Kristyanno

Consum Ulei Volvo V40

52 posts in this topic

Am mai observat ca pe bidonul de Castrol de 5W40 scrie C3 iar in carte la mine scrie ACEA B3-B4,dar cand m-am uitat pe spate scrie ca e compatibil cu mai multe tipuri de ACEA si API.Astazi am gasit SHELL HELIX HX8 SYNTHETIC 5W40, e compatibil ACEA B3-B4.Stie careva sa-mi spuna ceva de acest ulei cat e de calitativ sau spuneti-mi ce marca sa cumpar,care este mai de calitate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Castrol , elf (fiind motorul de renaul)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar la SHELL HELIX HX8 SYNTHETIC 5W40 scrie si renault pe spatele bidonului.Iar la Castrol cum am spus mai sus scrie ACEA C3,doar pe spate scrie si alte tipuri.Are ceva daca scrie CASTROL MAGNATEC C3 pentru ca mie imi trebuie B3 sau B4 si doar pe spatele bidonului scrie asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine hai ca o luam altfel , pe capacul de ulei , si in cartea tehnica si la reprezentante , la volvouri pun ulei castrol / volvo oem .

La renault asa e cu ELF uleiul lor .

Acuma tu poti pune si aral si ce vrei tu ...

Teoretic respecta aceleasi norme . Eu nu le-am testat pe toate .

Si norma b3 / b4

Si am impresia (nu sunt sigur) c3 = b3,b4 si c1=a5,b5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care din astea imi recomanzi?Pe ultimul vad ca scrie si renault.

post-5976-0-28170800-1434659247_thumb.jp

post-5976-0-01369200-1434659248_thumb.jp

post-5976-0-91459400-1434659558_thumb.jp

Edited by Kristyanno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie neaparat sa scrie renault , cred ca toate sunt bune , vw parca foloseste b3 b4

Uite daca vreo o recomandare magnatec-u . Scrie b4 pe el , pe spate probabil si b3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe multe bidoane văd scris PDF ce vrea să însemne?la motorul meu este bun? Pe majoritatea bidoanelor de castrol 5 w40 scrie așa,foarte puține să scrie b3/ b4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpf - diesel particle filter .

Un ulei care nu face fum asa mult .

Trebuie sa cauti un ulei care sa respecte norma de care ai nevoie la motorul tau , daca scrie si altceva pe el nu conteaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine scrie acea b4 sau b3 ca este cam rar,în schimb pe cele care scrie C3 sunt o grămadă și pe spatele bidonului scrie ca e compatibil și acea a3,b3,b4 întrebarea mea este bun acesta ce scrie c3 văzând ca se găsește foarte repede și pe spetele bidonului scrie ca e compatibil și cu caracteristicile mele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Castrol Magnatec 5W-40 C3 este potrivit pentru motoarele pe benzină și motoarele diesel unde producătorul recomandă un ulei cu specificația ACEA A3/B4, A3/B3, C3, API SN/CF sau specificație anterioară 5W-40.

Site-ul castrol spune ca este echivalent

Este vb despre http://www.castrol.com/ro_ro/romania/products/cars/engine-oils/castrol-magnatec-brand/castrol-magnatec.html

Asa ca il poti cumpara

Share this post


Link to post
Share on other sites

As mai avea o intrebare,unde se poate vedea cel mai sigur ce tip de motor si marca este pe masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa codul motor , cauti pe google

Sau il postezi aici

Share this post


Link to post
Share on other sites

volvo v vw70 vw7082 yv1vw70822f848154

Edited by Kristyanno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Codul motor la volvo suna cam asa D4192 T(cam asa ceva ) cifra dupa t indica ce versiune ai

