Sign in to follow this  
Followers 0
jani

FORD vrea sa vanda VOLVO

15 posts in this topic

Ford vrea sa vanda marca Volvo

24 Aprilie 2008

Ford urmareste sa vanda divizia sa suedeza de automobile Volvo, existand probabilitatea ca grupul sa recurga la concedieri, continuand procesul complex de restructurare.Directorii grupului au anuntat public, de mai multe ori, ipoteza unei cesiuni a companiei Volvo Cars, cumparata pentru 6,45 miliarde dolari in 1998.

In plin proces de restructurare, constructorul american a renuntat deja la marca Aston Martin in martie 2007, iar in martie 2008 la Jaguar si Land Rover.

Ford urmareste de asemenea sa vanda si marca Mercury, care se confrunta cu dificultati financiare, informeaza NewsIn.

Estimand ca fiind insuficient numarul de voluntari pentru planul de disponibilizari propus de Ford la inceputul anului, ce implica desfiintarea a 4.000 locuri de munca, directorii doresc sa recurga la concedieri pentru a-si indeplini obiectivul.

Planul implica desfiintarea a 8.000 de locuri de munca, fata de cele 12.000, de care Ford vorbea in luna ianuarie a acesui an.

Din 2006, Ford a disponibilizat 40.000 de locuri de munca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi un lucru bun sa fie Volvo iar pe cont propriu ? Sau va fi cumparat de altcineva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta-i ca-n bancul cu vamesii in care vamesul roman spune cu modestie ca ar putea cumpara WW in 6 luni, la care colegii lui rusi,unguri fac misto de el mirandu-se cum de ii ia romanului atat de mult sa-si ia un amarat de WW. La care roamanul raspunde: WW e firma mare mai. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate ca daca facem o cheta toti de pe forumul asta sa strangem cei 6 mld de dolari..... altfel nu vad cum numai un membru al acestui forum sa aiba atatea lichiditati. poate un credit doar cu buletinul...... ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm!

Daca Volvo ar scapa de Ford ar fi foarte bine sau foarte rau. Pe cont propriu nu are cum sa ramana pentru ca nu are suficient de multi bani ca sa reziste pe piata. Ar fi foarte bine daca ar cumpara-o BMW sau Toyota. Ar fi foarte rau daca ar cumpara-o cineva precum Tata, vreo firme chinezeasca sau ruseasca (s-are alege praful de marca asta, asa cum sunt sigur ca se va intampla cu Land Rover si Jaguar).

Personal as prefera sa fie cumparata de Toyota pentru ca este o firma cu foarte multi bani si politica de vanzari a lor este foarte bine pusa la punct, motiv pentru care sunt si pe primul loc in lume. In plus, cred ca un Volvo facut pe platforma de  Toyota/Lexus este mai bun decat unul facut pe platforma de BMW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa faca suedezii alegerea corecta si Volvo sa ramana Volvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-ar placea sa-i cumpere Volvo Trucks, sa redevina suedezi dar sigur nu se va intampla asta.

Ca fapt divers, anul acesta suedezii au vandut cea mai profitabila marca a lor, detinuta de stat, Vodca Absolut, produceau nu mai putin de 500.000 de sticle zilnic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In plus, cred ca un Volvo facut pe platforma de  Toyota/Lexus este mai bun decat unul facut pe platforma de BMW.

Nu stiu cate LEXUS-uri si cate BMW-uri ai condus pana acum ca sa poti face o comparatie obiectiva :)

Insa stiu sigur ca foarte multi romani urasc BMW fara un motiv anume, palpabil, legat de marca, doar prin prisma faptului ca anumiti indivizi au preferat marca asta si o afiseaza ostentativ. Sau datorita parintilor care cumpara la copii, celor care abia au terminat scoala pe Matiz-uri, BMW-uri puternice cu tractiune spate pe care habar nu au sa le conduca.

La imaginea BMW insa cel mai mult contribuie mass-media, daca este un accident pe undeva in care este implicat un OPEL, VW, AUDI, VOLVO, etc.etc.etc vor zice in reportaj "masina", iar daca este implicat un BMW vor zice "bolidul BMW". Nu conteaza ca este vorba de un 316 de 101CP (la fel de sportiv ca un S/V40 cu motor de 1.6) sau ca este vorba de un serie 5 de 136 CP, la fel de sportiv ca un S60 cu motor similar. Desi, nu prea stiu motoare de S60 asa de slabe :). Insa daca are sigla BMW e bolid si gata.

Mergi zilnic cu un BMW pt. o perioada, intelege-i filozofia de masina construita in jurul soferului, si vei vedea ca se aseamana cu Volvo mult mai mult decat o face japoneza aia...

Pana la urma eu zic cifrele de vanzari si impersonalitatea designului japonez nu ar fi benefica pt. Volvo...

Sportivitatea, calitatea premium si mai ales personalitatea BMW in schimb...

Si mai este un aspect EXTREM de important. BMW a mai preluat producatori.

A preluat MINI, si NU A MODIFICAT PERSONALITATEA ACESTUIA. Nu l-a transformat intr-un BMW mai mic, doar i-a adaugat ADN mecanic BMW, ceea ce a ajutat enorm, acum MINI este o masina cu acelasi feeling ca pe vremuri insa de o sportivitate si o fiabilitate iesita din comun.

A preluat Rolls Royce, si, la fel, NU A MODIFICAT PERSONALITATEA ACESTUIA. Ba chiar, paradoxal, cei mai multi criticii/designeri/publicisti auto sunt de acord ca cele mai noi Rolls-uri arata mai "britanice" ca oricand. Ba chiar sunt destui care nici macar nu stiu ca Rolls sunt proprietatea lui BMW. Si asta spune multe despre cum trateaza BMW marcile pe care le detine.

La fel si cu Rover, insa aici au dat gres, din aceasi motiv pt. care toti producatorii fug din tarile puternice. Nu poti face masini normale cu oameni platiti in lire sterline, si sa le vinzi in euro. Daca vrei sa supravietuiesti trebuie sa faci fabrici in tari mai in curs de dezvoltare pt. eficienta. Oricum, si la Rover, NU A MODIFICAT PERSONALITATEA ACESTUIA.

Deci, in cazul in care va prelua Volvo, crezi ca ii va schimba filosofia? NU. De fapt, cred ca e singurul dintre potentialii cumparatori care pot garanta acest lucru. De aceea stau cu sufletul la gura si imi doresc ca Ford sa ii vanda Volvo-ul lui BMW pana nu este prea tarziu... Concepte viitoare Volvo deja SEAMANA PREA MULT cu niste Forduri... :( Si nici faptul ca exista posibilitatea ca ele sa semene cu niste Toyote nu ma incanta... :(

Pe cand, la BMW, Volvo-urile viitoare vor semana cu niste ... Volvo-uri, insa probabil vom avea celebrele motoare I6, V8, V10 BMW. Daca nu stiti inca, motoarele BMW sunt cele care au castigat marea majoritate a premiilor "MOTORUL ANULUI" in ultimii 20 de ani. Si acum execeleaza nu numai in benzinare, ci chiar si la diesel-uri. 3.0SD (2993 cmc) de 286 CP rupe tot, ca este usurel, iar ala micu de 2.0 litri (1995 cmc) are 177 CP. 

 

Sper sa faca suedezii alegerea corecta si Volvo sa ramana Volvo

Suedezii au facut alegerea gresita cu muuult timp in urma, cand l-au vandut de prima data. Ei acum sunt vanduti de americani, nu au nimic de zis :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo!

Trebuie sa ramana un VOLVO,adica daca il vezi de la distanta sa iti dai seama ca este Volvo si sa aiba tractiune SPATE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

consider ca japonezii au ajuns la nivelul economic actual prin multa munca sub presiune psihica iar germanii prin multa munca, facuta la "rece" adica ultimii au gandit: fac munca asta pentru ca asa este constiinta mea, nu ca mi e frica de cele peste 1.000 de cutremure anual si trebuie sa am la dispozitie lichiditati prin banci sau la asiguratori in caz de forta majora sau trebuie sa recladesc orasele distruse atomic de catre americani s. a.

atunci cand lucrezi sub presiune psihica, poti ajunge la rezultate apreciabile dar, de cele mai multe ori pierzi personalitate sau afisezi o personalitate stearsa.

atunci cand lucrezi fara nicio presiune, ti e de ajuns doar  o "zvicnire" pt. a ocupa primul loc si ati pastra si personalitatea si a o dori si altii ca model.

este la fel ca atunci cand aceeasi munca o fac persoane diferite doar ca nu au aceleasi aptitudini. pentru obtinerea rezultatului, stiti fiecare cine are nevoie de mai multa munca(transpiratie) si cine are nevoie de mai multa inspiratie.

germanii au stiut ca fii si fiicele lor trebuie orientate profesional dupa aptitudinile pe care le au, si asa au facut.

japonezii stiu in schimb ca trebuie sa munceasca, cat mai mult, astfel ca nu mai au timp de momente suficiente pt. inspiratie, incep sa piarda din umanizare si sa se indrepte spre robotizare, asa cum o femeie frumoasa, din dorinta de a se afisa egalul barbatului, isi pierde din feminitate.

si eu vreau robotizare dar, nu fara umanizare si, inainte de toate, femeia de langa mine sa si pastreze feminitatea, adica "PERSONALITATEA", dar, daca la servici va lucra sub presiune, va ajunge langa mine cu masca de la servici, isi va pierde personalitatea/feminitatea, pierd si eu personalitatea unui mascul invidiat de altii pentru femeia mea, si pana la urma, nemaiavand ce mi doresc, poate ajung sa renunt la ea si...? cu ce o sa ma aleg? poate cu un produs de serie!

atunci ce rost mai are robotizarea? cand intr un moment de luciditate o sa vad ce am avut si ce am pierdut?

din cauza asta japonezii isi fac sepukku. consider eu ca, ei afiseaza alte principii.

apreciez ambele culturi. ambele popoare au exemple spre maxime pozitive, problema este ca sunt doar doua lumi diferite si eu apartin unei singure rase.

poate este vorba si de instinctul de conservare dar, eu as prefera ca din cele doua firme, volvo sa fie cumparat de BMW iar pentru mine sa scoata masini si cu tractiune pe fata.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitarile mele nelu. Ai punctat cum se putea mai bine.

Volvo for Life.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0