Marius Victor

Nu mai porneste

25 posts in this topic

Buna ziua

Am o mica problema, m-a pus dracu sa apasa pe chestia aia de langa supapa de admisie, si acum masina numai porneste.

Defapt problema a fost alta, la relanti masina incepea sa trepideze si aproape ca se oprea, numai avea niciun fel de vlaga, mai ales in mers...

Dar inainte sa apas pe chestia aia masina pornea, mai greu mai usor dar pornea acum deloc...

Volvo s40 1.9D an 2003

Am gresit sectiunea, rog un admin sa-mi mute topicul, multumesc.

post-7955-0-32880700-1427727396_thumb.jp

Edited by Marius Victor

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ford am un asemenea buton care opreste alimentarea. Ai incercat sa te "joci cu el" ? La volvo nu stiu exact ce este , dar probabil ceva asemanator daca nu porneste deloc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Demonteaza acea supapa si aseaza-i membrana aia din cauciuc la locul ei. A ramas blocata pe inchis. Daca o apesi manual in timp ce motorul merge acesta se va opri. Am avut si inca mai am uneori aceleasi simptome.Au disparut o vreme dupa ce i-am curatat egr-u,dar mai face uneori(motor: D4192T3-116cp)...fluctueaza relantiul si se opreste singura uneori,insa in mers n-are nici o problema..trage cum trebuie. Ai zis ca nici nu mai trage,si eu am patit-o,am schimbat ce vezi cu rosu in poza(unde e incercuit se afla acea supapa pe care ai apasat) : post-2590-0-02042000-1427788890_thumb.jp dupa inlocuirea lor turbina a inceput sa functioneze.

uite cum arata o galerie "teapana" : post-2590-0-02042000-1427788890_thumb.jppost-2590-0-89668000-1427788956_thumb.jppost-2590-0-46512800-1427788988_thumb.jppost-2590-0-25435000-1427789013_thumb.jppost-2590-0-19458400-1427789480_thumb.jp

Edited by MarianBr
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspuns, dar din pacate aveam apa in filtru de motorina si in locasul acela, am curatat rezervorul, am suflat toate furtunele, dar degeaba tot nu porneste.. mai ramane sa desfac pompa de inalte, dar imi c-am prins urechile acolo ..

Deci practic motorul invart dar nu porneste..

Edited by Marius Victor

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ar fi fost asta prroblema pornea dupa schmbareea filtrului! plus ca nu stiu cata apa poti aavea in filtru ca sa nu iti stea nici macar pornita. sau sa porneaesca macar pentru un timp foarte scurt in care sa dea semne ca se ineaca...

Nu iti recomand sa umbli la pompa! oricum daca i-ai dat la automat cu filtrul amorsar, cee era in pompa a iesit de mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci care ar fii problema? :( E posibil sa fii cazut injectoarele, am auzi ca, cad c-am greu la motoarele 1.9d ..

Edited by Marius Victor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce ai umblat la filtrul de motorina,ai "pompat" din nou pentru a umble filtrul?

O alta varianta ar fi,o scanare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci am schimbat filtrul de motorina, l-am umplut cu motorina( tot borcanasu ) , dupa care am dat si la pompita aia de cauciuc..

Pe tester mi-au aparut niste coduri cu rezultat necunoscut ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce coduri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

niste numere, nu le-am notat, am fost la mecanic si imi arata acolo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai codurile alea sunt importante.

Injectoarele nu cad toate 4 odata sa nu mai porneasca

Eu as zice sa verifici si regulatorul de presiune de pe pompa de injectie.

Pompita s-a intarit dupa ce ai pompat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite aici

Pompita trebuia sa se intareasca dupa cateva apasari.

Poti sa montezi 2 furtune pe tur si retur vezi mai multe la postul 10 sa iti dai seama daca ai problema de amorsare. Sa nu uiti sa umpli furtunul de tur cu motorina inante sa pornesti motorul daca faci treaba asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu as verifica regulatorul de presiune dar daca ai coduri de eroare la diagnoza si nu le bagi in seama nu vad de cce ai mai facut diagnoza...

Pot fi 1000 de motive pentru care sa nu porneasca masina inafara problemelor de alimentare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit sa o pornesc trasa, in treapta a2 :D, din cate am auzit aveam aer in pompa de inalte, si trebuie sa o trag 200-300 m ... merge super motorul

Edited by Marius Victor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si asta ti-a spus tot un mecanic?

Eu cunosc caz la care s-a rupt cureaua de distributie cu motorul cald in treapta a-4a trasa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

din auzite.. cica aveam aer pe conducte, motorul invartea dar nu pornea in 2-300m a luat-o fara nici-o problema..

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca tractezi 2-300m sau daca ti la automat un minut tot aia e. in prima sitatie posibil sa rupi ddistributia si in a doua posibil sa arzi electromotorul asa ca ii dai mai multe "chei".

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am dat la automat pana sa dus bateria ... doar asa am reusit sa o pornesc ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel cu volvo care nu pornește nu umbla la pompa de înalte. Uitate pe partea unde are distributia și rola dela arbore are pana sărita și se învârte în gol am pățito eu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rola care învârte arborele uitate bn acolo după ce ai pui rola chiamă pe cineva sa tio pună la punct 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă nu e rola aia desfai senzorul după rampa de motorina și curatal și mai e unul pe pompa de analte care ăla închide și deschide motorina dak ăla funcționează intimp ce ai pui contactul bazae dacă nu.când dai so pornește bate cu ceva în el k a rămas blocat

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca tractezi 2-300m sau daca ti la automat un minut tot aia e. in prima sitatie posibil sa rupi ddistributia si in a doua posibil sa arzi electromotorul asa ca ii dai mai multe "chei".

Eu sunt oarecum nedumerit in legatura cu faza asta cu tractat=> distributie sarita sau rupta. Pai daca dau la automat electromotorul invarte volanta nu? Daca tractez miscarea tot din volanta vine.... stie volanta ca in loc sa o invarta electromotorul de fapt o invarte cutia? As aprecia daca m-ar lumina cineva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact asta incerc sa le explic si eu oamenilor ca nu are legatura tractatul cu saritul de la punct.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic..

..Ideea este ca electromotorul invirte constant volanta si la turatie mica constanta , stabilita,parca 250-300rot/min (sper sa nu gresesc) ......

Daca tractezi masina depinde  cit de gingas lucrezi cu ambreiajul ca sa faci o cuplare lina  si astfel volanta sa invirta fara soc intial ,sa il preia cureaua , dar va fi cu viteza mare,fata de electromotor   etc..Daca se tracteaza din start cu tr 2 cuplata si se pleaca lin si intins fara smucituri  este alta idee dar tot nepermisa.Socurile sint luate de curea ,nu sare musai de la punct  dar stie cel care face acest lucru ,ce marca este cureaua , uzura,etc ?!!Isi asuma un risc inutil.Eu asa gasesc explicatia 

Ca mai merge chestia facuta  ,merge ,insa fiecare cum doreste...La benzina mai inteleg, insa la diesel unde se face aprinderea prin comprimare ,raport compresie mare deh..In fine..

La service-uri asa ceva eu nu am vazut sa se faca si de aceea au roboti de pornire .Altfel ar avea sufe sau stangi pt asa ceva..:)

 

 

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now