Posted 17 Jan 2016 · Report post Chiar mai multe, nu doar o masina.Acu am rezolvat un V50 cu motor de 1.6 la care a trebuit sa si blocam fizic EGRul ca ramasese deschis. Nu da niciun antiskid, niciun ESP error nici macar cu el scos din mufa.Faptul ca Bogdan nu stie cum se anuleaza, nu inseamna ca nu se pot anula, asa ca apelati cu incredere si renuntati la solutii de 3 lei de pe net sau la programe gen Volta etc.Repet, solutiile de genul DPF off, EGR off se fac manual nu cu programe crackuite de pe net.Eu stiam ca nu se poate anula 100% si a fost o intrebare, pentru a ma informa, nu pentru a te descredita pe tine sau pe DOK, iar Bogdan nu are nici o legatura cu discutia aceasta. Este bine de stiut, daca ma voi lovi de aceasta problema, sa stiu la cine sa apelez! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2016 · Report post Chiar mai multe, nu doar o masina.Acu am rezolvat un V50 cu motor de 1.6 la care a trebuit sa si blocam fizic EGRul ca ramasese deschis. Nu da niciun antiskid, niciun ESP error nici macar cu el scos din mufa.Faptul ca Bogdan nu stie cum se anuleaza, nu inseamna ca nu se pot anula, asa ca apelati cu incredere si renuntati la solutii de 3 lei de pe net sau la programe gen Volta etc.Repet, solutiile de genul DPF off, EGR off se fac manual nu cu programe crackuite de pe net.Eu stiam ca nu se poate anula 100% si a fost o intrebare, pentru a ma informa, nu pentru a te descredita pe tine sau pe DOK, iar Bogdan nu are nici o legatura cu discutia aceasta. Este bine de stiut, daca ma voi lovi de aceasta problema, sa stiu la cine sa apelez! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2016 (edited) · Report post Daca merge scos din mufa si blocata gaura e DE-EGRizat motorul Edited 25 Jan 2016 by CristiXP Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jul 2016 · Report post On 16.07.2015 at 0:29 PM, thor4ever said: Poate ne dai si detalii despre masina: motor,km,etc.Ceva interventii la ea?Esti in alba acum?Cel mai bine mergi la vasile de pe forum ca are tester vida si vezi ce este.Poate fi de la rulment ceva,dpf etc Bună, îmi spui și mie te rog cum dau de Vasile pt un test? Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jul 2016 · Report post Vasile era prin Ianuarie 2015. Nu stim daca mai activeaza Sent from my ONE A2003 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jul 2016 · Report post La 7/14/2016 at 4:00 PM, CristinaEEE a spus: Bună, îmi spui și mie te rog cum dau de Vasile pt un test? Multumesc Ti-am trimis pe privat nr. de telefon al lui Vasi(Iarahau) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jan 2021 (edited) · Report post Salut! Va rog sa ma ajutați cu orice informație legata de problema următoare! Dețin un S40 2007 1.6d, am cumpărat mașina în luna iunie, are 219 000 km și de ceva timp am unele probleme cu ea. Mai exact după ce o pornesc și merg cu ea câțiva kilometri mașina pierde din putere, nu se mai treaza peste 3000 rpm, sau se treaza dar nu mai are aceeași putere. Am curățat egr ul, am făcut schimburile de consumabile și ulei +bujii, problema încă exista. În urma unei diagnoze am găsit următoarele erori: 4490- Valva Egr, semnal corupt 5720-Egr control, too high flow 1517-turbo control, too high presure 6630-bujii, semnal corupt 2A50-particulate trap sistem, semnal corupt 9130-control valve inlet, semnal corupt 9140-control valve inlet, stuck 2A20- particulate trap sistem, semnal corupt 4477-egr control, too low flow După ce am șters erorile, acestea nu au mai apărut. Problema însă persista, singurul moment în care nu apare nici o problema fiind acela în care merg cu mașina sportiv, de când o pornesc pana o opresc. Sper sa găsesc un răspuns și va mulțumesc pentru ajutorul oferit! Edited 10 Jan 2021 by AlexR Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jan 2021 · Report post Salut. Ai sters erorile si crezut ca problema dispare? Orice eroare stocata a aparut cu un scop si chiar daca ai sters erorile in momentul in care ai plecat cu masina de pe loc erorile reapar. Trebuie diagnoza unde se masoara turbina si egr-ul. Eu unu cred ca ai o problema cu egr-ul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jan 2021 · Report post Am șters erorile în ideea ca s-a remediat problema după ce am curățat egr ul și sa vad daca reapar după ce le șterg. Nu sunt adeptul ideii sa maschez problema decât sa o remediez. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2021 · Report post Buna ziua! Am o problema la V50 D2 din 2010,de câteva zile imi apare mesajul anti skid service in bord!Am fost la tester si imi da senzorul din volan,acum nu se mai stinge deloc nici macar la tester,si se limiteaza !Stie cineva un mecanic care se pricepe la volvo in Sibiu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jul 2022 · Report post Buna ziua am și eu un Volvo v50 1.6diesel din 2007 in bord sa aprins anti skid și martorul cu triunghiul cu mașina care derapeaza nu mai trage. Până acum am 4 testere și degeaba. Nu știu ce să îi mai fac, după ce opresc motorul se șterge eroarea. Cine a mai întimpinat așa ceva și cum a rezolvat problema. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jul 2022 · Report post La 7/4/2022 at 1:38 PM, Ciocanmadalin a spus: Buna ziua am și eu un Volvo v50 1.6diesel din 2007 in bord sa aprins anti skid și martorul cu triunghiul cu mașina care derapeaza nu mai trage. Până acum am 4 testere și degeaba. Nu știu ce să îi mai fac, după ce opresc motorul se șterge eroarea. Cine a mai întimpinat așa ceva și cum a rezolvat problema. Tocmai cazan din asta ti-ai cumparat! Fie ai presiune mare in turbina(dezvolta mult turbina si nu instiinteaza supapa corect, ECM-ul) ,vezi supapa ce zice. Vezi si ce incarcare ai in DPF(sigur are modelul tau fiind E4) Aici nu merge pe ghicite ci vezi valorile obtinute cu un tester DICE soft Vida 2014. Sint obosite rau dieselurile de 1.6 si respectiv 2 , vorbind in general si posesorii au mari batai de cap cu asa ceva. Cauta si vezi sa urmezi a face ce ti-am zis si tragi concluzii Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jul 2022 · Report post Buna ziua am rezolvat problema cu martorul in bord cu triunghi și mașina care derapează a fost senzorul MAF de la clapeta de acceleratie . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites