georgeh

S40 2003 fara compresie

15 posts in this topic

Buna ziua, sunt nou pe forum si de aceea simt nevoia sa imi cer scuze de la inceput pt eventualele incalcari de regulament.. :smile:

Recent am achizitionat un volvo s40 1,8 sport 2003 de la un dealer din berlin, dupa nici 1000 de km intr o dimineata in drum spre munca mi a murit motorul in mers si dintr o mare prostie am incercat sa il pornesc in timp ce masina inca rula. Din acel moment mi a aparut pe bord martorul de check engine iar masina a mai pornit de 2 ori fara sa mai depaseasca 90km/h si 2000 de turatii. am fost cu ea in service unde mi s a spus doar ca nu mai am compresie in unul dintre cilindrii. Problema este ca locuiesc in Germania si nu stapanesc foarte bine limba pt a dialoga cu mecanicii de aceea va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi....care ar putea fi cauza (distributie, bloc motor fisurat, vreun senzor...)

multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e pur mecanica daca nu mai ai compresie. Iar daca nu mai ai compresie,motorul trebuia sa mearga dezechilibrat,in 3 pistoane. Asa a fost sau incearca sa te faca aia de bani ? Ai vazut cu ochii tai compresmetrul ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

din pacate nu ma pot baza decat pe ceea ce mi au spus pt ca nu am putut intra in hala...iar acum masina nu mai porneste deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina nu trebuie sa porneasca pt. a lua compresia. Ii rogi sa mai faca un test de compresie cu tine de fata, si sa-ti arate compresia aia care nu este pe ce cilindru e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha am sa mai incerc odata...intre timp ma uitam acum pe un forum nemtesc despre o problema similara si a rezolvat o schimbat piesa de mai jos ( nu reusescc sa ii gasesc o traducere care sa insemne ceva in romana)1016294.jpg

Edited by georgeh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala pare actuatorul de la variator. Nu are treaba cu compresia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce arzoi sunt nemtii astia :D

@George, compresia asta nu e ca apa calda, ea nu dispare ca prin minune, iar lipsa compresie pe un cilindru nu inseamna ca nu porneste motorul, poti avea compresie 0 pe 2 pistoane din 4, tot porneste dar merge ingrozitor . Cauta prin diaspora pe la tine un roman ce are service, aia sunt ceva mai competenti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@george in ce zona,oras a Germaniei stai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bogdan g...cam ai dreptate in legatura cu ei..nu sunt chiar corectii pe care mi i imaginam...oricum am sa caut poate gasesc un romanas priceput.

@lik1999 regiunea thüringen orasul arnstadt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am mai vb cu cativa mecanici pe aici (tot nemti) si toti imi baga aceeasi placa..si anume ca le trebuie echipament volvo special pt a verifica ce anume este in neregula...unuii mi au recomandat sa schimb motorul..dar doar manopera ma costa 900euro..:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu motorul trebuie sa fie terminat si o reparatie aici in Germania probabil ca depaseste valoarea masinii. Cea mai "ieftina" varianta de a o repara ar fi un motor second. Problema e ca si acolo risti sa cumperi ceva problematic.

Daca ai luat masina de la dealer ai totusi un fel de garantie (Gewährleistung) pe 6 luni. Eu nu as face in moment nimic la masina si as lua legatura cu dealerul. Trebuie sa te uiti in contractul de vanzare cumparare sa fie acolo trecut dealerul. Multi dealeri fac aici o golaneala ca sa scape de garantie si anume vand masina in numele unei persoane private si e trecuta ea ca vanzator si atunci nu poti face nimic sau foarte greu trebuie sa demonstrezi ca te-a inselat voit.

Berlinul e o zona f nasoala de cumparat masina sunt extrem de multi tepari. Se dau la greu KM inapoi. Ia mai intai legatura cu cel care a vandut-o si daca nu e cooperant as lua legatura cu un avocat (asta doar in cazul cand e cumparata de la dealer si nu de la privat).

Bafta

Cristian

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca ceva: daca service-ul a umblat deja la masina nu e bine pt ca dealerul din Berlin se poate spala relativ usor pe maini. Nu stiu cum e cu garantia daca inmatriculezi masina in afara Germaniei (adica faci export).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca masina se inmatriculeaza in afara Germaniei,atunci se pierde orice urma de garantie!Cel putin la masinile Sh.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

din pacate locuind la 300km departare de berlin a trebuit sa le trimit banii in avans pt a imi da actele masinii si mi au trimis fara contract de vanzare cumparare..asa ca am intocmit unul cu propretarul din acte..deci nu am cum sa fac plangere fara sa intru si eu la belele....

dar on topic...lipsa compresiei poate fi cauzata de o posibila sarire de la punct a distributiei? inca nu am gasit un mecanic roman care sa se uite la masina si nu as vrea sa o dau pe nimic fara sa stiu macar care este cauza...:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lipsa compresie ai

- distributie nu e corecta. De obicei supapele nu supravietuiesc fiind lovite de piston. Atunci in schimb nu ai compresie pe nici un cilindru.

- defect la supape / ax came.

Oricum e clar o problema mecanica.

Pe partea cu garantia practic nu ai nici o sansa. Trebuie tu sa demonstrezi ca proprietarul ti-a vandut masina fiind constient de un defect. Distributia cand trebuia facuta teoretic?

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now