Posted 30 Jun 2015 · Report post Salutare, M-am hotarat sa va cer parerea dat fiind faptul ca am urmarit cateva discutii pe acest forum iar oamenii de aici mi s-au parut de treaba si dispusi sa ajute. Pe scurt, ma gandesc serios sa achizitionez in viitorul apropiat un S40, masina de familie. Probabil voi folosi masina 90% din timp in oras. Una/doua iesiri din tara pe an, restul mici plecari de weekend pe la munte/mare, etc. M-am gandit la o masina mai mare dar cred ca spatiul din s40 e suficient pentru ce am eu nevoie de la o masina deocamdata. Iau in calcul motorizarea de 1.6D, 115CP, an >= 2011, ceva de genul: http://autovit.ro/anunt/volvo-s40-ID4pd0uU.html#85cd790cb0 Ce parere aveti? Imi recomandati aceasta achizitie? Va multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post Arata foarte bine masina , singul dezavantaj pe viitor ar fii ca nu are xenon , si lupele fara xenon sunt destul de slabeIn rest e destul de dotataSi apoi probleme legate dpf , daca mergi numai in oras , te vei plimba mult sa regenerezi masina !!!Eu te-as sfatui sa cauti fie una euro 3 (non dpf), fie benzina .S40-u e un model din 2005 , care mari schimbari nu are . Deci poti gasii teoretic una din 2005-2006 fara dpf , la un pret mai mic , si te bucuri de aceasi masina . Mie cheia imi place mai mult la pre-facelift. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post Multumesc mult pentru sfat Cristi. Desi nu am avut pana acum diesel, am citit despre problemele legate de flitru. Stiu de asemenea ca la nevoie se poate inlatura/inlocui. M-am gandit si la varianta 1.6 benzina, totusi am fost descurajat de niste postari pe care le-am citit despre acest motor. Poate un 1.8 benzina ar fi mai potrivit. Sunt de acord ca diferentele nu sunt semnificative, ma gandesc si la acesta varianta. Multumesc pentru sugestie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 (edited) · Report post Eu ma plimb cam la 2 sapt sa regenerez dpf(mers doar in oras) , si fac cam 6 drumuri de 4000 km /an(aici se justifica dpf/ dieselul). Edited 30 Jun 2015 by Cristi Muresan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post Ce este descurajant ptr motorul de 1.6i? Lipsa de putere poate ptr ca in rest motorul nu are absolut nicio problema. Sent from my iPhone using TapatalkPlus ca este silentioasa masina si scapi de zgomotul de tractor dar ai un consum pe masura. Depinde cat de tine buzunarul. Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post Sau un s60 d5 euro 3Cel mai bun sfat ar fii sa participi la o intrunire de vinerea din bucuresti , si discuti cu membrii de pe forum acolo , vezi cateva volvo-uri , te lamuresc ei ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post @ionut: da, am inteles ca se simte submotorizata rau la 1.6 benzina. intr-adevar, costurile cresc semnificativ. Dar poate echivaleaza costurile de intretinere la diesel? @cristi: unde are loc aceasta intalnire? Va multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post Nu stiu exact (nefiind din buc) , dar cauta pe forum , intalniri bucuresti Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post Parcarea de la Penny Market din Bucurestii Noi. Fiecare vineri incepand cu orele 18. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post In afara de benzina motorul de 1.6 nh cere altceva. Ai 3 filtre si 4 litri de ulei. Atat. Masina mea la 225 mii km nu consuma nici 100g de ulei in plus. Te poti orienta spre 1.8 dar nu-i cine stie ce. Daca vrei sa simti ceva diferenta parerea mea este sa te uiti la un motor de 2000 cmc si 145 cp. benzina. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post Si dieselul are in plus un filtru de motorina ... atat expui avatajele benzinarului , am inteles din pct tau de vedere 1700 lei pe an diferenta (tu calculasei e o nimica toata ... un filtru de motorina e mai scump )Fiecare motorizare isi are avantajele ...Ca daca te iau cu mine pana in franta , si te tii dupa mine , la 180 vre-o 3 h sa vedem cat ulei lipseste din 1.6 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 (edited) · Report post offtopic.. Ca daca te iau cu mine pana in franta , si te tii dupa mine , la 180 vre-o 3 h sa vedem cat ulei lipseste din 1.6 Eu cred ca la D5 dar nu iti dai tu seama inca ,dar tine-o asa sa ma faci sa rid mai incolo .Este aspirat 1.6 are motor si cutie ford si cedeaza semeringuri dar nici vba de consum fizic de ulei.Deja 150khm cruise este mult pt acest motor .Compara cu alte masini ,deh.. Edited 30 Jun 2015 by V50Saphir Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 (edited) · Report post Eu merg in Ro, si in Ro nu am simtit nevoia de a merge cu mai mult de 160 si asta pe autostrada. Cand imi cumpar o masina imi cumpar o masina ptr design, confort si siguranta. Daca vreau viteza si demaraj imi cumpar altceva. Orice alta marca face pipi pe volvo-urile de 1.6d, 1.6i, 1.8i, 2.0D... Etc. Si nici sunt adeptul sa platesc taxe de-mi sar capacele pentru un D5 ori T5 doar ptr demaraje si alte senzatii de pilotaj. Suntem in Ro si noi nu avem autostrazi la nivel european. Si ce avem sunt rupte si alea. Sent from my iPhone using Tapatalk Edited 30 Jun 2015 by nionut76 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post Fiecare motor are avantaje si dezavantaje ! aia era ideea , tu ridici in slavi benzinarul non turbo de 1.6 si toti suntem o adunatura de prosti ca am ales altceva. 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post Nu am zis nimic de slavit. Am vazut ca potentialul cumparator a apus ceva de motorul de 1.6i. Cum ca nu ar fi bun. Raspunsul meu este ca intre 1.6D si 1.6i as alege la orice ora 1.6i. Pentru ca este motor aspirat, silentios, usor de intretinut, etc, etc. Nu ma incanta viteza de care altii sunt atat de incantati. Si cu 10 minute si fara tot acolo ajungi, nu crezi? Daca am avea infrastructura atunci as mai spune. Dar si in acest caz nu mi-as lua volvo de 2.4, 2.5 litri. Sunt taxele mari si chiar nu merita. E o masina ca si asa o vinzi greu la motore mici de 1.6 dar sa mai ai si motor de 2.5 ) Sent from my iPhone using Tapatalk 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post Motorul aspirat consuma mult si nu ofera nimic ... de aia s-a pus turbo si pe ele ... pt eficienta 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post Asa este, dar din punct de vedere al fiabilitatii este imbatabil. Fiecare cu cel doare. Vrei fiabilitate, simplitate...motor aspirat. Vrei probleme si alte nebunii...turbo. Sent from my iPhone using TapatalkOri ca sa simplific eficienta nu-i egal cu fiabilitate. Eficienta la volvo e cam in pom. La cam toate motoarele. Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post Si mai fiabil e mersul pe jos . Quick uite un top tip , mergi pe jos Da Ionut ... v70 meu e la a 10 turbina ... 650k ... te anunt cand face milionul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post Daca are 650k de noua si achizitionata de tine imi cumpar si eu. Dar ma indoiesc. Si c30-ul are acum 250 mii si merge uns. Si punem pariu oricand ca te urci in masina si dai sa pornesti motorul desi el e pornit. Pe cand tractorul...suna grav. Sent from my iPhone using TapatalkTopicul era despre altceva. Iar parerea mea este ca decat sa-si cumpere 1.6d mai bine sa-si cumpere orice altceva. Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 (edited) · Report post Salut si bine te-am gasit! In primul rand, sunt 10 milioane de discutii pe aceasta tema, legate de fiabilitate, confort, design, motorizari si bineinteles costuri .... trebuie doar multa rabdare pentru a sapa in acest forum si ai sa te prinzi ceea ce vrei! In al - 2 - lea rand, tu ar trebui sa iti pui intrebarea pentru ce o cumperi .... km pe an, mers in afara localitatii sau in oras, modificari sau lasata de la mama ei din Suedia (CHINA). In al - 3 - lea rand parerea baietilor, mai mult te baga in ceata, si te cred, pentru ca fiecare are cate ceva in garaj, si este mandru de ea, o lauda, o sfinteste, o ocroteste, s.a.m.d. .... deci