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,acum am vazut ca e motor renault,doar ca vream o confirmare de la cineva care stie mult mai multa mecanica decat mine.Deci in final eu pot folosi si uleiul Castrol Magnatec 5W40 C3 fiind compatibil si cu ACEA a3,b3,b4,asta vreau sa stiu si sa-mi confirme un specialist in motoare si mecanica.Va multumesc si scuzati daca am deranjat catusi de putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Specialist in mecanica si motoare, gasesti la service. Cristi Muresan ti-a pus un link de pa pagina oficiala Castrol in care scrie:

"Castrol Magnatec 5W-40 C3 este potrivit pentru motoarele pe benzină și motoarele diesel unde producătorul recomandă un ulei cu specificația ACEA A3/B4, A3/B3, C3, API SN/CF sau specificație anterioară 5W-40. Castrol Magnatec 5W-40 C3 este aprobat de către o gamă variată de producători, verificați secțiunea de specificații și manualul mașinii. Castrol Magnatec 5W-40 C3 oferă performanță superioară în condiții extreme de pornire la temperaturi scăzute."

Ce anume este neclar? C3 contine si normele: A3/B3 si A3/B4, deci DA, este bun pentru motorul tau

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK,multumesc de sfaturi.Tu daca ai fi in locul meu l-ai folosi???

Share this post


Link to post
Share on other sites

In general motoarele Renault nu consuma ulei. Cand un motor Renault are consum de ulei pe graficul tau e cam gata, dar daca masina porneste ok si nu scoate fum albastru alta e buba. Eu am dubii maxime in privinta provenientei si producatorilor uleiurilor comercializate in Ro si dat fiind ca e un Rno, pune-i Elf. Uleiul e facut la Brasov, ma indoiesc ca e piratat. Cauta bidon cu sticker L...id Teh...., 5w-40 e extra bun, merge cu succes si 10w-40. Iarna dupa ce-ai pornit-o curata masina, fa-ti treaba pe langa ea 1-2 minute si apoi demarezi. La data cand s-a facut motorul asta nu se auzise de 5W-30, FE sau ptr. pompe diuze, de C3 nici vorba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si de ce puncte puncte ? Ca sa nu intreb de ce sa isi faca treaba 1-2 minute pe langa ea cand producatorul zice "dai cheie si pleci". Desigur nu zice si "dai talpa"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai dupaia nu are de ce sa curete egr-u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liquid Technology Romania este distribuitor national al uleiurilor şi lubrifianţilor auto ELF si TOTAL.

Da-i cheie si pleci la masina noua, cu ulei de service de origine sau de calitate. Cand se achizitioneaza uleiul de orisiunde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La pornire la rece iarna, la temperaturi extreme, la motoarele diesel e recomandabil să se lase motorul la ralanti circa 1 minut înainte de plecare. Acesta se justifică prin faptul că chiuloasa se încălzește relativ încet, iar motorul imediat turat se va încălzi intensiv pe suprafețe relativ mici (zona camerelor de combustie) producându-se o tensiune termică. De aceea e mai bine pentru motor, dacă la plecare chiuloasa nu are -20 de grade. După pornire, atât la benzinare cât și la diesel, e recomandabil să se mențină o turație medie - în jur de 2000 rpm, fără accelerări bruște, și în niciun caz turat peste 3000 rpm. Până când uleiul nu ajunge la temperatura de lucru (uleiul, nu apa! - acesta din urmă încălzindu-se mult mai rapid), lubrifierea este imperfectă și se produce o uzură accentuată motorului. Desigur aceste recomandări sunt mai mult pentru maniaci, care vor să păstreze mașina toată viața, nerespectarea lor nu va rezulta imediat în distrugerea motorului, ci într-o uzură accentuată. Iarna, în frig crâncen cel mai bine este 1) să nu se pornească mașina deloc, 2) dacă totuși trebuie, atunci pe cât posibil să se evite drumurile scurte (oprirea înainte de încălzirea completă a mașinii) 3) să se monteze un sirocol, sau măcar un preîncălzitor electric. Dacă se circulă iarna intens, cu opriri dese, este recomandabil scurtarea perioadei schimbului de ulei.

Edited by csongi
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now