mephisto

Releu pompa benzina

10 posts in this topic

Am si eu o nedumerire si sper sa ma "ilumineze" cineva.

Cu ceva timp in urma am descoperit o improvizatie la pompa de benzina si nu stiu ce sa fac. Las improvizatia sau repar?...

Am sa pun niste poze poate intelege cineva si ma lamureste si pe mine.

Multumesc anticipat.

post-2015-0-54830700-1438468668_thumb.jppost-2015-0-27290300-1438468693_thumb.jppost-2015-0-25134800-1438468713_thumb.jppost-2015-0-97948100-1438468541_thumb.jppost-2015-0-65052300-1438468636_thumb.jppost-2015-0-18046800-1438468743_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil ti-a fost pusa pompa "pe direct". Cand pui contactul, ea trebuie sa "bazaie" cateva secunde apoi sa se opreasca. Acum probabil bazaie tot timpul. Releul de pompa de benzina e problema comuna la platforma P80 si probabil omul de dinainte a facut o "romaneasca".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie imi pare din poze ca pompa de benzina e pe direct. Sper sa gasesti pe cineva priceput sa-ti modifice mestereala, la tine in zona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe direct nu este, pentru ca trece printr-un releu. Probabil s-a impuscat un fir pe undeva si a facut tigania aia, sau s-a stricat releul original si a pus un alt tip de releu, la care au trebuit facute modificari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca merge...merge. Dar eu am o mare problema la improvizatii cu fire necositorite si acoperite cu putina banda. Totul trebuie cositorit si tras in varnis termocontractor pentru rezultate bune. Un electrician bun, un releu si masina cealalta pentru model. Manopera mai mult de 50 de ron nu cred sa ia. Votul meu merge spre reparare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca merge...merge. Dar eu am o mare problema la improvizatii cu fire necositorite si acoperite cu putina banda. Totul trebuie cositorit si tras in varnis termocontractor pentru rezultate bune. Un electrician bun, un releu si masina cealalta pentru model. Manopera mai mult de 50 de ron nu cred sa ia. Votul meu merge spre reparare.

Tu te-ai apuca sa repari dupa altul, sa cositoresti si sa tragi in varnisi instalatia pe 50 de lei? 1 metru de varnis termocontractor costa de la 10 lei in sus si pentru a anula improvizatiile facute, reparat fire iti ia pe putin 3 ore, apoi trebuie masurate firele si vazut unde este problema (daca s-a ajuns aici, inseamna ca este o problema undeva). Cautat scheme electrice si vazut fiecare fir unde duce, ca sa stii ce sa cauti si unde! Reparata problema si pus totul la loc. Ti se pare munca de 50 de lei? Mie mi se pare munca de cel putin 50 de euro, dar fiecare stie ce are de facut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu te-ai apuca sa repari dupa altul, sa cositoresti si sa tragi in varnisi instalatia pe 50 de lei? 1 metru de varnis termocontractor costa de la 10 lei in sus si pentru a anula improvizatiile facute, reparat fire iti ia pe putin 3 ore, apoi trebuie masurate firele si vazut unde este problema (daca s-a ajuns aici, inseamna ca este o problema undeva). Cautat scheme electrice si vazut fiecare fir unde duce, ca sa stii ce sa cauti si unde! Reparata problema si pus totul la loc. Ti se pare munca de 50 de lei? Mie mi se pare munca de cel putin 50 de euro, dar fiecare stie ce are de facut!

Firul intrerupt deja e tras (ala albastru legat pe roz e plusul de la pompa). Se cositoreste langa si...gata. Varnisul nu are relevanta cat costa, eu vorbeam de manopera, nu de materiale. Si mai mult de 20 de cm, n-ai ce folosi. Daca e 10 lei/metru (ca folosesti din ala subtire), se aplica o regula de 3 simpla si se ajunge la o suma nu tocmai incomoda. Intalnesti firele de la pompa la soclul original (sunt taiate si legate la releul nou, le cositoresti si pe alea inapoi), daca n-ai curent "la cheie" , se poate fura plus contact din n locuri, la fel si masa pentru actionarea releului. Alt releu oe. Eu asa vad problema. De ce este atat de complicat? N-ai ce repara in mare. Trebuie executate detalii de calitate la o magarie. Atat. "Bajetii s-au grabit sau i-a durut in basca cand au reparat-o.

Dar nu-i stres! Data viitoare cand mai leg niste DRL-uri aftermarket sau alte tampenii cer mai mult, nicio problema. Sa nu stric piata! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane, acea operatiune a costat mai mult decat un releu de benzina, deci tind sa cred ca problema nu este releul in sine ci o problema pe traseu.

Sa sti ca si eu am facut multe lucrari pe "cola si seminte", dar totusi am apucat sa vad cat costa manopera in service si nu mi-a venit sa cred ca eu iau 10% din pretul unui service

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate nu mai ajunge curent la/de la soclu releului catre pompa, de a trebuit sa-l puna deasupra...

Schema electrica, rabdare, etc. Intre prieteni se face gratis, altfel nu stiu preturi.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

In caz ca vrei sa repari "OEM" astea sunt contactele din soclul de la releu http://www.ebay.de/i...4f6b59#shpCntId

In plus mai ai la conectorul de pe partea pasagerului de langa torpedou cele mai mici (junior power timer). La pompa de benzina idem.

PS Asa cum e acuma nu as lasa-o pericolul sa se faca niste scurturi nasoale e prea mare.

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now