claudette

Probleme aer conditionat

43 posts in this topic

Buna!

Am si eu o problema cu aerul conditionat...din doi in doi ani trebuie sa schimb radiatorul...Cei din service spun mereu ca sunt gauri prea mari pentru a fi reparat... Problema este ca nu stiu cum apar gaurile, de ce, de ce o data la doi ani... Voi stiti ceva? De data asta chiar am pornit aerul pe rece si iarna, exact cum mi s-a spus. Nu lovesc in fata masina, nu iau pietre si folosesc tot timpul aerul...si nu inteleg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e NISSENS, au avut niste probleme cu ele la fabrica. Am vorbit cu un reprezentant de-al lor la ATBS si au recunoscut ca au fost probleme din cauza coroziunii.

Pe de alta parte nu e necesar sa il lovesti tu, se loveste singur cu pietricelele care intra in el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce simptome ai avut inainte sa-ti dai seama ca e spart?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primul a fost cel original...al doilea a fost Nissens de la tine, Alex. Al treilea...nu stiu...se de fiecare data alt service...ca am zis sa nu fie din cauza service-ului sau a firmei de radiatoare.

Nu am nici un simptom...pur si simplu nu mai am clima...e aerul de afara....

Si inteleg sa se mai sparga...dar din doi in doi ani?? In conditiile in care...repet...am grija de masina...nu o bag prin cine stie ce terenuri sau altecva de gen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina mea o sa faca 3 ani in august, de cand ii la mine si thank God n-am avut probleme cu aerul conditionat pana acuma. de aia te intreb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Repet, nu trebuie sa o bagi tu prin gropi sau sa faci offroad cu ea. Nu esti prima care a avut probleme cu ele din pacate, repet, a fost o problema la fabrica si s-au schimbat toate pe garantie, cine a dorit sa apeleze la aceasta cale.

Se poate pune si un radiator mai scump, de la HELLA sau VALEO, dar altii sunt banii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si...in afara de schimbarea lui...ce ar trebui sa mai fac? Sau fac ceva gresit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu faci nimic gresit. Nu ai ce sa gresesti acolo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum ti-e norocul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine unu sh oem volvo ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau unul nou OE Volvo schimbat in reprezentanta. Din 2009 pana in prezent nu am avut nici o problema....fata de alti colegi care au schimbat vreo 2-3 pana acum. :)

Daca intrebi cat a costat, 1700lei+tva (piesa) iar manopera + agent de racire = diferenta pana ala 2400lei (tva inclus)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crezi tu Turbo ca da cineva banii aia pe el ? :) Lumea vrea ieftin. Pana nu imi si spune UNDE s-a spart,nu pot stabili daca e defect de fabrica sau deteriorare in utilizare. "S-a spart" doar nu e clar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine 3 in 3 ani ca dai masina pan ajungi la pretul ala :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thor...primul a fost original...si tot in 2 ani au aparut gauri in el...de asta nu am mai pus original

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi in Vitan, ia o "plasa de tuning" si bag-o in gaura mare dintre proiectoare. Asa macar rezolvi problema pietricelelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acolo nu apara intercooleru ? Eventual sus undei grila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu cred sa fie de la pietre pentru ca cei din service-uri au spus mereu ca se corodeaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer nici eu nu cred ca e de la pietre , am si scutul plin de pietre ... si radiatorul intact

Sa nu fie de la freon ... nush exact cate tipuri de freon sunt , dar stiu ca volvo foloseste un agent frigorific R134a .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi in Vitan, ia o "plasa de tuning" si bag-o in gaura mare dintre proiectoare. Asa macar rezolvi problema pietricelelor.

s`ar putea sa ma`nsel, dar cred ca numai la c30 e golul despre care vorbesti, la s40 este deja un "grilaj" din plastic

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vb despre benzinare care nu au intercooler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze ca postez aici , am o singura intrebare

VOLVO S40 ( 2005 - 2.4i)

Cand pornesc clima ( AC ) se aude un huruit din partea compresorului ( partea dreapta a masinii) . Odata la 10 secunde se aude huruit , cam o secunda , apoi se opreste . Nu baga rece deloc . Ce ar putea fi ?

Edited by Frankk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ambreajul , e cam problema comuna , se poate repara relativ usor. (Trebuie sa te uiti daca chiar nu invarte compresorul) ca atunci e alta problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now