Posted 28 Apr 2008 · Report post am problema asta si inca nu stiu de ce! a mai avut cineva asa ceva? Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2008 · Report post Incearca si aici: http://www.volvoforums.com/m_102448/tm.htm Eu vreau sa cumpar un XC 90, dar cel pe care l-am gasit are ceva probleme, dintre care una este cu un mesaj (la pornire) "Anti-skid unavailable temporary..." Inca nu am gasit pe nimeni care sa imi spuna despre ce e vorba....Mesajul asta apare aleator.daca afli ceva, te rog spune-ne si noua..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jun 2008 · Report post am problema asta si inca nu stiu de ce! a mai avut cineva asa ceva? Multumesc!Salut!Am avut si eu problema asta inca de la inceput dupa achizitia in DEC 2005 a unui volvo xc90!Am fost cu ea la garantie in Bucuresti si Iasi. Nu au reusit sa-i dea de capat, spunand ca e problema de soft! Cand a aparut prima data in bord " anti skid service required" aveam doar 8500 km cu ea si eram foarte suparat ca m-a costat masina in jur de 60000 euro!Masina in rest functiona ok!Am facut cu eaTurcia,Grecia,fara probleme doar eroarea din bord!Anul trecut am fost in Spania masina era inca in garantie pe drum pe autostrada din Venetia am oprit la o bezinarie sa beau o cafea,si cand am plecat nu mai disparea eroarea din bord si nu mai reuseam sa depasesc 80 km/h.Am cautat primul service Volvo si le-am spus problema!Cu greu au luat-o in service ca era full ,au spus sa ma intorc in 6 ore dupa ea daca nu ma suna ei!Nu stiu ce au facut la ea dar au rezolvat ambele probleme GRATIS!Fiind in Garantie!CONCLUZIE:TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!!DACA VRETI SA REPARATI MASINA, NU IN ROMANIA! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Oct 2009 · Report post Nu stiu daca raspunsul meu mai are vreo relevanta dupa atatea zile. Dar totusi...am avut aceeasi eroare la bord, dupa ce masina a stat in garaj nepornita cca. 6 saptamani. Traiesc in SUA si am fost acasa, in tara, in concediu. Am sunat imediat la dealer care m-a invitat sa aduc masina la garaj cat mai repede (este inca in garantie). Au rezolvat-o intr-o ora si mi-au explicat ca au inlocuit un senzor care nu mai functiona bine (se pare ca luase apa dupa ce am circulat pe o ploaie torentiala) si care este amplasat undeva sub scaunul pasagerului din fata (in exterior, pe podea). Dupa aceea, masina a functionat normal. Nu a costat nimic. Sper ca este va este util.TF Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2009 · Report post am problema asta si inca nu stiu de ce! a mai avut cineva asa ceva? Multumesc!Lui danymira probabil răspunsul meu nu-i va folosi, după atâta amar de vreme, dar poate foloseÅŸte altora. Am avut ÅŸi eu mesajul acesta, după ce am dat într-o groapă. Problema s-a remedia prin înlocuirea plăcuÅ£ei ABS de la roata respectivă. De fapt în cazul meu situaÅ£ia a fost mai complexă, este descrisă în detaliu pe http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,6815.0.htmlBaftă. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Oct 2015 · Report post Lui danymira probabil răspunsul meu nu-i va folosi, după atâta amar de vreme, dar poate foloseÅŸte altora. Am avut ÅŸi eu mesajul acesta, după ce am dat într-o groapă. Problema s-a remedia prin înlocuirea plăcuÅ£ei ABS de la roata respectivă. De fapt în cazul meu situaÅ£ia a fost mai complexă, este descrisă în detaliu pe http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,6815.0.html Baftă.Sunt foarte curios care e de fapt problema, o am si eu la un C30 din 2007 si unii spun ca e inceputul sfarsitului pentru masina asta. Personal nu cred asa ceva, dar nici nu am gasit nicaieri o explicatie. As dori sa cunosc in detaliu problema, dar pagina respectiva nu imi este accesibila, nu stiu din ce motiv, desi sunt membru. Va rog reveniti cu descrierea problemei! Va multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2015 · Report post Salut! Fara o diagnoza facuta la masina,doar ne dam cu parerea.Ca sa mi dau si eu cu parerea...probabil s a dus spira de la volan. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2015 · Report post Niet. Nu neaparat, poate fi si din EGR la modelul asta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2015 · Report post Am zis ca imi dau cu parerea nu ca asta e problema. READ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2015 · Report post Iar ai nervi colega ? :)) Hai la garaj ca e de treaba Era tot o parere si cu EGR-ul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2016 · Report post Salut, stiu ca este putin mai vechi acest topic dar problema poate fi nouă pe multi posesori de xc90. Am ajuns si eu sa am aceasta eroare si se pare ca exista multiple cauze pe ea. Unele simple si nu afectează funcționarea, altele sunt greu de pus diagnostic concret, si evident, costisitoare. Mergeam pe autostrada cand a început să trepideze puternic, lipsa putere, turbo