stapuv

eroare anti skid

38 posts in this topic

Buna seara,

Am un volvo v50 din 2007 la care imi apare fff des eroarea antiskid service required, opresc motorul si eroarea dispare dar la repornire apare minder motor vermogen (sa verific puterea motorului) care dispare in 1-2 secunde sau mai nou imi apare la repornire anti skid tijdelijk uit + martor antiderapaj aprins care dispare dupa vreo 20 sec. Eroarea de anti skid apare in viteza 4 sau 5 pe la 2500 rotatii daca calc acceleratia mai tare (nu pana la fund, doar mai tare) daca accelerez finut nu apare. Problema apare la depasiri mai des unde trebuie sa accelerez mai repede. La aparitia erorii motorul intra in safe mod deci nu se tureaza peste 3000. Si inca o chestie pe care am observat-o apare ziua cand e cald afara, am condus pana in grecia si ziua mi-a aparut de 3-4 ori dar noaptea deloc.

Are cineva idee despre ce poate fi vb.

multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ne dai si detalii despre masina: motor,km,etc.Ceva interventii la ea?Esti in alba acum?Cel mai bine mergi la vasile de pe forum ca are tester vida si vezi ce este.Poate fi de la rulment ceva,dpf etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da am uitat unele detalii :confused2: masina e diesel 1.6, km 200.000, filtrul de particule a fost curatat, regenerare isi face ca in 2500km ma gandesc ca se aprindea martorul de motor daca nu isi facea si nu mai tragea motorul.

O sa ma duc cu ea dar nu am avut timp acuma si ma gandeam ca poate a mai trecut cineva prin erorile astea.

Cel putin anti skid tijdelijk uit nici de tradus nu il traduce cum trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ziceai ca stai in bucale si pt traversarea lui iti trebuie 3h..dar pana in Sebes faci 15min. Si testeru max 30min. Nu mai lasa sa nu fie tot de la dpf ceva sa bulesti ceva mai tare

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Eu am avut eroarea asta de citeva ori, aparea la accelerare la rece. Explicatia din VIDA era ca turatia motorului nu era plauzibila in raport cu transmisia . Apoi a inceput sa faca figuri sensorul de turatie, in primavara m-a lasat de citeva ori in drum fara sa mai porneasca. Acum ca este cald afara vad ca merge ... deocamdata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da am uitat unele detalii :confused2: masina e diesel 1.6, km 200.000, filtrul de particule a fost curatat, regenerare isi face ca in 2500km ma gandesc ca se aprindea martorul de motor daca nu isi facea si nu mai tragea motorul.

O sa ma duc cu ea dar nu am avut timp acuma si ma gandeam ca poate a mai trecut cineva prin erorile astea.

Cel putin anti skid tijdelijk uit nici de tradus nu il traduce cum trebuie.

Cind s-a aprins martorul in bord despre filtru incarcat(o singura data ) incepi sa te intristezi ,dupa care daca tot mergi cu masina(tragi de ea) nu prea etse de bine.Sint erori secundare care nu implica defectul in clar al masinii.Testarea este sfinta si nu analizarea unor erori de bord,Bine etse sa analizezi si interpretezi corect erorile date de tester.Asa da.

Ce este in bord ca si erori este ceva orientativ iar logic la o problema de felul asta ce o are motorul opresti si chemi platforma.Stiu ,nu sintem organizati ca si in occident :smile: Ca sa tragi de masina si sa incerci sa crezi ca nu este de la aia si este de la cealata atunci .faci cum doresti.

Colegul din zona ,daca tot te indeamna ,ma gindesc ca te ajuta,nu?

Edited by V50Saphir
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa i romanul...si apoi injura ca ce proasta masina am luat

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

tijdelijk tradus din neerlandeza inseamna -temporar ,deci anti skid tjjdelijk-anti-alunecare temporar

Am avut si eu eroarea in bord asta iarna dupa ce am pus caciucurile de iarna mi-a aparut de vreo 2 -3 ori ,n stiu daca faptul ca dadeam cu spatele de cateva ori in momentele acelea faceau sa dispara eroare (si eu aveam limitata pterea motorului).nu am mai avut probleme de atunci.

poate tine de ABS nu ma pricep ,doar dau o parere neavizata.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stapuv, ai presiune prea mare de turbo si intra in protectie motorul, la o diagnoza se vede clar .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ... aceiasi problema .... afisaj doar ca in alta limba .... ANTIDESLIZANTE REVICION NECESARIA .... PROTECCION DEL MOTOR REDUCIDA .... la 120 km apare acest mesaj ....acceleratie maxima 3000 rpm .... are cineva solutia ? ...am tot incercat am tot fost pe la mecanici ... am tot pus calculator pe ea .... parca presiunea i mi suna .... e prea mare .... schimbat turbo , schimbat( caudalimetro ) aparatul ala electric ce vine dupa filtrul de aer .... tot schimb si degaba ... la recomandarea mecanicilor .... pffff ... am zis sa o kau pe cont propriu .... auto volvo s40 momentum 1.6D 190.000 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca si valva control turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR - meseriasi l au schimbat , iar valvula de langa turbo a venit in pachet cu turbo ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea cred , daca tu spui

