Denis Ciobanu

Instalare ceasuri plasma

28 posts in this topic

Si mie mi-a murit juma' de bord cand am scapat o moneda in bricheta, si nu imi mai mergea nici iluminatul in interior

Vorbesc de fostul V40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai am o problema acum cu plasmele.Ceasurile imi indica valori mai mari decat normal.Ex,acceleratia imi indica 60km/h dar am cam 40 in ralitate,turometrul la fel...

Mai am si eroarea cu airbag-ul chiar si dupa scanat cu testerul.Au resetat erorile dar faza cu airbag-ul persista chiar daca nu apare pe leptop.

Edited by Denis Ciobanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai umbla la fire (defapt nicaieri) cu bateria conectata. INTOTDEAUNA deconectezi bateria si pe urma umbli; pui toate la locul lor si abia atunci poti sa pui cheia in contact pe pozitia 2 si pe urma borna minus inapoi.

Bordul nu iti indica bine pentru ca nu se mai alimenteaza la tensiunea corecta (din cauza plasmelor) daca le dai jos si pui becurile isi revine. Plasmele cu siguranta nu le-ai legat bine. Daca pui o poza cu instructiunile te indrum eu cum sa legi.

Masina trage dreapta cel mai probabil din cauza bucsei de bascula care sta "in picioare" deci bucsa de bascula fata partea din spate 8630605

Daca nu ai lovit masina, directia nu se regleaza decat daca se schimba bieletele de directie. Daca "trage" inseamna ca ceva s-a stricat si trebuie inlocuit

Ulei de la motor... poate sa curga din cauza valvei PCV infundate, pe la filtru, garnitura de la baia de ulei cazuri "fericite"

Uleiul de servo curge ori pe la capacul rezervorului ori din cauza colierelor, sau mai este un oring in pompa la teava aia care se prinde de admisie; din pacate uleiul se prelinge direct in alternator si nu stiu daca a fost coincidenta dar eu am schimbat releul de incarcare la o saptamana dupa pompa de servo care curgea ca la balamuc.

La alternator problema este din releul de incarcare (desi nu inteleg cum poate sa incarce 70% In loc de 14V scoate doar 70%?) Problema asta a intervenit si la mine dupa ce am mesterit toata ziua la motorasele de la stergatoarele de faruri, am ramas fara baterie si dupa ce i-am dat curent sa porneasca nu mai incarca alternatorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now