stapuv

eroare anti skid

38 posts in this topic

Chiar mai multe, nu doar o masina.

Acu am rezolvat un V50 cu motor de 1.6 la care a trebuit sa si blocam fizic EGRul ca ramasese deschis. Nu da niciun antiskid, niciun ESP error nici macar cu el scos din mufa.

Faptul ca Bogdan nu stie cum se anuleaza, nu inseamna ca nu se pot anula, asa ca apelati cu incredere si renuntati la solutii de 3 lei de pe net sau la programe gen Volta etc.

Repet, solutiile de genul DPF off, EGR off se fac manual nu cu programe crackuite de pe net.

Eu stiam ca nu se poate anula 100% si a fost o intrebare, pentru a ma informa, nu pentru a te descredita pe tine sau pe DOK, iar Bogdan nu are nici o legatura cu discutia aceasta. Este bine de stiut, daca ma voi lovi de aceasta problema, sa stiu la cine sa apelez!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar mai multe, nu doar o masina.

Acu am rezolvat un V50 cu motor de 1.6 la care a trebuit sa si blocam fizic EGRul ca ramasese deschis. Nu da niciun antiskid, niciun ESP error nici macar cu el scos din mufa.

Faptul ca Bogdan nu stie cum se anuleaza, nu inseamna ca nu se pot anula, asa ca apelati cu incredere si renuntati la solutii de 3 lei de pe net sau la programe gen Volta etc.

Repet, solutiile de genul DPF off, EGR off se fac manual nu cu programe crackuite de pe net.

Eu stiam ca nu se poate anula 100% si a fost o intrebare, pentru a ma informa, nu pentru a te descredita pe tine sau pe DOK, iar Bogdan nu are nici o legatura cu discutia aceasta. Este bine de stiut, daca ma voi lovi de aceasta problema, sa stiu la cine sa apelez!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca merge scos din mufa si blocata gaura e DE-EGRizat motorul :)

Edited by CristiXP

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 16.07.2015 at 0:29 PM, thor4ever said:

Poate ne dai si detalii despre masina: motor,km,etc.Ceva interventii la ea?Esti in alba acum?Cel mai bine mergi la vasile de pe forum ca are tester vida si vezi ce este.Poate fi de la rulment ceva,dpf etc

Bună, îmi spui și mie te rog cum dau de Vasile pt un test? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vasile era prin Ianuarie 2015. Nu stim daca mai activeaza :)

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 7/14/2016 at 4:00 PM, CristinaEEE a spus:

Bună, îmi spui și mie te rog cum dau de Vasile pt un test? Multumesc

Ti-am trimis pe privat nr. de telefon al lui Vasi(Iarahau)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Va rog sa ma ajutați cu orice informație legata de problema următoare! Dețin un S40 2007 1.6d, am cumpărat mașina în luna iunie, are 219 000 km și de ceva timp am unele probleme cu ea. Mai exact după ce o pornesc și merg cu ea câțiva kilometri mașina pierde din putere, nu se mai treaza peste 3000 rpm, sau se treaza dar nu mai are aceeași putere. Am curățat egr ul, am făcut schimburile de consumabile și ulei +bujii, problema încă exista. În urma unei diagnoze am găsit următoarele erori:

4490- Valva Egr, semnal corupt

5720-Egr control, too high flow

1517-turbo control, too high presure

6630-bujii, semnal corupt

2A50-particulate trap sistem, semnal corupt

9130-control valve inlet, semnal corupt

9140-control valve inlet, stuck

2A20- particulate trap sistem, semnal corupt

4477-egr control, too low flow

După ce am șters erorile, acestea nu au mai apărut. Problema însă persista, singurul moment în care nu apare nici o problema fiind acela în care merg cu mașina sportiv, de când o pornesc pana o opresc.  Sper sa găsesc un răspuns și va mulțumesc pentru ajutorul oferit!

Edited by AlexR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Ai sters erorile si crezut ca problema dispare? Orice eroare stocata a aparut cu un scop si chiar daca ai sters erorile in momentul in care ai plecat cu masina de pe loc erorile reapar. Trebuie diagnoza unde se masoara turbina si egr-ul. Eu unu cred ca ai o problema cu egr-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am șters erorile în ideea ca s-a remediat problema după ce am curățat egr ul și sa vad daca reapar după ce le șterg. Nu sunt adeptul ideii sa maschez problema decât sa o remediez. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Am o problema la V50 D2 din 2010,de câteva zile imi apare mesajul anti skid service in bord!Am fost la tester si imi da senzorul din volan,acum nu se mai stinge deloc nici macar la tester,si se limiteaza !Stie cineva un mecanic care se pricepe la volvo in Sibiu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua am și eu un Volvo v50 1.6diesel din 2007 in bord sa aprins anti skid și martorul cu triunghiul cu mașina care derapeaza nu mai trage. Până acum am 4 testere și degeaba. Nu știu ce să îi mai fac, după ce opresc motorul se șterge eroarea. Cine a mai întimpinat așa ceva și cum a rezolvat problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 7/4/2022 at 1:38 PM, Ciocanmadalin a spus:

Buna ziua am și eu un Volvo v50 1.6diesel din 2007 in bord sa aprins anti skid și martorul cu triunghiul cu mașina care derapeaza nu mai trage. Până acum am 4 testere și degeaba. Nu știu ce să îi mai fac, după ce opresc motorul se șterge eroarea. Cine a mai întimpinat așa ceva și cum a rezolvat problema.

Tocmai cazan din asta ti-ai cumparat!:)

 Fie ai presiune mare in turbina(dezvolta mult turbina si nu instiinteaza supapa corect, ECM-ul) ,vezi  supapa ce zice.

Vezi si ce incarcare ai in DPF(sigur are modelul tau  fiind E4)

 Aici nu merge pe ghicite ci vezi valorile obtinute cu un tester DICE soft Vida 2014.

 Sint obosite rau dieselurile de 1.6 si respectiv 2 , vorbind in general si posesorii au mari batai de cap cu asa ceva.

Cauta si vezi sa urmezi a face ce ti-am zis si tragi concluzii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua am rezolvat problema cu martorul in bord cu triunghi și mașina care derapează a fost senzorul MAF de la clapeta de acceleratie .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now