Posted 29 Jul 2015 (edited) · Report post De 6 ani este in posesia mea cu aproape 60.000 km facuti (in total are cam 105000 km) ... nici un fel de problema la motor! Edited 29 Jul 2015 by agr350r Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jul 2015 · Report post Cand am luat-o avea 80.000km si acum are 140.000km=60.000km Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jul 2015 · Report post Asa da.In sfarsit un benzinar care face km. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jul 2015 · Report post . Am uitat sa precizez ca am facut reviziile la fiecare 10.000km. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2016 · Report post Salut!Intentionez sa achizitionez un volvo s40 din 2008, 1.6 diesel, 109 cp. Ca dotari este ok , insa in urma catorva plimbari am observat unele deficiente ....-Asa cum am mai scris si pe alte discutii, revin cu probmlema scaderii turatiei relantiului in urma unei apasari de frana mai lunga.-Atunci cand motorul este rece ( temperaturi exterioare de -13 ...-17 grade C) introducerea in treapta a-2-a chiar si putin a 3-a este cam greoaie- Distributia a fost schimbata la 110.000 km si a fost contitech, masina are acum 180.000 km - Cat despre suieratul turbinei, am citit pareri pro si contra.... Intradevar suieratul este unul silentior , se aude doar de afara . Am mai condus un volvo s60, d5, 2003, intradevar avea si acela un suierat de turbina ff proemitent, de aprox 30.000-40.000 km nu a cazut turbina.Va rog cu cateva sfaturi in privinta achizitiei, la ce ar trebui sa ma astept ? Sunt chestii normale pt acest motor? Nu stiu nimic de 1.6diesel. Este de tip HDI ( peugeot) sau TDCI ( ford )? Spre exemplu in Iasi sunt mecanici care se pricep la acest motor?Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2016 · Report post Cutia , prin schimbarea uleiului ar trebui sa dispara , la cutia mea M66 aveam aceleasi simptome , primele 3-4 ori intra greu in a-2-a . Motorul este peugeot , citroen , volvo , ford. Este un motor common rail . Turbina d5-ului e mult mai rezistenta . Verifica pt joc in axul turbinei , si scurgeri pe la imbinari . De suierat toate turbinele suiera , si v50/ s40 nu este foarte bine antifonat. Mai poti verifica si presiunea pe care o face turbina . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2016 · Report post Ai uitat si de Mazda,Cristi Turbinele,toate fluiera,e adevarat ca unele mai tare altele mai incet. Ca sa o verifici si sa fii 100% sigur ca e in parametrii trebuie pusa pe banc,ca asa toate au un mic joc. Daca are surgeri si sunt mari atunci deja este pe ultim suta si trebuie facut ceva in aceasta privinta.Spor la achizitionat! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2016 · Report post De mazda nu stiam , multumesc de completare . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2016 · Report post Multumesc de sfaturi,Poate recomanda cineva un mecanic in Iasi? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Aug 2016 · Report post On 1/4/2016 at 4:05 PM, luca30 said: -Atunci cand motorul este rece ( temperaturi exterioare de -13 ...-17 grade C) introducerea in treapta a-2-a chiar si putin a 3-a este cam greoaie E clasică. Și la mine se simte, cu preponderență atunci când temperatura exterioară este scăzută. Schimbatul uleiului nu ajută. I-am pus ulei de cutie original Volvo și problema încă e acolo. Am înțeles că este genul de cutie predispusă la astfel de dureri de cap, întrucât are niște capete de plastic/rotițe ce se tocesc cu timpul și atunci când schimbi viteza nu mai nimeresc cătarea cum trebuie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Aug 2016 · Report post 1 oră în urmă, Kronborg a spus: Am înțeles că este genul de cutie predispusă la astfel de dureri de cap, întrucât are niște capete de plastic/rotițe ce se tocesc cu timpul și atunci când schimbi viteza nu mai nimeresc cătarea cum trebuie. or fi ei chinezi da` nu cred ca au ajuns la stadiul de a pune plastic in cutia de viteze ...inca :))) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Aug 2016 · Report post 21 minutes ago, trancenergy said: or fi ei chinezi da` nu cred ca au ajuns la stadiul de a pune plastic in cutia de viteze ...inca :))) Până la proba contrarie :)) Dacă te uiți la capetele de la timonerie o să ai ceva surprize Share this post Link to post Share on other sites