Posted 20 Aug 2015 · Report post Va salut, probabil unii o sa zambiti citind thread-ul, dar, nah, paranoia...cu ce fel de nituri ne sunt prinse contraaripile la pasajele de la roti ?. Ma refer la calotele acelea de plastic. Ma intereseaza marimea (diametrul si lungimea) lor si materialul din care sunt facute (otel sau aluminiu). In urma unei manevre mai prost executate, tre sa pun cateva la loc. Multumesc.LE. Pe net Am gasit asa : MTC Rivet 01-03 Volvo S60 2.4L Turbo B5244T3 Used for holding : Mud Flaps,Wheel Well Plastic , Bumper Trim, etc.. 4mm x 21mm Pop Rivet 4mm x 21mm Pop Rivet Read more: http://www.redlinemotive.com/replacement/volvo/rivet.asp#ixzz3jMLJXpFf Astea sunt oare ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2015 · Report post Alea par sa fie. Dar daca pui un nit ordinar din aluminiu crezi ca nu tine? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2015 · Report post Va salut, probabil unii o sa zambiti citind thread-ul, dar, nah, paranoia...cu ce fel de nituri ne sunt prinse contraaripile la pasajele de la roti ?. Ma refer la calotele acelea de plastic. Ma intereseaza marimea (diametrul si lungimea) lor si materialul din care sunt facute (otel sau aluminiu). In urma unei manevre mai prost executate, tre sa pun cateva la loc. Multumesc. LE. Pe net Am gasit asa : MTC Rivet 01-03 Volvo S60 2.4L Turbo B5244T3 Used for holding : Mud Flaps,Wheel Well Plastic , Bumper Trim, etc.. 4mm x 21mm Pop Rivet 4mm x 21mm Pop Rivet Read more: http://www.redlinemo...p#ixzz3jMLJXpFf Astea sunt oare ? Am luat eu. Sunt niste nituri normale, invelite in plastic, dar costa 3-4 lei bucata. Gasesti la Midnight Caller Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Aug 2015 · Report post Multumesc. Revin cu impresii dupa montaj. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Aug 2015 · Report post Am luat nituri de aluminiu 4x19 si 4.8x19 din Dedeman, In praktiker nu am gasit. Or fi poate pe la magazinele de specialitate. Cele de 4.8x19 s-au potrivit cel mai bine in lacasurile existente. Atentie: Nu taiati niturile vechi cu flexul, se incalzesc si topesc plasticul din jur, marind astfel gaura. Am pus si saibe mai late dupa capul nitului. A iesit ok per ansamblu. Nu trageti prea mult de tija nitului, va largiti gaurile inutil. Eu am taiat tijele ramase cu un patent scurt (de sarma). 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites