Val8Geo

Variatie turatie relanti la apasarea franei

60 posts in this topic

Mă gândeam să nu fie acutatoru de poziție de pe turbina 

Screenshot_2017-04-02-11-30-14.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi vorbiti de motoare diferite, așadar rezolvări diferite .

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnu Bogdan deci este posibil sa fie acutatoru de la turbina 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este posibil . 

Trebuie văzut dacă turbina ajunge pe stop . Dacă nu ajunge pe stop se verifică tot traseul de vacuum si se gaseste buba . 

Se strica si senzorul de pe actuator însă destul de rar . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Nu stiu daca am rezolvat problema cu variatia relantiului la apasarea franei, dar de ceva timp nu a mai facut.

Singura problema mecanica avuta si care s-a rezolvat ( multumesc inca o data celor de pe forum, ca altfel incepeam sa dau banii aiurea pe piese ) a fost ca uneori intrerupea, sau mai popular "dadea in nas".

Destul de rar, foarte scurt, in genere in treapta a doua si a treia, in special dimineata.

Am avut cod eroare P0335, deci probleme cu senzorul de turatii la arborele cotit.

S-a rezolvat doar prin impingerea mai bine mufei. Am gasit si o clema a firului de la senzor desprinsa.

Sfat: la service urmariti sa se puna la loc si cea mai mica clema de la fire. In timp, firul se misca si se poate intrerupe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat ambreiajul și volanta și pățesc același lucru la frânare:

- dacă e pe liber și frânez, turometrul nu se oprește la relanti (800 rpm), se duce undeva pe la 700 rpm și apare o trepidație a motorului. Rămâne la 700 pana când mașina se oprește complet, după care revine la 800 rpm fără sa iau piciorul de pe frână.

- dacă nu s-a oprit mașina și iau piciorul de pe frana, revine de la 700 la 800 și dacă vreau sa continui frânarea rămâne la 800.

- dacă a ajuns la 700 rpm în timpul frânarii și apăs ambreiajul și-l eliberez, își revine la 800 rpm (cu frana menținută) .

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incerc o teorie:

Sunt în a 3-a, înainte de semafor, calc frâna, mențin apăsat și debraiez înainte sa ajungă la relanti cu frână apăsată. Turometrul scade sub relanti și încep vibrațiile. Totul se termina dacă mai apasă ambreiajul încă o data sau iau piciorul de pe frână. 

Eu cred ca vibrația apare pentru ca nu debraiaza complet, lucrul asta întâmplându-se abia atunci când iau piciorul de pe frana sau mai fac încă o cursa la pedala de ambreiaj.

Este posibil asa ceva? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-are cum, mi-am răspuns singur, odată scoasa din viteza, scoasa ramane

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now