alexpopeystar68

Placutele frana scartaie

27 posts in this topic

Am vazut la "masini pe alese" - emisiune tv - cum Eddy mecanicul,

ungea spatele placutelor de frana cu un fel de silicon sa nu scartaie;

ma intreb - la noi se gaseste acel unguent si inca, nu e periculos ?

stie cineva cum si ce fel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte prompti , multumesc mult, fara elevator e cam greu pentru mine

si , in plus ar trebui sa iau lap-ul ca sa vad ordinea operatiilor ...; am sa

intreb cat costa la Gieuroservice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu le schimb fără elevator, fără nicio problemă. Dar ai nevoie de o curte, că-n stradă e...

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uns noi si culisele si placutele si tot cu plastilube la Dinoco si tot scartzaie. Cand e materialul cu insertii metalice, nu ai ce sa ii faci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astea sa fie problemele la o masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine nu ma deranjeaza ca scartaie. E claxon suplimentar. I-am gasit utilitatea cand am franat usor in spatele unui pieton care mergea pe toata strada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scârțâie in continuare; și unse și neunse.

Să vedem cum se comportă plăcuțele Textar pe š40. Urmează sa fie montate...

Sent from Nokia 3310i using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aoleu, ma lamurira-ti absolut negativ, muzica asta nu-mi place deloc la Volvo ...

e clar ca nu mai dau telefon, de altfel, daca-mi aduc bine aminte, cam asa ziceau

si cei de la Gieuroservice acu patru ani ...dar masinile englezesti nu scartaie ale

dracu, altfel Eddy nu se obosea sa le unga ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu ştiu ce tot vorbeşti dumneata acolo, dar să ştii că ale mele nu scârţâie. Am discuri şi plăcuţe Textar şi sunt "moşcolite" cu ce ţi-am recomandat mai sus. Normal că scârţie dacă au inserţii metalice, cum zice MC, şi/sau sunt de calitate aşa-ş-aşa, pentru că scârţâie pe disc şi acolo e o greşeală fatală să pui vaselină, însă poate să sune şi spatele (cauciucat), când se freacă de etrier. Acolo se şi pune vaselina, de fapt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heim , ate am pus si pe v70 dar si pe v50 , pe v50 scartaie , pe balena nu ... ambele date cu silicon (de furca , naveam altu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, eu am Textar, nu ATE, n-auzi? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar spun , aceasi firma ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic

..ai luat placutele de la Materom ,cehesti sau romanesti ,ATE?Banuiesc ca pe spate le-ai schimbat...Cumpara OEM si vezi diferenta ... :smile:..

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce treaba are materomu ? Ca idee nu sunt luate de acolo scartzaietorile :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ate ... nu mai stiu de unde le-am cumparat , nu de la materom. Fie alex , fie roberto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu i-am montat unui prieten LPR, luate din acelasi loc. Cele pe fata sunt ok, iar cele pe spate au scartait din prima, dar rau de tot. Am schimbat spatele si nu se mai aude nimic. Deci mai conteaza si lotul, nu numai producatorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce treaba are materomu ? Ca idee nu sunt luate de acolo scartzaietorile :smile:

He he..te pomenesti ca le importi! Dar ma rog nu era aluzie la nimic.In fond este treaba ta de unde le iei

Cristi locuieste in Mures ,si de aceea vorbesc dar se pare ca ii place sa plateasca boiereste..Bravo lui..

Offtopic..ca ideea astea OEM actuale pt S 70,V70 ,xc70 cum sint ? Mai au ceva insertie de ceva moale ,cupru, ori ba!.Ce am pe cazan OEM lasa urme rosiatice de pilitura si tin adevarat fara nici un scirt. Macar sa imi protejez discurile la viitorul schimb ..

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil sa scartaie pe disc ? adica sunt prea apropiate si nu se pot regla?

intreb si eu ca un necunoscator ce sunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...] Ce am pe cazan OEM lasa urme rosiatice de pilitura si tin adevarat fara nici un scirt. Macar sa imi protejez discurile la viitorul schimb ..

Urmele roşiatice e rugina de pe discuri. :beertogether: Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masinuca mea nu are urme rosiatice, doar scartaie bestia, fara urme,

adica nici tuica n-a baut nici gura nu-i miroase....rugina e de la umblat

cu ea din an in paste?

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca si asta este ruginit este ca tine....

Nu te supara Alexpopeye pe mine...Nu beau tuica.. :smile:

post-410-0-63548800-1439929920_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rugineşte după ce stă, după un drum cât de scurt, nu se mai vede rugina, chiar dacă nu este ca tine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now