Sign in to follow this  
Followers 0
Florin1

Recomandare Volvo S40 5000 euro

33 posts in this topic

Salutare!

Doresc sa-mi cumpar o masina de 5000 de euro. Ma intereseaza sa consume cat mai putin si sa arate si bine. O sa fac 1000 km pe luna cu ea, 80% din drum pe DN.

M-am cam orientat spre VoIvo S40 - 2007 1.6 Diesel.

As dori sa-mi spuneti, din experienta voastra, cei care aveti aceasta masina, un mic review, costuri intretinere, daca mi-o recomandati pentru ceea ce vreau eu(ma gandesc ca da fiind forum volvo-club 4.gif), si cateva din parerile voastre

Din ce am mai citit pe net, am vazut ca pot aparea multe probleme, mai ales la motor, pe partea de - DPF, EGR, turbo. Mie mi-ar placea masina asta si la pretul asta, insa nu vreau sa o cumpar si sa mai trebuiasca sa bag bani in ea, mai ales ca e vorba de multi bani.

Mai ma uitam si la un Ford Focus 1.6 TDCI - as dori si o mica paralela intre cele 2 - in principal la consum, costuri de intretinere si probleme care pot aparea pe parcurs. De asemenea am vazut niste variante de focus fara filtru de particule si din cate am inteles e mia ok fara. Volvo-ul are? Am vazut ca spunea cineva de un focus, ca daca mergi la consum, iti arata in bord 3.3-3.5l/100 chiar si 2.9-3l/100. Cu volvo-ul diesel, poti spera sa ajungi asa la consum?

Am si un link: http://www.autovit.ro/volvo-s40-C37012886.html

Astept raspunsurile voastre. Va multumesc!

Edited by Florin1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masinile sunt identice ca motor

Ai face bine sa cauti pe forumul acesta nu pe net despre orice info.Sunt topicuri multe cu pareri despre motorizare si probleme.

Dar aceasi problema se vrea calitate la bani de Logan si dupa aia zbierati ca ce scumpa masina si proasta

Intai dai cu search si vei gasi 90% din intrebarile care ti le ai pus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns. O sa caut. Tu ce sfat imi dai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Motorul de 1.6 D de pe S40 2004+ este identic cu cel de 1.6 Tdci de pe Ford Focus. In fapt ca tot ceea cea ce tine de partea mecanica este identic (suspensii,articulatii, rulmenti..) , unii forumisti nu vor fi de acord cu mine, dar din experienta proprie iti spun ca sunt celeasi piese cu alte coduri. Posesorilor de Volvo le pace sa creada ca pentru Volvo s-a lucrat "mai ingrijit":)). Daca te orientezi pentru un S40 pana in 2006 sunt si Euro3 si nu au DPF, dar daca ai de platit taxa de inmatriculare , va fi cam 1000 euro.Cred ca tine de tara unde s-au comercializa, a mea din 2006 este E3, cumparata din Ro. Detin si un Ford Focus 2009, dar este benzina. Volvo este finisat mai bine, dar S40-ul este deficitar la spatiu interior si spatii de depozitare. Tinuta de drum este similara la ambele masini, dpdv al motorizarii prefer benzina, mult mai silentios motorul ,mai putine probleme si mai ieftina intretinerea.Motorul de 1.6 diesel a fost dezvoltat de PSA (Peugeot , Citroen) la ei este varianta Hdi si il mai intalnesti pe Mazda si BMW.

Daca optezi pentru Focus la 5000 de euro poti gasi masini mai noi de 2007.

In ceea ce priveste consumul, Volvo este ceva mai greu comparativ cu FF-ul si consumul este un pic mai mare, dar nu este o diferenta notabila, cele E3 fara DPF au un consum mai redus fata de cele E4 cu DPF. Este normal, datorita obturarii suplimentare a evacuarii si datorita regenerarilor DPF-ului.

Sper ca te vor ajuta cat de cat informatiile oferite.

PS. Volvo S40 2004+ este fabricat in perioada in care Volvo a fost preluata de Ford, de aceea pana si pe elementele de structura (tabla) ale masini vei intalni logoul: FoMoCo (Ford Motor Company)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns! Am inteles. Care sunt avantajele/dezavantajele a motoarelor fara filtru?

Edited by Florin1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avantaj fara DPF:

-consum mai redus

-scapi de problema inlocuirii DPF, la aprox.120k km filtru trebuie inlocuit costul se situa undeva la 1000 euro, am inteles ca acum a mai scazut pretul...

- nu trebuie sa monitorizezi regenerarea filtrului. Daca incepe regenerarea trebuie sa-i asiguri o turatie corespunzatoare pentru o anumita perioada de timp. Daca incepe regenerarea cand esti aproape de destinatie sa vezi cum te mai invarti cativa km pentru ai permite finalizarea regenerarii. Nu se recomana sa opresti motorul in timpul regenerarii.

Dezavantaje:

-taxa de prima inmatriculare, in cazul in care nu este platita este mai mare la E3 fata de E4

- se pare ca in marile capitale Europene nu se va mai permite accesul cu motorizari diesel sub E4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai la ce vreau sa-mi iau eu, e Euro 4. Nu e logic sa fie mai mare la euro 3 decat la euro 4? Sau de exemplu

intre un euro 4 fara DPF si euro 3 cu DPF, euro 3 e mai ieftin?

