Denis Ciobanu

Instalare ceasuri plasma

28 posts in this topic

M-a mancat undeva si am luat un set de ceasuri plasma,off market iar dupa ce am dat bordul jos am un manunchi de cabluri la care trebuie sa conectez ceasurile.Imi trebuie un si un + si un ground si nu stiu care sunt.Poate ma puteti ajuta voi.

Eu cred ca cel maro e + si cel rosu cu galben e ground insa as vrea sa reglez si intensitatea curentului la ceasuri din butonul din bord...Acolo m-am uitatat dar nu am cum sa le conectez.Deci nu prea stiu de unde sa le leg.

Asadar ceva impresii,idei?

post-6360-0-26980800-1427008729_thumb.jp

post-6360-0-41391500-1427008750_thumb.jp

post-6360-0-82514700-1427008763_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lipesti firele pe placa ceasurilor in locul unui led. Sau lipesti firele pe soclul unui bec. Asa iti va functiona si dimming-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lipesti firele pe placa ceasurilor in locul unui led. Sau lipesti firele pe soclul unui bec. Asa iti va functiona si dimming-ul

Il dau jos mai tarziu si mai fac o poza ca nu imi dau seama deocamdata ce si cum...

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar daca lipesti in soclu becului, sau pe placa, trebuie sa ti cont de polaritate. Plasmele nu se vor aprinde, decat daca respecti polaritatea, dar daca le pui invers, nu se va intampla nimic. Schimbi polaritatea si vor functiona.

Daca lipesti firele pe soclu si nu se aprind, rasucesti soclul la 180 grade si vor merge. Daca lipesti pe placa si nu se aprind, va trebui sa le dezlipesti si sa le inversezi intre ele

Sa nu uiti sa scoti becurile din bord!

post-259-0-53396100-1427012282_thumb.jpg

post-259-0-84092100-1427012288_thumb.jpg

post-259-0-53543900-1427012292_thumb.jpg

post-259-0-65145800-1427012296_thumb.jpg

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca o intrebare,

Trebuie sa scot toate becurile din bord?

Sunt 13 de toate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai putin 3,4,8,10, 12 si13

post-259-0-75149000-1427032464_thumb.jpg

Edited by paunionutz
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai putin 3,4,8,10, 12 si13

Am scos becurile 1,2,7,5 si 6 al legat plasmele la becul 7 insa acum nu mai am lumina la afisajul electronic de la km...iar afisajul electronic din stanga parca e iluminat doar pe jumate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba becurile, ca poate s-au scuturat la montare-demontare

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scos becurile 1,2,7,5 si 6 am legat plasmele la becul 7 insa nu se mai aprinde 11 si mai vad km iar afisajul din stanga este luminat doar pe jumate 13 nu cred ca se aprinde nici ala...

Scuze ca ma repet am crezut ca am sters postul de mai sus

Edited by Denis Ciobanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am scris mai sus, schimba becurile, pune din cele care ti-au ramas si vezi daca se aprinde, de fapt trebuie sa se aprinda. Ori s-au scuturat becurile, ori au contact imperfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am scris mai sus, schimba becurile, pune din cele care ti-au ramas si vezi daca se aprinde, de fapt trebuie sa se aprinda. Ori s-au scuturat becurile, ori au contact imperfect

Da,scuze inca odata am vrut sa sterg primul post dar se pare ca nu a mers,o sa mai schimb becurile.Merci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am tot frecat becurile pana am incercat sa dau o cheie sa pornesc masina.Surpriza,a murit bateria.

As vrea sa stiu cum pot bloca portbagajul pentru ca nu vreau sa las masina descuiata peste noapte.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Nu poti bloca portbagajul .

2. nu trebuie sa te legi la bord, trebuie sa iei un 12V nepermanent (pe contact), din zona CEM-ului e mai usor de luat 12V sau chiar direct de la contact .

Nu te lega pe bord pt ca trage mult curent ridicatorul ala .

