MarianBr

Distributie rupta...

14 posts in this topic

Buna seara. Acest topic l-am deschis strict doar pentru a va indruma sa schimbati distributia cand a sosit momentul,nu sa umblati mult si bine cu kit-ul cel nou in portbagaj(ca mine) pana se rupe cureaua de la motor. Riscati ceva de genul:

post-2590-0-86886100-1431642432_thumb.jp

post-2590-0-56576000-1431642508_thumb.jp

post-2590-0-51515200-1431642573_thumb.jp

post-2590-0-76583700-1431642668_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

In afara de faptul ca se rupe cureaua de la distributie,se face praf si capul ce protejeaza acestea!

app: cati km aveai cu distributia asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

70.000km am mers si nu era imbatranita,2ani avea...suspiciunea mea e ca toata treaba mi.a provocat.o cureaua de la accesorii,am gasit ate de la ea infasurate mai pe la toate rolele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil sa se fi blocat vreo rola la distributie !Cel putin asa am patit eu in urma cu vreun an si ceva la fostul Volvo si din acea cauza cureaua nu se mai invartea cum trebuia.La final ajungang sa manance din capacul de la distributie.

Pe forumul Reno,este cunoscut faptul ca,daca se ajunge la ruperea auxiliarei,va fi afectata si distributia.Asta in special la 1.9 Dci,adica 1.9D de 102 si 116 la noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trompetele alea ce sunt?

Edited by i love VOLVO
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trompetele alea ce sunt?

Supape

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supapele.

Ele controlează pătrunderea aerului şi evacuarea gazelor din camerele de ardere. Se închid şi se deschid acţionate de axul (axele) cu came (camshaft), care e controlat de cureaua "de distribuţie". E mult mai corect spus în engleză timing belt, pentru că ea sincronizează închiderea şi deschiderea valvelor (supapele) cu momentul aprinderii din cilindri, deci cu arborele pe care îl acţionează pistoanele din aceştia: vilbrochenul (crankshaft, arbore cotit).

Când cureaua se rupe, valvele nu se mai sincronizează cu momentul aprinderii din cilindru şi presiunea de acolo, care se exercită (în mod normal) asupra pistonului, se aplică şi asupra valvelor, îndoindu-le, ca în pozele colegului.

5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi mult Heim. Buna explicatia si ar fi bine sa o bag la cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu distributia este de blamat aici, la cum arata cureaua de accesorii! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta banuiala am si eu ca acea curea mi-a fortat distrugerea chiulasei,am schimbt-o cu totul pt. ca aveam suspiciuni la vreo 2 ghiduri ca s-au deteriorat si ele... Am pus noua chiulasa cu tot cu injectoare si pompa: mi-a pornit imediat dupa aerisirea conductelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut.....Marian....deci ai rezolvat-o...??ai mai desfacut si partea de jos?la vibroken?sa verifici bielele.....??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sall mihai...nu am mai umblat acolo... am pus doar chiulasa ... bine ca nu a stricat mai multe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cureaua de accesorii cati km avea? Cand ai facut distributia ai schimbat rolele si de la distributie si de la auxiliara?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de cand ruleaza,urma s.o schimb odata cu distributia acum,parea imbatranita. Intinzatorul de la accesorii l.am schimbat de ceva vreme...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now