vicanezu

indicator combustibil

12 posts in this topic

Salutare ! Astazi am constatat ca indicatorul de combustibil i-mi arată că sunt pe zero rezervorul fiind plin chiar am intrat si la un peco si am mai băgat în el pana l-am umplut ,deci varianta cu rezervorul spart cade . Am desfăcut si mufa conectoare de la sonda , am curatat-o insa fără nici un rezultat. Mai trebuie verificată vreo sigurantă sau altceva ?

Vă multumesc !

post-1737-0-77274500-1427033835_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se mai intampla sa se strice sonda din rezervor. Scoate pompa afara cu totul si o sa iti dai seama daca e stricat ceva pe acolo sau nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau un fir intrerupt....

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Mai mult ca sigur ca s-au rupt firele de la sonda din rezervor. Sint subtiri si destul de rigide

Mie mi s-au rupt de doua ori si intr-un final le-am schimbat cu unele fire mai groase, si de atunci nu am mai avut probleme.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Mai mult ca sigur ca s-au rupt firele de la sonda din rezervor. Sint subtiri si destul de rigide

Mie mi s-au rupt de doua ori si intr-un final le-am schimbat cu unele fire mai groase, si de atunci nu am mai avut probleme.

Te referi la firele mufei de conectoare sau la cele de la bobina plutitorului ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,incearca sa vezi daca gradatia este ok si acul lucreaza pe toata gradatia cum trebuie,la mine era exfoliat o singura gradatie si cand ajungea acul acolo la bord imi indica 0,foar sub acea gradatie functiona corect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Având în vedere că astăzi este sărbătoare,las pe mâine această problemă.

Mai am o intrebare,cineva mi-a sugerat pentru a proba instala electrica care vine la sonda ,sa pun in scurt cei doi conectori si ar trebui sa îmi arate nivel full daca firele sunt ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa este, doar ca o sa ai mai mute fire in mufa. Vezi pe care le pui in scurt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca are doua plutitoare indicatoare de nivel. Nu am stat sa investighez cum sunt legate (serie sau paralel). Am si eu problema asta cu indicatia dar m-am resemnat. Se pare ca unele contacte sunt mai tocite decat altele si acolo indica zero cateodata. Daca vrei sa iti faci damblaua sa pui in scurt (cu toate ca nu vad rostul... sorry) la mine sunt doua mufe pe partea dreapta

una cu 4 fire : 2 mai groase albastru si maro care duc la pompa si doua fire negre mai subtirele care sunt indicatorul de nivel dupa partea stanga

una cu doua fire (nu mai stiu culorile) dar daca le urmaresti sub mocheta intra in rezervor in partea dreapta si sunt de la indicatorul de nivel dupa partea dreapta

Dar mai bine urmarestisub mocheta firele care intra in rezervor in principiu alea mai groase sunt de la pompa (evident nu le vei pune pe alea in scurt :blob8: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema sa rezolvat de la sine,acum imi indica nivelul si bănuiesc că problema este de la gradatia sondei,intr-o pozitie anume nu mai indică nivelul.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa nu deschid topic nou:

-mergeam pe autostrada si din senin imi cade in bot. Ma uit la motorina, mai era vreun sfert de rezervor (bec stins). Cu 60km/h si mai mult la relanti ajung intr-o parcare, motorul merge rotund, bule de aer din filtru pe tur. Am inspiratia sa ii bag cei 10 litri de motorina pe care ii aveam la mine. Plec. Merge.

-cu ochiul mereu atent la nivelul indicat al motorinei, merg pana mi se face frica sa nu raman in pana prostului, deasupra liniei rosii si cu becul stins. Alimentez, intra 35 litri. Masina mergea ok.

-ajung acasa cu indicatorul de motorina sub sfert, mult deasupra liniei rosii, bec stins (si nu e ars). A doua zi porneste ca de obicei la sfert de cheie, da sa se inece, ii mai dau pedala si nu se tureaza ca lumea, ridic capacul motorului: in tur din filtru iese numai spuma si motorul moare in fata mea. Filtrul schimbat acum 10.000 km, MANN, niciodata nu am avut probleme. Mai dau o cheie scurta, nu vrea, ii pun 5 litri din canistra (nu o ia), ma ajuta un om bun cu o pompita de amorsare (CUMPAR, chiar va rog sa imi spuneti de care tip si eventual de unde, numai sa se potriveasca), motorul pleaca in 2 secunde, fara bule de aer pe tur, indicatorul arata tot ca inainte sfertul de rezervor plin.

In rest indicatorul functioneaza perfect normal, urca la plin si coboara pe masura ce merg.

Intrebare: exista vreun fenomen fizic care sa duca la acest comportament, adica sa nu mai am motorina in rezervor (asta e concluzia la care am ajuns) dar indicatorul sa mai arate un sfert ? Sorbul ala din rezervor se poate misca asa, cum are chef, si eu sa stau cu motorina in rezervor si in pana prostului pe marginea drumului ? Bulele de aer apar numai in asemenea situatie, deci nu e vroba sa traga aer fals pe undeva de vreme ce la plin nu se vede nici o bula de aer.

Multumesc pentru timpul / raspunsurile dvs. Sa nu uit: nici un mesaj de eroare in bord.

LE Am scris in V40 pana in 2004. Poate se uita totusi cineva. Multumesc.

Edited by HANS
Postare la alta categorie de auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now