Posted 3 Jun 2015 · Report post Buuuun , asa cum scrie in titlu aduc in ring sistemul audio de pe aceste masini . Fara sa fiu vre-un audiofil , si avand in vedere ca am avut S40 ( 2005) si acum S80 (2007) , nu pot sa nu remarc o diferenta destul de sesizabila intre sonorizarile acestor masini , desi sistemul audio este acelasi . High performance + magazie cd. Surprinzator, urechea mea a declarat invingator S40-ul . Da e diferenta sesizabila in calitatea audio , si nu imi explic de ce . In mintea mea S80 fiind din alta "liga" ar trebui sa aiba o calitate daca nu cel putin la fel , atunci mult superioara si nu viceversa . Ceva pareri ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2015 (edited) · Report post S40-ul fiind mai compact, poate de aici poti deduce acustica mai buna. Acum, stau si ma gandesc, avand si eu acasa un s40 si un s80, pot spune ca este mai slab antifonat s80-ul, poate si de aici diferenta de sonorizare, sau mai axista o logica, legate de materiale, gen material plafon, sau tapiterie, chiar si calitatea plasticelor, unele care absorb undele sonore iar altele care "le resping" si le intorc ... Edited 3 Jun 2015 by agr350r 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2015 (edited) · Report post sa stii ca am observat si eu , urcandu-ma intr-un s80 (2011), tot cu HP echipat . dar diferenta era minora ... nu am stat sa setez sonorizarea , sa fie aceasi piesa etc . eu cred ca secretul este in forma si dimensiunea portierelor care print-un noroc au acustica foarte buna in s40/ v50 difuzoarele sunt aceleasi cred . @agressor s80 prost antifonat ?? mie v70 2002 mi se pare mult mai bine antifonat decat v50 2008 . Edited 3 Jun 2015 by Cristi Muresan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2015 (edited) · Report post pai .. cu cat inaintezi in ani, cu atat calitatea materiei prime scade ... exact cum ai specificat tu, 2002 vs. 2008, sau la mine, 2004 vs. 2007, sau la dany, 2005 vs. 2007!Cu alte cuvinte, suntem o piata de consum, nu asta este directia dorita? Edited 3 Jun 2015 by agr350r 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2015 · Report post Pot confirma si eu ca S60 2000-2004 cu BASIC SOUND se aude muuuuuult mai bine decat S60 2005-2009 cu basic sound. De fapt la facelift, nu stiu ce i-au facut si ce boxe au pus, dar se aude execrabil. Nu poti face nici un reglaj cum trebuie si toata problema este fix din difuzoare, HU-urile fiind ceva mai imbunatatite Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2015 (edited) · Report post Absolut toti producatorii auto tind sa faca masini la costuri cat mai reduse ... pe an ce trece, numele ramane, calitatea scade! De curiozitate, stiti la ce cost iese o dacie pe portile uzinei? Sub 1500 euro pret achizitie per bucata ... cu cat se vinde? cu peste 7500 euro. Stiti la ce cost de productie per bucata va ajunge un jaguar de clasa premium? aproape 15500 euro .... nu cred ca vreti sa stiti cat costa unul intr-o reprezentanta Scuze de offtopic, dar nu m-am putut abtine Edited 3 Jun 2015 by agr350r 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2015 · Report post de asta trebuie sa ne bucuram de masinutele noastre si sa nu fim tentati sa dam banii pentru un an mai bun , o dotare degeaba etc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2015 · Report post @Agresorule, nu stiu de unde ai scos tu preturile astea, dar nu o sa cred asta niciodata! Costurile de productie inseamna: piesele pentru masina respectiva, amortizarea liniei de asamblare, salarii muncitori, ingineri, directori, femei de serviciu, departament juridic, contabil, etc, curent, apa, gunoi, cercetare, testare, pierderi, consumabile (de la pixuri pana la calculatoare si imprimante) si multe altele. Toate astea cine crezi ca le suporta? Sf Petru and Friends? