Sign in to follow this  
Followers 0
Roskat

Furtune Vacum

8 posts in this topic

Poate cineva sa ataseze o fotografie cu furtunele de vacum la S40 2.0D D4204T? (cele din dreapta filtrului de motorina)

Si sa spuna exact care furtun intra in valva control turbina la in/out.

Am schimbat uleiul si am dat peste furtunele de vacum si le-am pus inapoi cum am crezut eu ca vin dupa forma furtunelor.

Am scos si din valva control turbina furtunele si le-am verificat dar nu stiu exact daca le-am pus bine inapoi. Cel care vine dinspre alternator intra la in sau la out?

Masina merge mai bine acum decat atunci cand am luat-o si nu as vrea sa solicit prea mult turbina sau alte componente in cazul in care am amestecat vacumurile.

Intrebare pentru cei cu tester dice (vida):

Unde reusesc sa vad presiunea din turbina?

Thanks

Edited by Roskat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presiunea o vezi in dreapta, VEHICLE COMMUNICATION - după care dai pe ECM - si iți alegi parametrii de acolo.

Dacă nu mă inșel, și dacă ai valva de control turbină ca la 1.6d nu ai cum să pui gresit furtunule pentru că unul are un diametru mai mic si altul un diametru mai mare. La fel este și pe valvă. Parcă ai valva in fața, verifică dacă este așa dacă nu te ajut mâine seară cu o schemă.

Toate cele bune!

Sent from Nokia 3310i using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presiunea o vezi in dreapta, VEHICLE COMMUNICATION - după care dai pe ECM - si iți alegi parametrii de acolo.

Dacă nu mă inșel, și dacă ai valva de control turbină ca la 1.6d nu ai cum să pui gresit furtunule pentru că unul are un diametru mai mic si altul un diametru mai mare. La fel este și pe valvă. Parcă ai valva in fața, verifică dacă este așa dacă nu te ajut mâine seară cu o schemă.

Toate cele bune!

Sent from Nokia 3310i using Tapatalk

Mersi de informatii.

Maine o sa ma joc cu dice-ul din nou.

Intradevar la valva difera putin dimensiunea la gauri, dar furtunele sunt la fel.

Am mai facut o tura cu masina in seara asta. Merge in parametrii normali. Poate ca doar mi se pare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dinoco, Roskat are 2.0D. E la fel ca la 1.6D ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presiunea o vezi in dreapta, VEHICLE COMMUNICATION - după care dai pe ECM - si iți alegi parametrii de acolo.

Acestea sunt valorile la relanti. O fi bine?

vida_1.jpg

Sa ma joc oare pe aici?

Ma tenteaza sa dau pe aceea cu EGR :D

vida_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa vezi presiunea de turbo trebuie sa ai selectat Intake Manifold Pressure si Boost Pressure, Desired Value. Aceasta se masoara in sarcina, treapta a 3 a la 1400_1500rpm kickdown pana la 4000rpm. Undeva la 1800rpm-2000rpm ai trebuii sa ai presiunea corecta (la mine, la 1.6d la 1850rpm am 2,2bari) la 2.0d nu stiu cat trebuie sa fie.

Poate intra BogdanG si ne ofera mai multe informatii.

Ai gasit ce si cum cu furtunele de vaccum? Eu am gasit la removal/replacement doar cum sa inlocuiesti valva dar nu-mi arata unde si in ce intra dupa ce ies din valva.

La partea cu jucatul la functia EGR-ului, daca l-ai inlocuit/desfacut o poti face. Eu de cate ori l-am curatat l-am recalibrat de acolo.

Si cand l-am schimbat cu unul nou, la fel.

Sent from Nokia 3310i using Tapatalk

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca e ok cu furtunele.

Vad ca nu se mai smunceste la 1700-1800 RPM.

Spui ca n-are rost sa recalibrez EGR-ul daca n-am umblat la el?

Edited by Roskat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca e ok cu furtunele.

Vad ca nu se mai smunceste la 1700-1800 RPM.

Spui ca n-are rost sa recalibrez EGR-ul daca n-am umblat la el?

Nu spun eu, in vida apare informatia ca daca l-ai inlocuit trebuie recalibrat (adica sa-l imperechezi cu ECM-ul)

Daca nu ai umblat la el nu stiu daca te ajuta cu ceva recalibrarea.

Iti pun mai jos pdf ul cu valva de vaccum.

Wastegate valve (vacuum).pdf

Edited by Dinoco
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0