Sign in to follow this  
Followers 0
Adry

Pornire grea

35 posts in this topic

Nu știu dacă mai am vreun regulator pe linga filtru în spatele mașinii dar la relanti se aude un țăcănit pe linga filtru....face la 20-25 secunde...filtrul este nou....pompa am schimbat-o cu una de pe T4....an 2002....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacanitul probabil este de la CPV (Canister Purge Valve)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca trebuie sa-ți fac o vizita dar sa am și ceva gloanțe la mine .....la salariu..:)) spune-mi și mie te rog ce se intampla dacă se strica senzorul map de pe galeria admisie .....Trimite date sondei lambda ?și cum se comporta dacă e dus....multumesc 

20150923_092734.jpg

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul nou costa 230RON. Ce manifestari am vazut eu insa cu acest senzor defect erau ezitari in accelerare, nicidecum pornire dificila

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc mult ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut .....Am intrat pe forumuri afară și.... Alex ai mare dreptate ....în 99 din cazuri,acel regulator de presiune în rampa de injectie este buba...nu contează dacă e rece sau cald motorul.....am schimbat deja 2 dar cred ca ambele sunt duse....plus ăla care îl am pe mașină. ...eram fff curios unde se afla cel de-al doilea regulator... (ca și pozitie)...și o mare nedumerire....în pompa benzina se afla ceva metalic....o fi o valva ..?sau....regulatorul. .în vida îmi da așa ceva la poziția 5..și spune clar ca este situat in spatele rezervorului  (dar unde???) Imi pare sincer rău că v-am răpit din timp cu întrebările mele stupide...mai am de învățat..dar nu renunț la ea...:))....multumesc 

IMG-20151001-WA0025.jpg

Edited by mikaita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut...tuturor...al 2 lea regulator se afla în pompa de benzina....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man, sacrifica un manometru de roti, pune pe cineva sa puna contactul si sa dea la automat. Daca ai 3-3.2 bari, si dupa 5 minute scade la max. 2 bari, regulatorul in principiu este bun. Scoate si vacuumul care iese din regulator si intra in rampa si daca curge benzina din el sau daca sugi cu gura din el si nu tine vacuum, e regulatorul prost. Cam atat ai de verificat la el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc man. ...azi am schimbat cu alt regulator și pina acum totul ffff ok....normal ca o sa sacrific un manometru sa fiu împăcat eu, ca el își face treaba.. (3-3.2 bari)....când sunt liber și te pot prinde la service....mă lași pe mine cu mina pe chei sau laptop și tu cu mâinile  pe beri....ok ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absolutamente :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0