Inca o intrebare. Daca gasesc o masina care din fabricaitie a avut DPF si a fost scos, merita cumparata daca totul e ok in rest, sau nu e in regula?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine una euro3, decat una euro4 cu DPF scos. Nu vei trece RAR-ul daca e E4 fara DPF si in plus daca "lucrarea" nu a fost executata corespunzator vei avea o multime de probleme cu motorul.In plus asa cum am scris mai sus la un motor E3 ai numai avantaje inafara de taxa de inmatriculare.Dar merita sa dai 500-700 euro diferenta de taxa, decat sa iti iei u E4 cu probleme.

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles. Deci ideal un Euro 4 fara DPF din fabrica.

Am cautat si masini cu distributie pe lant, dar cam rar gasesc. Se poate schimba din curea in lant, sau nu merge?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferenta dintre E3 si E4 o face tocmai DPF-ul, nu exista E4 fara filtru :). Distributia la 1.6 D se schimba la 240k km sau 10 ani ( asa scrie in manual) si sa sti ca distributia pe lant e mult mai problematica fata de cea pe curea. Sa nu crezi ca lantul e sfant, citeste un forum VW sa vezi acolo lanturi de distributie duse la 30-40 k km.

PS. Link-ul pus de tine nu functioneaza, cel de pe Autovit.

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum zicea si un coleg mai sus, daca partea financiara e asa de importanta discutia devine complicata...

Din ce observ eu - vrei masina cu un an de fabricatie relativ bun (2007+)

- euro 4 fara dpf pentru costuri mai mici de intretinere

- motor mic pentru costuri mai mici de inscriere sau impozit

- distributie pe lant pentru alte costuri mai mici de intretinere

- consum mic pentru costuri mici la carburant

Toate astea la 5000 de euro

Intrebarea mea e: de ce vrei Volvo? S-ar putea sa fie o palarie prea mare...

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petrisor, nu exista E4 fara DPF, filtrul e cel care face diferenta si nu poti pune lant la distributie :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Petrisor Da, e posibil. Din cat ami stat sa caut, am vazut ca se gaseste si la 5000 euro - desi nu stiu cat de ok e la banii astia - si imi place cum arata.

@Dumi81

Uite un exemplu de Euro4 fara DPF din fabrica - http://www.autovit.ro/ford-focus-C36819684.html

Edited by Florin1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo nu e neaparat o masina scumpa la intretinere, dar ca orice masina are niste costuri.

@ Dumi: Stiu ca nu exista, incercam doar sa ii expun mai pe larg rationamentul lui Florin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca crezi in samsari mai mult decat iti zicem noi, am pierdut timpul degeaba.2010 fara DPF si cu norma E4.......

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incercam sa arat ca mergem prea la limita in incercarea de a limita niste lucruri.

Florin masina din anunt are alta motorizare mi se pare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci e scos ala... Am inteles.

@Petrisor, imi poti da un exemplu de masina buna, care sa indeplineasca criteriile expuse de tine?

Edited by Florin1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logan 1.5 Dci phase 2 ,90hp.Fara nici o urma de sarcasm, ai sanse mai mari sa gasesti una nemanarita de samsari.

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intai si intai... nu sunt criteriile mele, e ceea ce am inteles eu referitor la masina pe care o cauti...

O sa iti dau exact cazul meu:

Volvo S40 motor 2.0 diesel

Pret de achizitie 3800 euro de la privat din Germania

An de fabricatie 2005

Masina arata si functioneaza impecabil dar:

210 000 km la achizitie

distributia nu era schimbata, am schimbat-o ulterior si nu m-a costat o avere

nu are CB, scaune de piele, regulator de viteza etc.

Concluzia:

- ori bagi mana in buzunar mai adanc si atunci discutam despre altceva

-ori ramai la 5000 de euro si cauti ceva dupa buget

- ori iei un super Volvo S40 cu toate optiunile enumerate de tine, eventual kilometri putini, de la eu stiu ce vanzator obscur si apoi ai sa strigi la noi ca nu ti-am spus ce si cum

Oricum ar fi, alegerea e a ta!

Si inca ceva: motoarele de pe Volvo S40 2007 1,6d au 109 cp nu 90cp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este Euro 4 fara dpf dar la ford, din ala am avut eu.Dar cel de 90cai.Pe volvo nu l gasesti.Deci la volvo nu este EU4 fara dpf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca de 5000E nu prea te-ai orientat bine pe Focus 1.6D/110cp ,fiindca este altul de 116cp /1800cmc sau ceva mai scump peste el la E5 ori cobori la ala mai mic de 90cp f economicos.

Nu te ancora in 1.6D/110cp. :smile:

Ii pui scaune de Volvo si aia este :thumbsup2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca pretul de 5000 la care cauti tu sa cumperi Volvo s40 2007 este mult prea mic pentru a gasi o masina de calitate. O sa gasesti una cu foarte multi km cu probleme la motor sau caroserie si o sa bagi foarte multi bani sa o aduci la linia de plutire. Analizeaza bine unde faci compromisuri : km putini sau dotari multe. Succes in cautari.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@V50Saphir Da, cea ce 90 CP ar fi ideal. De ce nu recomanzi focusul de 110 CP? Cu ce e mai ok 116cp /1800cmc? Mersi!

@madluk Da asa cred si eu, Cu km putini si dotari putini nu gasesc si km multi si dotari multe nu stii ce iei.

@thor4ever Imi poti spune te rog cateva pareri din experienta ta cu ford-ul? Vad ca acum ai volvo. Si o mica paralela ar fi interesanta. Mersi!

@petrisor Criteriile mele, enumerate de tine :D, altceva in afara de logan?

@dumi81 De Focus ziceam ca este Euro4 fara DPF.

Am o intrebare, cu ce ajuta computerul de bord?

Ideea e ca vreau sa fie motor mic nu mai mare de 1.6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0