Sign in to follow this  
Followers 0
Adry

Pornire grea

35 posts in this topic

Buna.Am o problema cu pornirea (S40 20T 163CV).Sa incep cu inceputul.Problema a inceput in urma cu ceva timp,dimineata cand porneam masina invartea electromotorul de 3,4 ori pana pornea si cand pornea trepida putin si pe urma isi revenea.Acuma problema asta o face tot mai des dar are momente cand porneste bine si cand se chinuie ce parere aveti? MULTUMESC ANTICIPAT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica regulatorul de presiune din rampa sa nu aiba membrana sparta (defect comun). Scoate furtunelul de vacuum din el, pune contactul de cateva ori si daca iese pe acolo benzina, ai gasit problema.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar dacă nu este regulatorul, se verifică pompa de benzină. Aveam simptome asemănătoare, până când într-o dimineață nu a mai pornit deloc.

Edited by csongi
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat regulatorul de presiune din rampa,am scos furtunelu de vacum din el si in acel moment acolo intradevar era benzina dar am pus contactul de cateva ori si nu a iesit deloc benzina.Stie cineva ce presiune ar trebui sa am in rampa?Si dece nu face mereu chestia asta numai cand vrea ea? Multumesc pentru Raspunsuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU ai voie sa ai benzina acolo ! Alt regulator !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor.....Am și eu problema ăsta de când m-am întors din Grecia. ....prima data check engine aprins ....pus vida pe el ....electrovalva canister purge.....cumpărat pe original schimbat.....totul ok...apoi eroare senzor MAP.... (cel de pe galerie admisie)...Am observat ca mufa care intra în el nu mai avea clema opritoare și cred ca ieșea din senzor(ai dadea in nas si mirosea a benzina)..tăiat mufa schimbat...totul ok....dar e o mare problema...nu mai pornește la prima cheie....schimbat pompa benzina....schimbat și verificat regulator presiune în rampa injectie(webber)....ce ar mai trebui sa verific....sau de unde e problema....mai ales la rece....multumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate ca acel senzor de pe galeria admisie sa fie problema....MAP...?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut volvistilor. ....dati-mi și mie un sfat .....din ce ar putea sa fie pornirea grea.....parcă nu-I vine benzina ....la a 2 cheie pleacă dar întrerupt parcă merge în 2-3 pistoane....după ce fac mai multe pedale pe accelerație își revine....Am verificat bujiile,bobine, regulatorul dîn rampa injectie...nu da benzina pe la vaccum. ...pompa amorseaza ....ce ar putea fi....martor motor nu se aprinde în bord.....pe diagnoza....nimic ...înainte aveam problema cu senzorul de pe galeria admisie ...map...era mufa cu probleme ...dar ...nu-mi dau seama ce mai trebuie sa verific....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Știe cineva ce presiune trebuie sa am în rampa de injectie dacă pun  un manometru...pe acel ventil...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

3-3.2 bari cu contact pus.

Vezi sa nu iti masoare balarii senzorul dela termostat. Scoate-l din mufa inainte sa dai prima cheie si vezi daca tot asa face

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc mult. ....mă dispera....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca si revino cu ce zice :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mâine  dimineață  schimb regulatorul din rampa injectie.....sper  sa meargă ......nu am un manometru....sa văd  presiunea în rampa  ....dar  nu văd ce legătură are senzorul termostatului. .........cu pornirea  grea......enlighten  me  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti masoara -40 de grade in loc de 10 cate sunt afara iti injecteaza benzina ca berila si ti-o ineaca

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahaaaaaa. ....Am înțeles să traiți !!!!!! azi dimineață am schimbat regulatorul(cu unul vechi de rezerva)....a curs ceva benzina din rampa....cheie și pina cred ca a intrat benzina cum trebuie în rampa a făcut la fel apoi i-am mai dat o cheie și a plecat frumos....după 3 ore am dat cheie și a plecat din prima.....rămâne sa văd diseară când plec acasă (când e motorul rece) dacă pleacă la sfert.....Am pus și contactul fără mufa senzor temperatura termostat dar la fel a făcut plus ca  a plecat electroventilatorul instant.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, e normal sa plece electroventilatorul. Inseamna ca nu e de acolo daca face la fel.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc Alex....sper da nu mai facă ....diseară când plec de la servici am sa văd dacă pleacă la sfert....as măsură și senzorul map dar nu știu cum....trebuie sa mai citesc în vida sa văd dacă îmi da ceva valori pe acolo....te anunț. ...și mulțumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pornit numai ca a inceput relanti-ul sa oscileze.....mâine desfac clapeta acc și IAC și poate fac rost și de un manometru....mă dispera !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și parcă mergea și puțin întrerupt. ...offff....e posibil sa aibă vreo  legatura cu senzorul de la volanta...?sau cel de la axa came evacuare..?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am găsit și capetele celor 2 bobine unde sunt acele arcuri subțiri și fac contact cu capul bujiilor..... topite .....și cred ca nu exista contact intre bujie și bobina.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica regulatorul de presiune din rampa sa nu aiba membrana sparta (defect comun). Scoate furtunelul de vacuum din el, pune contactul de cateva ori si daca iese pe acolo benzina, ai gasit problema.

Aceeasi problema o am si eu si am facut ce a spus Midnight Caller,nu a curs benzina dar culmea este ca dupa ce am pus contactul de cateva ori cu furtunasul scos si l-am introdus inapoi masina porneste perfect. Care sa fie explicatia ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat regulatorul și face la fel  probabil ca pompa este problema....nu baga cât trebuie....Am verificat bujii,bobine,fise,injectoare,senzori ....etc....pe diagnoza nu-mi da nici o eroare....mai rămâne pompa.....dar cu nu am bani acum .....mă uit la ea...mai am o pompa veche...o pun pe aia și va comunic dacă e în deplinătatea facultăților mintale....ca eu nu mai sunt...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca era pompa, nu tragea in ture si in sarcina. Deci nu este pompa, sau nu cred ca e pompa cel putin.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat regulatorul și face la fel  probabil ca pompa este problema....nu baga cât trebuie....Am verificat bujii,bobine,fise,injectoare,senzori ....etc....pe diagnoza nu-mi da nici o eroare....mai rămâne pompa.....dar cu nu am bani acum .....mă uit la ea...mai am o pompa veche...o pun pe aia și va comunic dacă e în deplinătatea facultăților mintale....ca eu nu mai sunt...:)

Salut! 

 Nu cumva ...mai ai inca un regulator de presiune, in spate, pe langa filtrul de benzina, sub masina? Vezi ca are o sita in el pe care o poti curata!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0