nefuncțional, eroarea în bord si limitare la 80km/h. Ok, opresc, verific vizual pe la motor, nimic deosebit. Fiind cu doi copii mici în mașină, destul de frig afara, îmi permit să-l sun pe Alex, si doresc sa-i mulțumesc cu aceasta ocazie, care îmi spune că este posibil sa fie clapeta de swirl si pot continua drumul chiar în protectie motor. În fine, ajung acasă si ma încăpățânez să încerc reparata singur. Cumpăr clapeta, tija era deja noua pe mașină, garnitura capac culbutori, saibe cupru injectoare, spray curățare motor si ma apuc de treaba. Înlocuiesc tot ce trebuie, constat că, clapeta are uzura normala dar nu defecta, înlocuiesc si oil trap.ul ca tot scapa ulei peste tot, si gata lucrarea. Pornesc motorul, mergea frumos, nu eroare, totul lin. Plec sa alimentez si după ce plec din benzinărie, eroarea reapare, aceleași simptome... înnebunesc. Am zis, gata, ma las păgubas, nu mai repar nimic, merg asa. Am plecat asa cu mașina la cumpărături, evident ca melcul pe banda întâi, cu masaj allinclusive de la trepidatii. În parcarea magazinului, cu motorul pornit, am deschis capota, si de nervi am început să trag/misc de firele de la motor. Surpriza, motorul a început să funcționeze normal, eroarea a dispărut! Uraaaa, fericit că am găsit problema. Ajung acasă, si ma apuc sa verific instalația electrica. Surpriza neplăcută, mare parte din instalația electrica de la motor era coapta de căldură, fire semiîntrerupte la doua injectoare, 1 mufa defecta la un injector, o mufa defecta la senzorul de dpf. Menționez că masina este 2007, 185cp. Desfac din matisare mare parte din instalatie, verific fiecare fir si mufa. Constatarea generală este ca si Volvo, după 2006, a devenit o mașină de consum. Spun asta deoarece cablajul la motor este foarte subțire, plasticul de pe firele de cupru devine casant la căldură, copexul care, teoretic ar avea rol ignifug si antitermic, devine sfaramicios si are doar rol decorativ. Am mers la dezmembrări, am cumpărat un mare mănunchi de fire si mufe, de pe un model din 2004, cu fire aproape de doua ori mai groase decât la modelul meu, plasticul de pe cupru fiind maleabil, gros si de calitate. Am schimbat mufele si firele distruse si totul a început să funcționeze normal. Ca matisaj/protectie termică am folosit furtun de silicon care rezista pana la 200 grade, iar peste el, camasa din fibră de sticla împletită, care este ignifuga - testat cu flacăra deschisă. Copexul existent testat cu flacăra deschisă a luat foc imediat... asta doar ca si comparație. So, ce vreau sa spun cu acesta lunga poveste, sper ca nu am plictisit, înainte de a va apuca sa schimbat piese pe la motor când apare aceasta eroare, întâi să verificați atent partea electrica. La modelele facelift se pare ca este slab calitativa, multe din firele de la motor, la intrarea în mufe, se rup sau se rupe protectia de plastic din cauza căldurii si a neizolarii antitermice corect realizate. Am mai găsit fire care aveau o gaura mica în protecția de plastic, dar la interior, cuprul era oxidat de o lungime mare, sau întrerupt, astfel că legătura era slaba. De aceea pe aparatul de măsură cablul indica ca este bun, dar în mers, din cauza trepidatiilor de la motor, legătura se întreruptea, evident crea si o mare problema pt diagnostic corect. Acceasi problema am mai găsit-o la un tip din state, ce mergea cu rulota tractată prin toată tara, care, din nefericire, a schimbat enorm de multe piese la motor si sistemul de alimentare cu motorina, pana să găsească cauza reală. Concluzie finala, nu privești ca mine, întâi diagnoza, verificat bine si atent partea electrica si abia apoi schimbat piese - nu pe încercate Imi pare rău că m.am încăpățânat să nu ajung la Alex pt o diagnoza, na tentatia de a face (complica) singur 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jul 2016 · Report post Da, urita experiența Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Jul 2016 · Report post Salutare, Am si eu o problema cu barca .... xc 90 an 2004 motor 2.5 benzina .....s-a aprins in bord mesajul anti-skid service requierd si de atunci masina trage doar fata la ea,spatele e mort si nu mai intra ABS ul la franare.... coincidenta sau nu mesajul a aparut dupa ce masina a fost in service pt 2 probleme:inlocuire compresor ac si inlocuirea unui semering de la grup ..... m am apucat am verificat senzorii de abs de pe roti(mai avusem in trecut o problema cu un senzor de abs pe spate) am desfacut scaunul pasager sa verific daca nu a luat apa senzorul YAW dar nimic...... am m verificat pe sub masina sa nu fie vreo ufa scoasa de la grup .... tot nimic ..... am apelat la u amic cu tester si imi da pe BCM comunicatie defectuasa pe CAN .... asa ca trebuie mers la experti .... si cum am auzit vorbe bune de voi(de la cine nu spun :-)) aveti si voi ceva timp liber sambata asta?23.07? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jul 2016 · Report post Te salut! Daca iei legatura cu BogdanG, de pe forum, cu siguranta...vei fii fericit! CONSILIERUL FERICIRII Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jul 2016 · Report post Mergi la mister G ca are multimetru' mai liber zilele astea :))) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jul 2016 · Report post Zilele astea nu cred, poate din septembrie . Cat despre lucrat sambata zic pas . Sambata e pt mers la mare/munte. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Nov 2016 · Report post On Monday, September 27, 2010 at 4:13 PM, minitrans said: sunt nou pe aici. cum pot sa fac rost de manualul de utilizare la un xc90 din 2008? multumesc. daca deschizi in gogle si cauti manual in romana ,gasesti! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Mar 2017 (edited) · Report post Buna seara, Azi sotia mi-a zis ca la XC90 2006 D5 automat de cateva saptamani anti skid service tot ii apare, dar de cateva zile mesajul de eroare nu mai dispare. Am citit DTC -urile: BCM 0133 brake pressure sensor 2 signal too low BCM 0136 brake pressure sensor sensor 1 & 2 signal outside its permitted range Am verificat presiunile actuale fara sa apas pedala de frana: Brake pressure sensor 1: - 0.06 bar Brake pressure sensor 2: 38.61 bar (normal intre 0 si 170), am apasat pedala de frana si ambele valori cresteau intro masura egala. Sa mentionez ca in trecut a mai o problema asemanatoare si atunci sulitia a fost curatarea mufei (la test atunci senzorii citeau acelasi valoare) Se pare in momentul in care am facut testul senzorul Nr.1 si Sensorul Nr.2 erau in stare de functionare, dar decalibrate sau este o problema mecanica / hidraulica la nivelul sistemului de franare cauzand presiune constant crescuta in circuitul Nr.2. sau am un senzor pe duse Intrebarea mea ar fi daca ati mai intalnit problema asta? Daca da care a fost sursa si solutia problemei? Este posibil ca din cauza bateriei sa se decalibreze senzorii de presiune de la frana? (masina este din 2006 si inca are bateria cu sigla Volvo presupun ca cel din fabrica, daca las contactul in pozitia 1 si pornesc muzica in mai putin de 5 minute apare mesajul de low battery, dar de pornit porneste fara probleme) Multumesc pentru raspunsuri / pareri. Gabi Edited 13 Mar 2017 by gfieraru Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Mar 2017 · Report post Este o buba standard, trebuie inlocuit senzorul nr 2 . Fara frana apasata trebuie sa ai maxim 2 bari, 0 bari fiind ideal . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Mar 2017 · Report post Acum 10 ore, Bogdan G a spus: Este o buba standard, trebuie inlocuit senzorul nr 2 . Fara frana apasata trebuie sa ai maxim 2 bari, 0 bari fiind ideal . Multumesc pentru raspuns. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2017 · Report post Am comandat senzorul de presiune + o cutie (800 ml) de lichid de frana, au sosit piesele si mesajul de eroare a disparut (aproximativ de 5 zile nu a mai aparut) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 May 2017 · Report post Salut.am și eu mesajul anti skid service required și temporaly off la un xc90. Câteodată dispare dar când virez tare la stânga sau când repornesc motorul mesajul reapare.imi apar erorile BCM-0109 Communication-revista Betean control units Communicational problems with SAS, internal fault. SAS-000E steering wheel angle sensor internal fault.am dat jos spira ,am curățat senzori dar nu a mers.intrebarea e, dacă o înlocuiesc cu una noua va merge sau mai este și alt defect.multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jul 2017 · Report post Un raspuns clar pentru toti - trebue deservire tehnica la cuplajul Haldex. 1.Se demonteaza cuplajul Haldex de pe reductor si se dezmembreaza complect - pompa, filtru, senzor, solenoid, pachet ambreaj, rulmenti...... 2.Toate acestea piese si corpul cuplajului se spala si se curata cu aer comprimat. 3.Se verifica uzura ambreajului, mai ales la haldex gen.4 si 5. 4.Pregatim piese noi - pompa de ulei, filtru, senzor (gen.2 si 3), semering, rulment (la necesitate), ulei, ambreaj (la necesitate). 5.Asamblam cuplajul, montare pe masina, alimentare cu ulei (apr 750ml) , curatim contactele la bloc electronic, conectam mufele. 6.Conectam VIDA, Launch sau alt diagnostic care poate citi datele in timp real IMPORTANT! Stergem toate erorile inclusiv ABS ESP si altele. 7.Pornim motorul ---Drive - si verificam cuplajul, ne bucuram de viata si notam cu litere mari - PESTE 2 ANI din nou la deservire (ulei, filtru, senzor la necesitate) PS Asta se refera la toti cu volvo 4x4, mai devreme sau mai tirziu (e mai bine pentru cei ce repara) toti vor trece asa procedura. Scuzati de limbajul meu nu prea tehnic si nu prea roman. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jul 2017 · Report post Bun sfat dar cine crezi ca va dori sa arunce la 2 ani aproape 1000euro cu tot cu manopera pe tot ce zici tu acolo ? Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites