liviutlv

Posesor nou de S60

43 posts in this topic

Ma poate ajuta cineva cu un tester saptamana viitoare? Daca da cat costa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vii in Bucuresti te putem ajuta noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un s60 2010 motorul de 2.0 diesel de 163 hp.nu imi mai indica kilometri .aveti un sfat .sunt in ploiesti

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un s60 2010 motorul de 2.0 diesel de 163 hp.nu imi mai indica kilometri .aveti un sfat .sunt in ploiesti

Bine că ştim unde eşti, o să trecem pe acolo să-ţi spunem "bună ziua"! ;D
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E totusi bine ca nu mai trebuie sa-i dai km inapoi? :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@liviutlv, Salut , sfatul meu pentru tine este sa faci reviziile pentru aceasta mașina la Volvo Primus , sau la alt dealer !

Eu dețin un S60 D3 2012, si te rog sa m-a crezi nu am avut nici o problema cu ea ! Într-adevăr daca vrei sa ai o mașina pe care sa te bazezi , atunci fă-i reparatii de calitate ! Am avut si modelul vechi , dar modelul acesta nou este incomparabil ! Drumuri bune si sa te bucuri de ea .

Sent from my iPhone using Tapatalk

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

Baieti,am pus ochii pe un Volvo,un S60 D2 din 2011,masina e asta: http://www.autovit.ro/volvo-s60-C36887731.html (sper sa afiseze link-ul) si as vrea o parere din partea voastra pentru ca nu am nici un cunoscut cu Volvo,si cu atat mai putin cu un astfel de model.

As vrea sa vin in Bucuresti sa o vad zilele urmatoare,dar mi-e teama sa nu plec dezamagita. Spun asta pentru ca mi se pare un motor mic,ce-am condus pana acum erau masini de 2000,140-170 CP.

Midnight Caller,spuneai ceva de tester? Te rog sa ma indrumi si pe mine.

De asemenea,aveti idee unde se pot face reviziile in zona Galati-Braila? Chiar daca sunt din Tulcea,locuiesc in N-V-ul judetului si imi e mai usor sa trec Dunarea.

Multumesc anticipat!

P.S. Este foarte posibil sa fiu off-topic,insa chiar nu am stiut unde sa postez cererea mea de ajutor.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

cei care au s60 d2 spun ca se misca bine (cutie proportionata bine , etc ) sincer cred ca fiecare s-a obisnuit cu o anumita putere , si ar trebui sa o incerci sa vezi daca ti se "potriveste" . motoarele trag diferit chiar daca au putere similara in functie de diverse sisteme de injectie , de control turbina de cutie etc .

E foarte posibil sa te multumeasca "dihania"

legat de testare , o poti face si la reprezentanta , dar eu as face-o mai degraba la colegii Bogdan G , sau MC

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu sunt multumit de motorul asta pe V60. Se plafoneaza repede, iar pe autostrada, daca sunt portiuni in urcare, trag de ea de-i sar capacele si tot degeaba. Se simte lipsa de cuplu.

In oras iarasi nu-mi place la viteze mici, cand schimb vitezele, cand incerc sa accelerez lin, se tureaza aiurea. Masina are aprox 23.000 si nici consunul nu ma da pe spate - 6% pe autostrada.

Iar ca o impresie generala sunt dezamagit de masina asta:

- frana de mana electrica fara hill hold este o mizerie

- dlr- urile sunt foarte slabe, aproape inutile

- portbagajul este mic pentru clasa ei

- finisata prost, scaun sofer care scartaie, balamale usi stanga care scartiae cand masina este inclinata intr-o parte, capacul de la oglinda, care acopera senzorii de city safety a iesit din cleme din cauza gropilor (Belgia) si nu mai sta fix, capacul de la torpedou se deschide la o gropa mai sanatoasa

- cd-ul se blocheaza etc

Poate lucrurile stau mai bine la S60, desi ma indoiesc.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu astea fiind spuse , ma bucur ca mi-am luat v50 :))