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2015 (edited) · Report post Sa nu ai impresia ca este reprezentanta si vinde o masina pe zi Sursele sunt inginerii, angajati ai companiilor celebre din diferite tari. Sa iti dau un exemplu. Vrei sa cumperi o masina care costa, sa zicem 50000 euro, pret de lista si ai doua variante: 1. O iei in leasing si platesti in plus, considerabil peste pretul de lista, de altfel, cum fac multi romani 2. Ajungi in reprezentanta cu o valiza ce contine 37000 euro si incepi negocierile iar reprezentantul brandului auto accepta oferta propusa de tine. Cum iti explici asta? Sa iti mai zic una, daca poti achizitiona o masina noua cu banul "jos", comandata din afara tarii, te asigur ca o poti cumpara cu aproape 25% mai ieftina decat in reprezentantele din romania, cu tot cu vama, cu tot cu transport Edited 3 Jun 2015 by agr350r Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2015 · Report post O diferenta atat de mare nu cred ca accepta nici un dealer, decat la masini de test drive sau la cele de showroom si nici la alea nu-ti face discount de 25%. EX; sora-mea lucreaza in Germania, la o companie foarte mare, in domeniul IT. La ei masinile se schimba la 3 ani fix si au contracte cu Mercedes, BMW si VAG, iar reducerile sunt de 7-13%, la un parc de 3000 de masini, schimbate la max 3 ani Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jun 2015 · Report post Interesanta si directia in care a luat-o acest topic , dar totusi haideti sa revenim , pt ca pe mine ma racaie putin treaba asta . Deci in acest caz ce s-ar putea face ? Un upgrade al difuzoarelor credeti ca ar regla treaba ? Daca nu trebuiesc schimbate difuzoarele ce altceva ? Daca investitia in difuzoare este o solutie cam care ar fi cea mai buna alegere fara sa luam in calcul pretul .Eventual cateva link-uri daca cineva este mai audiofil si cunoaste mai bine cu ce se "mananca" . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jun 2015 (edited) · Report post Sfatul meu sa investesti banii in altceva si sa o lasi de la mama ei cum este ... nu merita un upgrade de genul asta! In eventuala masura, desfaci tot interiorul si o antifonezi cu un tratament adecvat pentru o acustica mai buna ... dar repet, nu merita! Edited 4 Jun 2015 by agr350r Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jun 2015 (edited) · Report post High Performance and High Performance HP 8 loudspeakers are used for High Performance and High Performance HP. A 2-way loudspeaker system with bass and mid range with separate treble loudspeakers. The speakers are installed in the front/rear doors. The impedance is 2 Ω for the base/mid range loudspeakers and 5 Ω for the treble speakers. Premium Sound 12 loudspeakers are used for Premium Sound. The loudspeaker system consists of separate base, mid range and treble loudspeakers. The rear speakers are a 2-way system with base and mid range speakers and separate treble loudspeakers. To increase the sound there is a 2-way central loudspeaker in the dashboard. The impedance is 4 Ω for the base loudspeakers, 8 Ω for the mid range and 6 Ω for the trebles. The central loudspeaker impedance is 4 Ω. Deci problema cred ca este din boxe Edited 4 Jun 2015 by paunionutz Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jun 2015 · Report post sa fie ieftin si accesibil / simplu de facut fara sa dezmembrezi toata masina , un tub de bass de calitate .daca gasesti in dezmembrari un sistem audio complet premium sound , go for it. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jun 2015 · Report post Ar trebui sa mai umbli la impedanta sarcinii sa o mai cresti in detrimentul puterii ,insa fidelitatea va creste jonglind din difuzoare,insa practic nu am idee ce se gaseste pe piata si fizic cum arata marimea fiecaruia dintre difuzoare localizate pe masian ta. Daca vrei o solutie ultra clara si sigura ,atunci doar cine a facut asa ceva la S80 te poate ajuta ..Vrei putere atunci schimbi ampliful insa 160 W zic ca ar fi de ajuns ma gindesc Sfaturi cite vrei .. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jun 2015 · Report post Puterea este ok , chiar nu am nevoie de mai multa "galagie" . Calitatea sunetului in schimb , lasa de dorit ; as dori sa remediez acest lucru dar nu prea ma pricep . Din aceasta cauza am pornit acest topic . Mai asteptam , poate apare cineva care stie ce trebuie facut . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2015 · Report post Trebuie vazut ce tip de boxe ai pe masina. Nu stiu cum arata la S80-ul nou si daca se potrivesc si de la altceva (S60, S40, XC...). Cele de kevlar, de 200 w se aud foarte bine si nu sunt foarte scumpe, ca sistemul Premium sound de pe S80 -ul nou, cred ca o sa fie destul de costisitor Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2015 (edited) · Report post Da` sa vedeti ce diferenta majora este intre s40 high performance si c30 aceeasi sonorizare, acelasi an. Totul tine de forma habitaclului si implicit acustica lui...parerea mea Edited 5 Jun 2015 by trancenergy Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2015 · Report post in principiu daca pui difuzoare mai tari / mai de calitate , db scad . ai nevoie de to sistemul premium sound (amplif si cd player)a incercat cineva sa puna boxe hertz p s40, si sunetul era similar . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2015 · Report post Cauta la dezmembrari un Dynaudio si ai rezolvat totul. In Anglia gasesti o gramada de "dezmembratori" iar Volvo e o masina comuna acolo deci n-ar trebui sa fie o problema. Offtopic: @Agr350r Nu mai crede tot ce auzi ca este departe de adevar/realitate. 1500 euro un Logan??? din ce-i facut, gonflabil cumva??? Ar fi bine sa ne spui o experineta proprie nu povesti de la OTV sau B1TV altfel riscam sa intre colegii mai creduli in spitalul nr9 (ala de boli nervoase) ca au dat de 5-6 ori mai mult pe masina. De exemplu: am luat Loganul asta din fabrica cu 1500 euro + spaga lui Nea Titel 6000 euro ca i-a pus si motor/roti sau cand mi-am luat Mercedes-ul E-Clase l-am adus din Germania cu 45.000 euro iar aici imi cereau 90.000 euro. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2015 · Report post Fiecare crede ce vrea ... este o tara libera! Nu incerc sa conving pe nimeni cu nimic ... vrei sa crezi?!, bine, nu?!, si mai bine ... ce am spus, nu le scot din burta, ci sunt informatii interne, care nu le cunosc multi! Adevarul/Realitatea este cruda ... App, ce inseamna OTV sau B1TV? Ca eu nu am auzit de acesti termeni ... observ ca esti mult mai bine informat ca mine! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2015 · Report post Ma bag si eu in seama pe langa subiectul topicului: sa zicem cinci cauciucuri *200 lei, cinci jante tabla *50 lei, baterie 200 lei (ma gandesc ca uzina le ia la niste preturi preferentiale, dar nici asa ieftine, in fine) si ajungi la aproape 350 euro. Ori ca sa asamblezi o masina cu 1100 euro, nu imi dau seama cum ai putea sa o faci . Plus ce zicea Ionut- salarii, taxe blah blah. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2015 · Report post Fiecare crede ce vrea ... este o tara libera! Nu incerc sa conving pe nimeni cu nimic ... vrei sa crezi?!, bine, nu?!, si mai bine ... ce am spus, nu le scot din burta, ci sunt informatii interne, care nu le cunosc multi! Adevarul/Realitatea este cruda ... App, ce inseamna OTV sau B1TV? Ca eu nu am auzit de acesti termeni ... observ ca esti mult mai bine informat ca mine! Daca informatiile tale "interne" sunt mai bune decat ale mele care lucram direct cu vreo 2 fabrici din Romania (singurele care produc ceva Dacia/Ford), vreo 3 din Germania, vreo 2 din Belgia, una in Turcia una in Suedia si altele aiurea atunci ma inclin respectuos. Totusi, ma indoiesc ca ai informatii mai apropiate de realitate ca ale mele. Berbecul ala care a avansat suma aia era pe langa subiect cu siguranta si a calculat strict pretul subansamblelor pe care l-o fi impartit la 3. Gramada aia de ingineri platiti de Dacia la Pitesti, Bucuresti, investitiile alea de miliarde in fabrica, centre de testare, proiectare etc le plateste.....mama lui Stefan cel Mare Ai idee cat a investit Ford in fabrica de la Craiova in ultimii ani si cate masini au iesit din fabrica? Ca o paranteza ai idee cat a costat dezvoltarea noului XC90 Dupa spusele Volvo (exagerate putin) doar 11.000.000.000 dolari adica unsprezece miliarde dolari. De unde ar trebui recuperati banii astia ca sa ne referim strict la dezvoltarea produsului? Presupun ca din vanzarea masinilor cu 90.000 euro cand costul real este de sub 10.000 euro. Pe langa asta, galbejitii care au cumparat Volvo de la Ford or fi societate de binefacere si produc masini doar din pasiune sau trebuie sa scoata si profit ? PS. Ma bucur ca ai constatat ca-s mai bine informat 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2015 (edited) · Report post WAW ... Super comparatie, super documentatie, super cunoscator! ESTI SUPER MAURICEL. FELICITARI!!!! Bine ca nu am zis ceva de Pegas, ca cine stie cu ce imi comparai. Lasand gluma deoparte, totusi, ai facut o comparatie absurda, iar de la un milion la unsprezece miliarde (nici nu mai trec in cifre, ca nu are rost), lipsesc destule zero-uri si multe vieti. Eu am incercat sa imi expun punctul de vedere, tu? Ai dat dovada ca esti "romanul" care se pricepe la toate, in traducere libera "aroganta" ... pacat, putea fi o discutie constructiva! Imi cer scuze de atat OFF-TOPIC Danyx ... m-a luat putin valul! Eu ma opresc aici. Edited 9 Jun 2015 by agr350r Share this post Link to post Share on other sites