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, acum 2 luni mi-am cumparat un v50 1.6d. De vreo 3 saptamani imi apare eroarea Anti-patinage, repar demande si s-a aprins becul de ESP si scrie DSTC off.  Masna nu mai trage si nu urca peste 3000 de ture

Am citit pe forum si am vazut ca eroarea poate avea mai multe cauze:

 -electrovalva de comanda a turbinei - am schimbat-o cu una second dar nici un efect

 - EGR infundat - l-am dat jos si l-am curtat dar tot asa face

Am fost la un service si au pus tester-ul si mi-au zis ca e  problema de comunicare intre modulul abs si ecu. Mi s- a parut ciudat ca nu vazusem aceasta eroare pe forum.

Pute-ti sa imi da-ti un sfat ce sa mai incerc?

Am uitat sa mentonez ca dpf-ul a fost anulat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am avut si eu problema cu anti skid (am un v50, 1,6 diesel, 2007, 186.000 km). Mi-a apărut de trei ori diferite acest mesaj, însoțit de sistemul de protecție - reducerea de putere. Se intampla la o viteza constanta de cca 130 km/h. Dacă opream si reporneam nu imi mai apărea. Astăzi am mers la Bogdan S si i-a făcut o diagnoza - de vina era valva de control turbina; permitea o presiune prea mare in turbina (cred ca am formulat corect). S-a înlocuit cu una noua si merge brici.

Mulțumesc, Bogdan!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Mie imi apare eroarea tot timpul. De multe ori nici nu trebuie sa pornesc motorul, doar sa bag cheia in contact si sa pun pe pozitia 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

AM si eu un S40 ..1.6 diesel din 2008.Am facut DPF off cu resoftare in luna iulie.A mers f bine,dar consumul in Bucuresti nu scade sub 10% cu toate ca pe bord imi arata 11,3. iar afara 5.3 la 150km/h.De azi imi arata pe bord anti skid service.Am fost la un tester si imi da urmatoarele erori:

Cod 4438 - EGR control - stuck

4477 EGR control - too low flow

6720 EGR control too high flow

4460 EGR control- stuck

0101 -eror control unit

Ar putea fi doar EGR-ul sau si altecva.Cu toate ca cei ce mi-au resoftat masina mi-au spus ca o sa apara o eroare si anume 7700 engine control module (ECM) incorect check sum,dar sa stau linistit ca e o chestie normala ca sa nu mai seziseze calculatorul ca nu are filtrul de particule.Asa, a mers f bine dar vad ca de azi a aparut si celelalte coduri.Ma puteti ajuta va rog cum se poate rezelva.Se curata EGR-ul sau e musai inlocuire? Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti face si EGR off.

Aia cu Incorect checksum e din cauza ca s-a modificat softul si e checksum incorect cand s-a anulat DPFul.

Se poate rezolva si EGR off, ia legatura cu Alex, colegul meu de la Bucuresti : http://www.anularedpf.ro/contact/

Edited by CristiXP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti face si EGR off.

Aia cu Incorect checksum e din cauza ca s-a modificat softul si e checksum incorect cand s-a anulat DPFul.

Se poate rezolva si EGR off, ia legatura cu Alex, colegul meu de la Bucuresti : http://www.anularedpf.ro/contact/

Ai facut tu sau colegul tau EGR OFF la Volvo 1.6d, fara sa dea erori sau fara sa apara alte simptome la motor? Repet, la Volvo 1.6d, nu alte marci cu aceleasi motoare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am avut si eu problema cu anti skid (am un v50, 1,6 diesel, 2007, 186.000 km). Mi-a apărut de trei ori diferite acest mesaj, însoțit de sistemul de protecție - reducerea de putere. Se intampla la o viteza constanta de cca 130 km/h. Dacă opream si reporneam nu imi mai apărea. Astăzi am mers la Bogdan S si i-a făcut o diagnoza - de vina era valva de control turbina; permitea o presiune prea mare in turbina (cred ca am formulat corect). S-a înlocuit cu una noua si merge brici.

Mulțumesc, Bogdan!

 

Salut,

Cat te-a costat schimbarea  valvei? Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai facut tu sau colegul tau EGR OFF la Volvo 1.6d, fara sa dea erori sau fara sa apara alte simptome la motor? Repet, la Volvo 1.6d, nu alte marci cu aceleasi motoare!

Chiar mai multe, nu doar o masina.

Acu am rezolvat un V50 cu motor de 1.6 la care a trebuit sa si blocam fizic EGRul ca ramasese deschis. Nu da niciun antiskid, niciun ESP error nici macar cu el scos din mufa.

Faptul ca Bogdan nu stie cum se anuleaza, nu inseamna ca nu se pot anula, asa ca apelati cu incredere si renuntati la solutii de 3 lei de pe net sau la programe gen Volta etc.

Repet, solutiile de genul DPF off, EGR off se fac manual nu cu programe crackuite de pe net.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now