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos pentru opinii,s-a si dat pana sa ma hotarasc eu. Poate am noroc de un motor mai mare. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, in Galati-Braila nu prea ai unde sa faci reviziile daca doresti reprezentanta. Dar poti in Constanta la Exclusiv dealer Volvo si alte marci. In Galati eu fac reviziile la reprezentanta Land Rover/Jaguar. In rest sunt service-uri micute si cu mecanici cam slab pregatiti. Masina care vrei tu sa o testezi e destul de mare pentru motorizarea aleasa. Dar daca nu doresti sa o alergi atunci este o alegere buna motorul asta D2. Totusi cred ca ai putea gasi ceva mai puternic gen D3. In rest masina arata bine si se vede ca e cosmetizata de geambas. Atentie la unele detalii legate de lipsa capacel surub remorcare fata. Poate exista posibilitatea ca masina sa fi avut vreo avarie/stricaciune si sa fi fost remorcata. Daca te duci in Bucuresti poti lua legatura cu BogdanG de aici de pe forum si te poti duce sa testezi chiar la el masina.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nionut76
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

Baieti,am pus ochii pe un Volvo,un S60 D2 din 2011,masina e asta: http://www.autovit.r...-C36887731.html (sper sa afiseze link-ul) si as vrea o parere din partea voastra pentru ca nu am nici un cunoscut cu Volvo,si cu atat mai putin cu un astfel de model.

As vrea sa vin in Bucuresti sa o vad zilele urmatoare,dar mi-e teama sa nu plec dezamagita. Spun asta pentru ca mi se pare un motor mic,ce-am condus pana acum erau masini de 2000,140-170 CP.

Midnight Caller,spuneai ceva de tester? Te rog sa ma indrumi si pe mine.

De asemenea,aveti idee unde se pot face reviziile in zona Galati-Braila? Chiar daca sunt din Tulcea,locuiesc in N-V-ul judetului si imi e mai usor sa trec Dunarea.

Multumesc anticipat!

P.S. Este foarte posibil sa fiu off-topic,insa chiar nu am stiut unde sa postez cererea mea de ajutor.

Buna ziua Adelina,

Bine ai venit printre noi - masina gasim pana la urma, daca astfel de masina iti doresti.

Eu conduc de 4 ani acest model si sunt foarte incantat de el - este o masina ergonomica, economica dpdv carburant (depinde de stil condus si motor), te vei simti in siguranta, ocrotita si totodata iti va oferi satisfactii la condus, atat zi de zi cat si la drumuri lungi - ergonomia si confortul masinii iti vor oferi o experienta destul de interesanta.

Acum vizavi de masina:

- Motor: nu conteaza CP, ci cuplul - Nm - motoarele de la D3 in sus sunt foarte OK dpdv performante - 400+ Nm, versus 300Nm cat aveau (au) cel putin motoarele VAG de 2000 cmc. Cuplul este cel care misca masina, CP fiind o unitate de masura teoretica, folosita ca si unealta de marketing. Intr-adevar, D2 poate fi un motor sub-dimensionat uneori pentru aceasta masina - asa cum am mai scris, daca doresti Diesel, parerea mea este sa te orientezi catre minim D3.

- Diagnoza: recomand sa te adresezi unui dealer Volvo, pentru 2 motive simple:

1. Este posibil ca masina dpdv diagnoza sa fie blocata spre citire doar pentru dealerii Volvo si

2. S-ar putea sa aiba kilometrajul modificat - am auzit cazuri cand masini la final de leasing au venit in Romania cu km dati inapoi, chiar si cu pana la 100.000 - acest tip de informatii il au doar dealerii Volvo accesand sistemul de service global Volvo.

Dealeri Volvo gasesti in Constanta si Bucuresti, cel mai aproape de tine.

- Intretinere - mi se pare foarte important - nu este o masina ieftina la intretinere - revizii, consumabile.

Mult succes in a gasi masina dorita!

Eu nu sunt multumit de motorul asta pe V60. Se plafoneaza repede, iar pe autostrada, daca sunt portiuni in urcare, trag de ea de-i sar capacele si tot degeaba. Se simte lipsa de cuplu.

