Posted 5 Apr 2015 · Report post Buna seara tuturor, As vrea sa stiu, pe C30 ce tip de suspensie a fost pusa original. Nu mai gasesc nimic pe media.volvocars.com. Din ce imi aduc aminte, ca si pentru S40 sunt trei tipuri : Confort/Dyanmic/Sport ? Eu am dynamic chassis pe ea si jante de 17" -205/55. Amortizoarele fata le-am schimbat anul trecut - Sachs Super Touring, dar parca la inceput nu simteam chiar asa. Sau mi se pare mie(neavand experienta multa de condus), sau am imbatranit Problema e ca, e FOARTE foarte rigida. Cred ca daca pun 2 foi A4 pe asfalt si trec cu masina peste ele imi sare ficatu-n gat. Vin acum de la un drum mai lung (si de prin Jud. Arges...) si simt ca inca imi mai vibraza dintii Realizez ca e si de la marimea jantelor, dar am avut si pe 16 de iarna si cam tot asa era. Ce as putea sa fac? sa schimb arcurile? sau o sa fac o struto-camila? ma gandesc ca si bara stabilizatoare este mai dura. Daca e sa schimb totul pe Confort asta ar include : arcuri/ bara stabilizatoare/ bieleta antiriuliu. Vreau ceva MEDIU, intre, nici super dur cum e acum dar nici barca. Ceilalti dragi posesori de C30, voi ce tip de suspensii aveti si cum se comporta la denivelari mici vs stabilitate curbe? Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2015 · Report post Eu am acelasi sasiu si aceasi dimensiune la jante. Masina este mai rigida dar nu e ceva de speriat. Eu am amortizoare kayaba si au fost chiar foarte bune. La arcuri eu nu am umblat si nici nu cred ca am sa o fac. Eu personal sunt multumit de sasiu si de cum ruleaza masina peste orice damb, sina tren, etc. Si am si cauciucuri ramforsate bridgestone care fac sa fie si mai dura suspensia Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2015 · Report post La intalnirea din Brasov poate ma iei o tura ca sunt foarte curios sa vad cum se simt alte c30-uri. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Apr 2015 (edited) · Report post Daca vrei sa scapi de vreo plomba te iau eu o tura. Suspensie sport + jante "18. LE: ca sa-ti raspund la intrebare - sta bine-n curbe, nu fuge mai deloc, doar subvireaza un peu. La denivelari nu e o placere, dar cu putina atentie si reflexe se rezolva. Edited 5 Apr 2015 by Mihai933 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2015 (edited) · Report post Daca vrei sa scapi de vreo plomba te iau eu o tura. Suspensie sport + jante "18. LE: ca sa-ti raspund la intrebare - sta bine-n curbe, nu fuge mai deloc, doar subvireaza un peu. La denivelari nu e o placere, dar cu putina atentie si reflexe se rezolva. In C30 meu, cu jantele de 18" si anvelopele cu talon de 40, incepeam sa simt denivelarile la viteze mai mari de 60-70 km/h, in rest nu era ceva deranjant + te obisnuiesti Cred ca D3 lui Mihai fiind si R dizain este mai rigid decat C30 meu Edited 6 Apr 2015 by VictorGheorghe 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2015 · Report post Flavius , poate la brasov dam o tura unu cu masina celuilalt si poate facem schimb de amortizoare + arcuri , eu am comfort , si voi veni cu jante 17 , 205/50 . Stiu ca al meu e v50 dar am o presimtire ca e au aceleasi arcuri / telescoape . Oricum si comfortul e rigid ... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Apr 2015 · Report post Da, chiar sunt foarte curios sa vad cum se simt alte sasiuri Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Oct 2015 · Report post Nu toate c30 au acelasi tip de sasiu? Eu asa credeam. Daca nu e asa, cum aflu ce tip de sasiu am ? Modelul meu este 1.6 benzina 2009. Si mie mi se pare ca sasiul este foarte rigid. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2019 · Report post Eu am C30 cu varianta de suspensie sport si intr-adevar e foarte rigid. Recent insa am vrut sa fac geometria si am observat ca pe spate am unghiul de cadere cu aprox 2 grade deviat spre exterior. Adica rotile stau cam asa / \. E in limitele admise dar nu pare ok. Vizual arata bine, dar uzeaza cauciucurile pe o fasie de 3-4 cm pe interior. Se poate face ceva ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2019 · Report post Puntea este fixa pe spate, camber-ul este ceva 'natural', normal pentru C30-uri. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2019 · Report post Acum 16 ore, driv3r a spus: Eu am C30 cu varianta de suspensie sport si intr-adevar e foarte rigid. Recent insa am vrut sa fac geometria si am observat ca pe spate am unghiul de cadere cu aprox 2 grade deviat spre exterior. Adica rotile stau cam asa / \. E in limitele admise dar nu pare ok. Vizual arata bine, dar uzeaza cauciucurile pe o fasie de 3-4 cm pe interior. Se poate face ceva ? ce suspensie sport are masina ta, varianta R design sau...? / \ "asa face toate" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2019 · Report post @Vicu mai putin a domnului @Ygrec 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Mar 2019 (edited) · Report post Am inteles. Multumesc pentru raspunsuri. @Vicu cred ca e R design. Pe exterior am tot kitul, insa pe interior nu, e piele neagra si interiorul clasic. Nu am schimbator sau pedale de R design. Sistemul audio e insa cel de la Dynaudio, avand si navigatia in bord si cd changer cu 6 discuri :-) LE. Arcurile am vazut ca sunt Eibach... Edited 14 Mar 2019 by driv3r Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Mar 2019 · Report post Din moment ce nu are ceasuri albastre/volan/schimbator/pedale/scaune/presuri, nu este RD. In 2oo7 inca exista pachetul 'Sport', pe care l-a avut si Victor la C30. Suspensia stock este Dynamic, in acest caz. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Mar 2019 · Report post Roger that ! Merci de info ! Share this post Link to post Share on other sites