Andu Marian

Verificare pompa motorina rezervor S60 sau circuit alimentare

59 posts in this topic

Este fix senzorul care imi mananca mie viata !!!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

Atasat locatia componentului Pressure control valve este numarul 12

FPV.pdf

Edited by gfieraru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri, insa eu am 2 regulatoare :

unul pe pompa de inalta

altul pe rampa comuna

Ideea e ca ambele arata la fel si nu stiu care e :confused2:

GFieraru , multumesc de document. Ma intreb daca nu ar putea sa fie si cel de la nr 4?

Multam

Edited by Andu Marian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum vazui ca e regulator nu senzor, nu e pe pompa, e cel de pe rampa din pacate...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce zici din pacate? E mai sump?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vine doar cu tot cu rampa...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva schema de la regulator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Andrei, cum te poate supara ceva ce tu nu ai la masina ?

@Andu Marian, vezi ca ai firul de alimentare rupt, vezi cu mare atentie . Valva aia nu se strica asa usor dar firul este taiat foarte usor de capacul motor .

@MC, valva se vinde si separat, codul este 31216662 .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai la 1100RON cat costa e ca si cum ar veni cu tot cu rampa :smile:))))))))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi colegi , va multumesc tuturor.

Asa cum spunea si Bogdan G, azi am descoperit ca firele de la regulatorul de pe rampa erau topite , unite si unul era rupt de langa mufa. Esti o enciclopedie a Volvo urilor Bogdan, si iti multumim pentru ajutorul tau.

Va multumesc inca o data pentru sfaturile voastre

Inca nu am reusit sa l pornesc. In seara asta am bagat bateria la redresor, iar maine o sa dau in dansa :glasses9:

O singura intrebare mai am( pana data viitoare :)) ) .Filtrul de particule a fost anulat si fizic si din software. Inainte de segmentare nu aparea nici un mesaj de la ECU despre DPF. Acum dupa segmentare, s a resetat ECM ul de la cat l am tinut fara baterie si mi apar 3 mesaje legate de DPF. Trebuie facut iar DPF off din ECU sau pot face cu Vida dice?

Multumesc anticipat si raman dator.

Maine va anunt :director: cum se aude motorul dupa segmentare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lui nenea G i-au trecut multe masini prin mana cu tot felul de defecte :) Experienta isi spune cuvantul, deh.

Nu, nu trebuie sa faci iar DPF off, este facut in flash-ul ECU-ului si acela nu dispare cand scoti ECM-ul.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Midnight.

Deci trebuie sa l activez cu vida dice? Sau ce trebuie facut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce sa activezi, ca nu inteleg ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fac iar dpf off caci imi apare mesaje despre dpf ca e infundat, cum ca the engine need attention

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti apare mesaj inseamna ca nu a fost facut DPF off, simplu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Midnight, multam pt raspund insa inainte de a ma apuca de segmebtare, nu avea niciodata un mesaj de la dpf,filtrul a fost taint si scores ,,matele, ,conducted sunt bloc ate, deci a fost dpf off nu?

Scuze pt scris,sunt pe telefon

Sa Las mufa scoda sau bagata in senzor?

Sa Las mufa scoda sau bagata in senzor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soft-ul l-ai refăcut pentru dpf-off?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu l am refacut.

Cum se reface te rog Brava?

Am incercat azi sa dau cu bateria incarcata in ea, insa da sa porneasca, pana la 600- maxim 700 rotatii dar apoi se opreste brusc chiar daca eu tin de cheie . Alteori dau in continuu 1-2 minute si incearca sa dea sa porneasca insa tot nu porneste. Am citit iar erorile si singurele care sunt , sunt de la DPF si una de la faruri ca sunt legate pe contact.

Poate sa nu porneasca de la DPF?

Am atasat o poza cu erorile.

post-8150-0-06604400-1437421089_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baga-i senzorul la loc !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

..masina kamikaze :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum se reface softly dupa dpf off ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te duci la cei care l-au facut si le zici sa ti-l faca, ca nu ti l-au facut de fapt.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

NOUTATI :

Azi am reusit sa o pornesc... ura ura si va multumesc

Ideea e ca scoate foarte mult fum alb si nu sta la relanti + ca motorul face un zgomot- bataie continua. O sa fac un filmulet maine sa l urc pe youtube.

Fumul alb e normal dupa segmentare ? O fi de la faptul ca mi vede filtrul de particule plin?

multam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serios acum, mergi cu ea la un service.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now