Adrianvl

masina sta pornita doar 2 3 secunde

19 posts in this topic

Salut, am un volvo s80 de 6 ani, mi-a mai facut probleme dar acuma nu mai stiu ce sai fac imi porneste masina si sta aprinsa 2 3 secunde dupa care se opreste nu am sigurante arse iar luminile si bordul tot functioneaza doar nu mi se accelereaza, am verificat filtrul de mototrina si numi ajunge motorina ce ar putea fi ? Pompa de injectie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce an e masina ? Ce motor e ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E 2.5TDI-ul de Audi sau cel de Volvo ? Exact in 2000 s-au schimbat. Filtrul de motorina e schimbat ? Vezi sa nu ai infundat sorbul de la pompa sau sa ai sparta vreo conducta intre rezervor si pompa de inalte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,

Am aceeasi problema, de fiecare data motorul porneste fara probleme, functioneaza normal cateva secunde, apoi, dupa alte cateva secunde se opreste. Singura diferenta e ca inainte de a se opri, motorul  incepe sa tremure ca si cand s-ar termina benzina (jur ca am benzina suficienta in rezervor).

Va multumesc anticipat!

model: S80 2.4 TS auto, 2002, benzina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai nici o eroare in bord?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut la un moment dat, acum vreo 2-3 saptamani "System Service Required" cand am pornit motorul intr-o dimineata, dar a disparut mesajul si de-atunci nu a mai aparut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Din cate stiu eu VW T5 a fost fabricat incepand cu anul 2003, iar pe Volvo motoarele s-au pus pana in 2000

2. VW face parte din grupul VAG (VW, Audi, Seat, Skoda, Porsche), care au aceleasi motoare

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo a montat motorul LT doar pe modelele vechi din anii 80, in anii 90 a pus motorul 2.5 TDI cod AEL de la Audi. Si da a fost montat si pe S80 pana la modelul 2001 cu sistemul de management MSA 15.8. Incepand cu modeulul 2002 au montat motorul D5 care a fost facut de Volvo.


Legat de problema din postul initial (chit ca e tarziu :D ) as suspecta la asa simptome si imobilizatorul si anume antena din jurul contactului.

 

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu lucrez pe motoarele 2.5 tdi si stiu sigur ca cel de pe volvo s80 1999-2002 este de lt.am avut si un lt cu acelasi motor.ai pe audi sunt motoare de 2.5 tdi de 150cp si 160cp dar v6

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intelege ca pe Volovo s80 1998-2001, s-a pus motorul 2.5 tdi, cod motor D5252T, 103 kw, 280 nm, 2461 cc, 5 cilindrii si este motorul pus pe Audi A6 intre anii 1994-1997, 2.5 tdi, cod motor AEL, 103 kw, 290 nm, 2461 cc, 5 cilindrii 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm ceea ce spune Ionut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu lucrez doar cu masini dupa 2000.da asa este dar vreau sa spun ca pe lt meu este la fel ca cel de pe volvo s80 si lt adica t5 este din 1998.nu am avut pana acum un audi a6 din anii astea.doar dupa 2000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iar problema cu siguranta arsa la colegul nostru este la fel ca si la alt coleg de pe forum.nu stiu numele dar dupa nr de masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vali, tu ai T4, adica VW Transporter generatia a 4a, care a fost fabricat pana in 2003. Si ca fapt divers, pe T4 nu s-a pus motorul AEL (s-au pus motoare de 65 kw, 75 kw si 111 kw), toate 2461 cc si cel mai probabil tu ai unul dintre motoarele de 75 kw (cod motor ACV, AUF, AXL, AYC).

Ia cauta in talon si vezi ce motor ai si de cati kw!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now