In oras iarasi nu-mi place la viteze mici, cand schimb vitezele, cand incerc sa accelerez lin, se tureaza aiurea. Masina are aprox 23.000 si nici consunul nu ma da pe spate - 6% pe autostrada.

Iar ca o impresie generala sunt dezamagit de masina asta:

- frana de mana electrica fara hill hold este o mizerie

- dlr- urile sunt foarte slabe, aproape inutile

- portbagajul este mic pentru clasa ei

- finisata prost, scaun sofer care scartaie, balamale usi stanga care scartiae cand masina este inclinata intr-o parte, capacul de la oglinda, care acopera senzorii de city safety a iesit din cleme din cauza gropilor (Belgia) si nu mai sta fix, capacul de la torpedou se deschide la o gropa mai sanatoasa

- cd-ul se blocheaza etc

Poate lucrurile stau mai bine la S60, desi ma indoiesc.

Roger,

Hai te rog sa fim putin obiectivi, daca se poate: noi 2 am vorbit la telefon inainte sa iti iei masina si ti-am spus sa nu iei D2, minim D3. Pana la urma ai optat pentru D2 datorita taxelor mai mici - motor poate putin subdimensionat genereaza consum suplimentar si accelerari lente.

- eu stiu ca virgula cutia invata comportamentul si incearca sa se adapteze astfel incat sa te ajute in trafic - am avut si eu pe 2 S60 inainte cutie manuala si facea la fel, iar cea automata de acum la fel face.

- frana de mana se decupleaza automat cand pleci de pe loc, la o apasare usoara a acceleratiei. Faptul ca nu avem hill-hold pe modelele noastra asa este - este disponibil doar pe XC (nu stiu daca este disponibil si pe alte modele), din ce cunosc eu, ca si optiune.

- tu nu ai DRL - acelea nu sunt considerate lumini de zi - ATENTIE MARE! - sunt pozitii. Trebuie sa mergi cu faza scurta aprinsa. Si eu am sperat la fel. Doar pe modelul nou avem DRL.

- toate scartaielile, capacele din plastic sarite se intampla de la atatea gropi - e firesc - si in Romania se intampla la fel - sugerez sa schimbi rotile cu un talon mai mare, si respectiv de incercat de evitat pe cat posibil.

Numai bine,

mav

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maverick, atunci cand discutam despre ce as putea sa aleg nu aparuse D3-ul de 136, iar eu facusem test drive cu cel de 163.

Intr-adevar erau diferente de taxe intre cele doua motorizari, iar D2-ul l-am luat din cauza ofertei de nerefuzat de la un dealer din Germania - mai putin cu 11500 Euro fata de pretul de catalog.

Cu toate ca sunt pline strazile Belgiei de V60-uri D2, eu nu reusesc sa ma impac cu masina asta, iar de schimbatul pneurilor nici vorba. Ar insemna o cheltuiala in plus si inutila.

Stii ca am tot intrebat despre o resoftare si inca mai caut informatii si feedback. Nu stiu daca se mai merita sau nu, ramane de vazut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi amintesc discutia - din pacate resoftare oficiala Polestar pe D2 nu exista :(. Dar poate ceva alternativ - eu am facut una din asta si nu am avut surprize neplacute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare baieti,

Dupa aproape o luna cu al meu S60 D3, va pot spune urmatoarele:

Masina a fost preluata din Leasing Belgia,

Km, au fost verificati la Midnight si nu am avut surprize

Consum: Belgia-Craiova- 5 %

Craiova-Ploiesti 5.6 %

Ploiesti Bucuresti-75km/h pilot automat: 3.8 %

Ploiesti-Busteni-Ploiesti- 6 %

Oras: 7.5 %

Masina trage si din pacate nu am eu anvelope cum trebuie pe ea, ca altfel ar zbura pe sosea.

Scartaie ceva pe la bord, dar doar cand nimeresc vreo groapa.

In rest, numai de bine,

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Felicitari - sa ai parte doar de bucurii cu ea. De satisfactii vei avea garantat, daca ai grija de ea.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now