Andu Marian

Verificare pompa motorina rezervor S60 sau circuit alimentare

59 posts in this topic

De ce sa merg cu ea la service ? Am facut o cu mana mea si stiu ca e totul bine facut insa sunt cateva mici reglaje care unii colegi ma pot indruma.

Brava aici mecanicii iti cer mai mult decat face masina. Daca era sa fac segmentare la ei,imi luau 5000 Ron . De asta apelez la voi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fum alb, bataie continua, ma duce la presiune prea mare de motorina in rampa sau injector blocat pe deschis.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ce oras iti ia 5000 ron pe o segmentare?

Bătaia este in mod normal de la un injector. Acum te întreb eu pe tine, esti 100% sigur ca ai pus distribuția bine?

Edited by Brava
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E din Plymouth man :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze, nu se vede pe telefon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da colegii, distributia e bine 100% . A mai venit un coleg si s a uitai la distributie. E pusa ca la carte (vida). MA gandesc ca poate sa fie fumul alb si ca nu sta la relanti din cauza ca nu s or fi amorsat culbutori hidraulici? Voi ce spuneti?

Injectoarele o sa le testez miercuri cu furtun transparent pe retur sa vad care da mai mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

Culbutori hidraulici ? Zici ca ai segmentat singur motorul ? Cum ai aliniat segmentii hidraulici ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze,m am exprimat gresit poate.Pistonasele de la culbutori sunt hidraulici. Am atasas at 2 poze.

LA ce segmenti te refeRI?

Bogdan g,poti te rog sa mi spui ce ar trebui sa fac in situatia asta?

Sa verific Injectoarele?

I am dat din avans la distributie putin, insa porneste tot asa greu (7-8 a oara) si nu sta la relanti , scoate fum alb si motorul nu merge rotund(are o bataie care creste odata cu turatia ).Daca IAU picior ul de pe acceleratie, moare si apoi iar dau de 7-8 oRI la contact. Odata pornita ,nu ar trebui sa porneasca immediat la urmatoarea cheie? Sau tot Injectoarele sunt de vina?

Spune mi te rog Bogdan ce pasI sa fac?

Multam

Segmentii I am asezat la 120 grade unul Fata de celalalt ,cu inscription, ,top,,in sus.

post-8150-0-72081400-1438069720_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu noutati :

Dupa segmentare ( dupa decuplarea instalatiei electrice de pe module) trebuie facut cu vida recalibrare - ajustare la tot ce tine de ECM : In vida - vehicle comunication - click pe ECM - advanced -si de acolo se da pe fiecar: turbo boost valve, egr, swirl,etc

Asa mi a disparut eroarea cu ,,the DPF filter shoot it s full,, ura ura...credeam ca nu a fost anulat din soft.

Poate este de ajutor cuiva :confused1:

In alta ordine de idei, a ramas aceiasi problema cu pornitul : porneste greu- la a 4-5 cheie, cand porneste nu sta la relanti, si scoate fum alb usturator la ochi( de motorina)

Nu mai am nici un cod de eroare inafara de : ECM- 25C0 fuel system - too low pressure.

Dupa ce sterg codul, se aude pompa din rezervor cum baga lung motorina si apoi pot porni masina la a 4-5 a cheie.

Cand apare eroarea, se aude pompa foarte scurt, si apoi dau la cheie si da in gol- nu se alimenteaza.

Sa fie filtrul de motorina ? Pompa de motorina din rezervor ? Injectoarele ? Pompa de inalta ? sau pierdere pe undeva? :help:

Multam colegii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now