Posted 5 Jan 2007 · Report post Astazi am schimbat la service cureaua de distibutie , la transmisie , pompa de apa si o rola . Bun , am fost chemat sa iau masina , ma duc si cand iam dat cheie nu a mai luato motorul. Cu chiu cu vai a pornit dupa ce a consumat si bateria dar scoate un fum alb si se opreste , dupa care nu o mai ia decat foarte greu . Cei de la service au spus ca e bine pusa la punct si ca a pornit destul de bine dimineata . A , si moare motorul in mers . Stie cineva ce poate sa aiba ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2007 · Report post Fum alb nu e deloc de bine ! Fumul alb de regula e de la intrarea apei din sistemul de racire in camera de ardere. Verifica nivelul lichidului din vasul de expansiune si daca e mai scazut decat ultima oara inseamna ca e de belea De murit motorul in mers e probabil pt. ca nu au stiut sa o puna la punct. Vezi ca e mai ciudata, pe admisie are un variator care schimba usor pozitia valvelor in functie de turatie, sa nu-i fi incurcat ala si sa nu fi pus calumea distributia la punct. Motorul moare in mers la relanti sau chiar daca e turat (sa zicem la 1500rpm) ? Totusi ai mare grija cu fumul ala alb ca nu-mi miroase deloc bine ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2007 · Report post Este un fum alb nu albastru si masina cand porneste merge bine la relanti ( masina e pe motorina ) Cei din service spun ca s-ar putea sa nu se alimenteze bine . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2007 · Report post Fumul alb - Infiltratie de apa in cilindri sau condens pe toba (nu e cazul de condens la tine).Fumul albastru - Consuma ulei.Fumul negru - Benzina / motorina in exces, merge inecat.Your choice ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2007 · Report post Sa fie garnitura impuscata? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2007 · Report post Ar putea fi din pompa ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2007 · Report post Aia nu se impusca pur si simplu, trebuie sa se supraincalzeasca motorul ca sa se intample asta. Nu se rupe asa "pur si simplu" doar pentru ca ai schimbat o curea. Verifica nivelul din vasul de expansiune, umple-l pana la MAX si (daca poti merge cu masina) mergi cu ea si vezi daca in timp scade (ai grija sa fie motorul la fel de "rece" sau "cald" cand verifici nivelul, altfel e inselator. Sper sa nu fie nimic grav. Insista la baieti sa re-verifice asezarea la punct a distributiei, eventual (mai bine) du-te cu print-uri din VADIS la ei ca sa stie exact ce si cum. Baietii au desfacut si chiulasa ca sa verifice supapele ? vezi sa nu le fi scapat apa in gaurile unde se strang suruburile chiulasei in blocul motor, ca daca nu au scos-o de-acolo si au strans suruburile l-au crapat si poti sa-ti iei la revedere de la bloc... Mai precis, ALT MOTOR Nu vreau sa cobesc totusi, intreaba-i EXACT ce operatiuni i-au facut si spune-ne aici ! Tine-ne la curent ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2007 · Report post NU AU DESFACUT CHIULOASA , au desfacut decat la axa cu came si au verificat jocul la supape , era ok. spun ei Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2007 · Report post Am inteles asta. Verifica-ti te rog totusi vasul de expansiune. Si intreaba-i CLAR exact ce-au desfacut si pus la loc ulterior. Pana atunci eu unul nu stiu cu ce sa te ajut... Share this post Link to post Share on other sites