Sign in to follow this  
Followers 0
Cristi Muresan

Putere scazuta la turatii mici 700-1500

8 posts in this topic

Este vorba despre un d5 , dar cred ca este valabil in cazul altor motorizari common rail turbo diesel (1.6, 2.0)

problema era una simpla care ma bantuie de cand am masina , o fisura minuscula pe tubulatura intre debitmetru si turbo , am lipit cu lipici fisura si masina se misca intr-un mare fel , accelereaza prompt , are torque de jos (la turatii ma refer) si mergand cu , clima , nu mai simt nici o lipsa de putere la pornire de pe loc .

+ uneori imi cadea turatia la relanti (vreo 100 rpm pe bord ) am bagat-o la "asa face toate" de cand am rezolvat fisura , turatia sta la 700 :D

I love my volvo

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat, debitul de aer e monitorizat, daca sunt diferente intre cerinta si oferta este generat un cod de eroare, iar o fisura minuscula se traduce in cateva kg de aer in minus dar prea putine pt a se simtii, ciudat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte ciudat dar adevarat , si se simtea la turatii mici torque ala al dieselului

cum era in partea flexibila , uneori reactiona cu o putere , alteori dadea sa moara motorul (asta mai ales in timp ce foloseam clima)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi daca nu vrei sa-mi cumperi testerul BSR :smile: ...Atita timp cit cu tr 4 sau 5 ajungi la 3500-3800rpm si nu ai rosu in bord (triunghi) este ok.Insa posibil sa ai niste erori legate debitmetru (curata-l eventual si vezi ce raporteaza in relanti sau sarcina max)dar sa fie raportate fara a avea un impediment major in functionarea motorului.Cind merge clima in functie de incarcarea de sarcina pe motor trebuie sa taie Ac ca sa dezvolte crescator cuplu pina la limita optima.Adica nu vei fi nevoit sa decuplezi AC ca sa ai putere.In fine cred ca ceri prea mult de la un diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce sa mai verific , merge beton acum :D

Triunghi in bord nu am avut !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci nu vrei sa cumperi un tester dedicat! :smile: Ceva "scame" ca si erori ,nesemnificative poti aveai.Triunghiul rosu este apogeul erorilor ,sa zic asa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai am testat masina cu dice in iarna , avea o eroare de oglinda , si una de geam , am testat in sarcina , relanti totul in parametri.

Pe mine ma deranja low rev torque . Si mai ales cand antrena si ac-u pornea greu de pe loc din ambreaj , si acum merge mult mai bine (exceptional de bine as spune)

M-am plimbat o zii intreaga prin oras "in teste" cu Ac , sa vad cum se comporta, cum spuneam i love my volvo , my volvo is fantastic :D

Acum se comporta mult mai linear in accelerare (inainte avea un boost pe la 1800 dar pana acolo , nu prea )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0