Cred ca scrie chestia asta si in instructiuni dar probabil ca sunt in poloneza . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate lua plus si de pe bricheta , care la s60 este pe contact , sper si la xc70 , este usor de tras plus de la bricheta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai vrea sa si regleze intensitatea luminii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandeam ca e ok sa reglez si intensitatea luminii mai ales cand bag vreao doua mii de km.Dar daca imi omoara bateria mai bine leg de la bricheta iar daca nu merge nu mai leg de nicaieri ca nu ma pricep.

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scos cablurile de la plasme din bord si le-am tras la bricheta insa inainte sa le conectez am dar o cheie si s-a auzit o tzacaneala in bord apoi a murit toata instalatia electrica de tot.Nu se mai aprinde absolut nimic.

Sa ma pregatesc de probleme majore?

Cum fac cu bateria,caut cabluri si pe cineva sa ma ajute sau cumpar un redresor? Bateria e ca noua are cateva sute de km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima data incearca sa ii dai curent sa porneaza , si dupa te pregatesti de probleme majore , sau sa o pornesti cu alta baterie incarcata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit pana la urma pe cineva sa ma ajute so o pornesc am mers cu ea jumate de ora pe autostrada sa fiu sigur ca se incarca iar dimineata nu a mai pornit.Astazi am fost la un service au venit cu o baterie mobila am pornito am legat plasmele la bricheta se aprind dar kilometrajul electronic si afisajul electronic din stnaga nu se mai vad.E data dracului,cand am legat plasmele direct la becurile din bord am avut exact aceiasi problema.Deci cand conectez plasmele se sting becurile respective si cand le deconectez se aprind.Nu mai zic ca toata instalatia electrica a luato razna de tot.Am uitat sa zic ca cei de la service au verificat daca alternatorul incarca bateria si mi-au zis ca incarca in proportie de cam 70% baterie noua alternator nou.Ma face cu nervii masina asta prea tare.Clar ii trebuie un tester.Daca scot un cablu de oriunde si il bag la loc gata trebuie bagata in service...

As vrea sa gasesc pe cineva sa o puna la punct odata pentru totdeauna ca imi curge ulei de la motor de la directie mai rau e cand pun frana la viteza mai mare de 80 fuge in toate directiile trage dreapta dupa ce am reglato...asta e nu stiu ce sa mai zic.

La inceputul lui Iunie vin cu ea in tara sa-i fac revizia tehnica dar nu am decat o saptamana la dispozitie poate stiti voi unde sa o duc.

post-6360-0-18012600-1427831845_thumb.jp

Edited by Denis Ciobanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca tot sunt la capitolul asta as vrea sa schimb becurile din 'habitaclu' cu leduri se poate fara erori?

Pot sa schimb becurile normale cu leduri fara probleme?

Merci

Sarbatori fericite

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti. Cauta din cele numite CANBUS si nu vei avea probleme. In plafoniere si la picioare ai c5w sau sofit. Cauta modelul cel mai lung pentru plafoniere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu siguranta ai ars tranzistorii pe placa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu siguranta ai ars tranzistorii pe placa...

Andrei pune-ti ochelarii si mai citeste odata. Daca, conecteaza plasmele se sting becurile si daca le deconecteaza se aprind la loc. Deci ce anume a ars si cum ai ajuns la concluzia asta?

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai din cate am inteles , prima data a conectat plasmele la becul nr 7 din bord , automat plasmele au un consum mare , mult mai mare decat un bec , pe placa trebuie sa fie un sau mai multi tranzistori pe circuitul de iluminat . Partea a doua este ca nu vad legatura intre bricheta si ceasurile din bord , de ce s-ar stinge afisajul de la km cand conecteaza practic plasmele direct pe 12v , ca bricheta nu cred ca este controlata de vreun calculator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta nici eu nu am inteles, dar cine stie ce are el pe acolo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now