revenim la primul rand, si anume, CAUTARE. In al - 4 - lea, eu detin un S40 cu motorizarea de 1.8 benzina 125Cp, aspirat, motor de Ford. Anul acesta face 11 ani de cand a iesit de pe portile fabricii cu putin peste 100 de mii de km parcursi. In afara de consumabile schimbate la timp, gen, filtre, ulei, distributie, bucsaraie, capete de bare, ambreaj (la mine urmeaza pe viitor), etc, nu a vazut. Este un motor simplu si usor de intretinut. Legat de consum, depinde cum o exploatezi, in afara sau oras, mers normal sau mai agitat. Spre exemplu astazi, am tinut toata autostrada Bucuresti - Pitesti cu 160 - 180 km/h (cu mici intreruperi datorita celorlalti participanti in trafic care depaseau si ei) .... rezultat: consum de 13 - 13,5% si ceva zgomot in habitaclu, pentru ca la o asa viteza, ai si turatie mare. DAR, nu te speria, daca mergi cu 80 km/h poti scoate sub 7% consum in afara localitatilor (eu am reusit sa scot 6,7%). In oras, eeehhh, aici se schimba povestea, la cum se circula in Bucuresti, mai exact BARA LA BARA, si nu exagerez, consumul este maricel, aproximativ 10%. Dar acum intervine diferenta de bani de la intretinere pe care o arunci in combustibil. PS: Asta cu consumul de ulei, este relevanta pentru ca un motor pe care il exploatezi de zi cu zi in oras (mai ales in Bucuresti), nu are cum sa nu manance ulei. ORICE MOTOR MANANCA ULEI, indiferent cat de putin, datorita mai multor factori. Edited 30 Jun 2015 by agr350r 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 (edited) · Report post @nionut Am uitat ca ai returnat 3 1.6d-uri la primus pana ai descoperit minunatia de 1.6i , a foat dragoste la prima vedere . Cand iti moare motorul la semafor daca e pornit ac-ul nici nu observi ca nu te misti Edited 30 Jun 2015 by Cristi Muresan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post Cred ca ma confunzi. Nu am mers inainte de benzina cu vreun c30 diesel. Discutia era depre altceva. Sa te tina pe tine 1000000000000000000 de km. Ptr mine este irelevant. Eu vreau costuri mici in exploatare, taxe mici. La combustibil ma uit ca na, motorina de romania este diferita de cea de afara si atunci prefer benzina. Din punctul asta de vedere ptr mine benzina este superioara motorinei. Si repet, eu caut altceva, tu cauti racheta. Doar ca ti-ai gresit marca Sent from my iPhone using TapatalkSi in 3 ani de zile nu am avut un asemenea incident. Astea sunt basme. Pe autostrada cand am fost la intalnirea de la Constanta am dat si 170 chiar si 180. Asa cu 1.6i nu prea am vazut sa dispara in vazduh ceilalti participanti cu motoare mult mai mari. Si daca o faceau mai mult de 15 minute avans nu aveau. Deci despre ce vorbim? Liniute? Demaraj? Nu am nevoie. Omul asta daca vrea sa-si cumpere volvo probabil ca il cumpara pentru ca este atras de design, marca, siguranta. Nu de zburat la semafoare si sa-mi sara ficatii din mine pe drumurile patriei. Si in niciun caz nu cred ca si-ar cumpara volvo cu motot de 2400 in sus sa-l coste 200 lei pe luna doar sa aiba masina in fata scarii. Fiecare cu calculele lui. Parerea mea e ca discutia a ajuns in alt punct. Aici se discuta de 1.6d si a fost pomenit 1.6i. Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post Ne potolim sau facem curat ? Va rog frumos... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jun 2015 · Report post Se poate sterge of topicul Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jul 2015 · Report post Va multumesc tututor pentru raspunsuri. Apreciez si discutiile offtopic, cel putin eu unul am ce invata din ele. Imi este clar ca trebuie sa ma pun mai bine la punct cu mai multe aspecte ce tin de achizitonarea unei masini. Va marturisesc ca nu am fost niciodata in aceasta postura, nu am schimbat pana acum masina. O sa urmez sfaturile voastre, o sa mai rasfoiesc acest forum si o sa incerc sa fac testdrive-uri pe diferite motorizari pentru a-mi da seama exact ce mi se potriveste. Va multumesc inca o data. Share this post Link to post Share on other sites