spre ce model ar trebui să mă orientez?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now