Posted 22 Jul 2015 · Report post Buna ziua. Detin un Volvo V40 1.8 benzina din 2001. Acum 2 zile mi s-a aprins un martor din bord in timp ce mergeam cu masina . Atasat aveti poza . As dori sa stiu cat de grav este si daca pot sa mai merg cu masina . Din cate am rasfoit pe net inseamna emissions control lamp. Dupa engleza mea de balta se traduce prin o problema legata de evacuare . Multumesc anticipat pentru ajutor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jul 2015 · Report post Salut,nu stiu daca are legatura cu problema mea (opel vectra 1.8 benzina din '92)mi s-a aprins martorul si consuma dublu,cauza era sonda lambda,la tine ar fi indicat sa pui Vida-Dice sa verifici problema,numai bine! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jul 2015 · Report post De la ce are motorul ca am impresia ca e de la catalizator sau mare probabilitate cum zice si Ionut, sa fie de la sondă Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jul 2015 · Report post Asta se rezolva repede la testat intrrucit nu o iei pe ghici..exclus catalizator Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jul 2015 · Report post Acela este "martorul motor" si orice problema ai la motor, se aprinde: distributie sarita de la punct, fire intrerupte, injectoare, pompa de benzina, bobine, bujii, debitmetru, senzori, mufe, etc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jul 2015 · Report post De cate ori am vazut martorul asta aprins, respectivii aveau probleme cu gazele Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jul 2015 · Report post Treaba asta cu "sonda lambda" s-a incetatenit de la primele masini pe injenctie (de fapt erau carburatoare asistate electronic, de un ECU), la care sonda lambda era cam singurul senzor al masinii. Intradevar sonda lambda, citeste noxele, insa noxele acelea (care nu sunt in parametrii) sunt date de un motor cu defectiuni (minore sau majore), de la o bujie care nu lucreaza cum trebuie, pana la motor cu internele uzate peste masura 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2015 · Report post Salutare. Din experienta cu al meu Volvo, eroarea poate sa semnifice:1. probleme cu noxele/sonda, care la o citire pe tester si resetare ar trebui sa nu mai apara,cel putin asa a fost in cazul meu..2. o bobina crapata/defecta. Apropo, masinuta se comporta altfel,ceva simptome? Numai bine. Share this post Link to post Share on other sites