Nicoleta

Avarie "tournez volant redemarrez"

39 posts in this topic

Buna ziua,

Numele meu este Nicoleta si am achizitionat de curand un volvo C30, an 2009. In aceasta dimineata nu am reusit sa o pornesc, in bord avand avaria "tournez volant redemarrez" si de asemenea, in momentul in care introduc cheia se aude "tic tic tic". Sa fie de vina bateria?? Ce-i de facut in acest caz??

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai probabil ti s-a stricat blocatorul coloanei de volan.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pt raspunsul prompt, midnight. Si cam care ar fi motivul sa se strice? Intreb ca sa inteleg..

Ai idee cam cat m-ar costa, acest blocator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mentionez ca am incercat sa misc volanul, stanga-dreapta si sa repornesc...dar nimic. :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Încearcă sa bați putin in el in timp ce face tic tic tic. Pentru asta trebuie scoase ornamentele. de pe coloana de directie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Încearcă sa bați putin in el in timp ce face tic tic tic. Pentru asta trebuie scoase ornamentele. de pe coloana de directie.

Vadimule...

1.ca sa deblochezi jucaria trebuie sa bati fix intr-un punct anume, ca altfel o sa bati jumate de zi la masina si tot nu o sa se deblocheze

2. Nicoleta nu cred ca stie sa desfaca plasticele de la bord si nici nu cred ca o sa stie care este blocatorul coloanei de directie

Share this post


Link to post
Share on other sites

O cunostinta de a mea a reusit...fata fiind, tot la un c30.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, Brava, pt credit. Asa este, uneori si fetele se pot descurca. :-P

Am incercat mai toate ipotezele, mai putin faza cu batutul. O sa incerc, astazi, sa desfac plasticele. Am vazut cum arata blocatorul. Paunionutz, mi-ar fi de ajutor daca mi-ai descrie care este acel punct anume. Multumesc.

In cazul in care nu o sa mearga, ce service uri recomandati?? Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mesajul pare a fi de la imobilizator insa poti incerca si urmatoarea varianta:

Pui cheia in locasul ei si lovesti (nu f tare) cu ceva in capatul ei, partea aceea metalica a cheii de rezerva. Mie mi`a facut figuri odata ignition module: bagam cheia, nu se auzea imobilizatorul ca deblocheaza (acel vajait) si aveam eroarea "key error, please retry" Am cautat pe net si asta am gasit. Am crezut ca era la caterinca dar mi-a functionat si de atunci n `a mai facut. Probabil ceva contacte oxidate/murdare pe acolo.

Merita incercat

Succes

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc pt sugestii. Am incercat tot ce mi-ati sugerat, dar fara succes. Am dus masina la un service, in apropiere, si mi s-a spus ca ar trebui schimbat contactul de pornire. Ce furnizori de piese volvo cunoasteti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca face tac tac nu are treaba contactul.

Vorbeste cu Midnight Caller de pe forum pt piese, gasesti la sectiunea de piese

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda...astia de la service asa au spus... Nici nu stiu cum sa procedez. Poate ar fi mai bine sa merg sa reprezentanta? sau poate imi recomandati un service?? Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca ti am trimis un mesaj personal.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna dimineata! Se pare ca din explicatia mea, s-a inteles cu totul altceva...nu aveam volanul blocat, baterie noua, pur si simplu se auzea un tacanit in bord, mesajul mentionat mai sus si masina nu mai pornea. Recunostea cheia, dar nu stiu din ce motive, comanda nu ajungea la electromotor. Important este ca s-a rezolvat, datorita lui Midnight Caller si Brava!

Mentionez ca masina a stat vreo 2 zile la un service... unde, chipurile, i s-a facut diagnoza si s-a ajuns la concluzia ca ar fi contactul de vina si mi s-a recomandat sa merg la reprezentanta (care ma programau saptamana viitoare).

Norocul a fost ca l-am contactat pe Midnight Caller si am ajuns la service-ul lor, unde s-a rezolvat problema. Acum stiu la ce service sa merg si ii recomand tuturor. Multumesc, baieti!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Placerea si Autanul au fost de partea noastra ;D

Se simte un pic altfel frana cu lichid de frana nou si aerisire ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce lichid de frână i-aţi pus?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ATE Typ200 (e acelasi cu Blue Racing, doar ca este aramiu)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blue racing nu se mai fabrică, din câte ştiu, corect?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate asa este, nu se mai fabrica, fiind interzis la vanzare in USA din cauza culorii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce i-au facut cei de la service-ul precedent ca nu am stat pe acolo, dar Nicoleta a venit cu eroare de comunicare intre BCM si ECM + releu demaror desfacut + fir scos de pe demaror ca sa poata masina fi pornita "romaneste" direct de pe baterie.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Placerea si Autanul au fost de partea noastra ;D

Se simte un pic altfel frana cu lichid de frana nou si aerisire ?

M-a salvat autanul :-))

Nu ma arunca din scaun...dar, se simte o diferenta cu lichidul schimbat. Multumesc! :-)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex , cand deschizi si in ms :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca am 2 bidoane pus deoparte:)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now