Sign in to follow this  
Followers 0
bandrei

Sfat achizitionare Volvo XC70 2001

36 posts in this topic

Salutare tuturor

 

Ma numesc Andrei sunt din Bucuresti/Bucurestii Noi (am vazut ca se tineau oarecare intruniri in zona, prin 2013 si nu stiu daca se mai tin).

Intentionez sa imi import un Volvo XC 70 din 2001 s as vrea sa imi calculez taxa de mediu. Pentru asta as vrea sa stiu ce euro ar fi motorul pentru acest model 2.5 benzina (cred ca 3) si care ar fi valoarea emisiilor. Sau daca stie careva cam cat cu aproximatie as avea de plata. Este un factor foarte important daca merita investitia in acest moment sau este recomandat sa mai strang pentru un model mai nou.

 

Va tare multumesc si sper sa gasesc aici un raspuns 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Inca se tin, in fiecare Vineri de la ora 18:00 in parcarea magazinului Penny Bucurestii Noi.

Te asteptam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Pentru a-ti face o imagine cam cat ar costa te poti uita pe site unde se vand masini si acolo cam scriu aproximativ in anunt emisiile si ce euro au. Oricum se iau in calcul emisiile de la rar. Te bagi pe calcularor taxe si iti da cam cat ar fi taxa. Asta daca scriu in anunt corect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

20150906_143214.jpg

Edited by McCIUKEN
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc..nestiind exact ce euro este am calculat de la 1 la 4 si 3 iese cel mai scump..dublu fata de 1 si 2...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Implica costuri mari  taxa timbru .Masinile E2 si E3 care sint  fabricate dupa 1998-2000 si respectiv pina prin 2003-2004 asa in linii mari  merita cumparate  azi fie benzina ,fie motorina  doar daca  au taxele platite si nerecuperate.In alte combinatii  este mai nu stiu cum.Taxa pleaca de la~1100E in sus,asa ca..

In ideea ca iti aduci masina din Ue nu ai cum evita taxa daca inmatriculezi  Ro si mai bine stringe bani de modele mai aproape de realitate si nu "vapoare" de la 2.4 in sus de peste 15 ani f gurmande..

Tu stii cel mai bine ce vrei ,am comentat in caz ca iti foloseste..

 

Deja a inceput sa se taxeze si E6 si miine ,poimiine  va creste un pic si pretul pe E5 la Sh..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Implica costuri mari  taxa timbru .Masinile E2 si E3 care sint  fabricate dupa 1998-2000 si respectiv pina prin 2003-2004 asa in linii mari  merita cumparate  azi fie benzina ,fie motorina  doar daca  au taxele platite si nerecuperate.In alte combinatii  este mai nu stiu cum.Taxa pleaca de la~1100E in sus,asa ca..

In ideea ca iti aduci masina din Ue nu ai cum evita taxa daca inmatriculezi  Ro si mai bine stringe bani de modele mai aproape de realitate si nu "vapoare" de la 2.4 in sus de peste 15 ani f gurmande..

Tu stii cel mai bine ce vrei ,am comentat in caz ca iti foloseste..

 

Deja a inceput sa se taxeze si E6 si miine ,poimiine  va creste un pic si pretul pe E5 la Sh..

Spuse un om care conduce un S70 din '98. :)  Taxa de inmatriculare se poate evita elegant daca masina este inscrisa la bulgari. Recomand cu toata caldura aceasta practica!!! Toata lumea spune ca 850-ul este "the one", eu spun ca P2-ul este si el "the  one" minus electronica, iar P3-ul este de asemenea "the one" minus electronica si sasiul.

Andrei. Eu iti recomand sa cauti unul cu HALDEX (sistem 4x4 care s-a bagat din 2003)

Un XC70 din 2001 are 2 chestii nasoale fata de unul din 2003. Prima si cea mai importanta este sistemul 4x4 COMPLET diferit; si a doua, corpul clapeta ETM care e de rahat (eu stiu pentru ca a mea tot d'asta e si m-a costat 6 milioane sa o repar singur).  Din fericire acest ETM facut de Magneti Marelli s-a folosit doar pana in 2002. Din auzite, ca nu am condus, astea cu HALDEX "se misca bini di tat". La ce bani ai gasit masina?

La ce bani ai gasit masina?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 5500 eu Olanda dar are 216000km, macar reali. Este un particular de incredere recomandat de un amic bun care locuieste acolo. Masina spune ca nu are nici o problema si a fost servisata de curand, asta insemnand schimbat ulei transmisie, o planetara sau doua, senzorul de la clapeta de frana si mici nimicuri, distributia schimbata la 151000.

 

Mi se pare destul de mult, dat fiind ca drumul si taxa care vad ca sare de 2000 dupa calculatrul 4 tuning.

$_85 (1).JPG

$_85 (2).JPG

$_85 (3).JPG

$_85 (4).JPG

$_85 (5).JPG

$_85 (6).JPG

$_85 (7).JPG

$_85 (8).JPG

$_85 (9).JPG

$_85 (10).JPG

$_85 (11).JPG

$_85.JPG

Edited by bandrei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este mult..... este foarte mult! Adica dublu, decat ar trebui sa fie. Ca fapt divers, nici macar nu este XC70 si este V70XC.

XC70 a aparut in 2003, cum spunea  si colegul mai sus si difera transmisia si este alta masina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic..

@McCIUKEN

Tocmai de aceea i-am spus  ,.. si la 2000cmc tot vapor ,este pe partea de consum ,ce am eu.

Am avut alta motivatie cind am facut downgrade D5 pt T5 + enough money :)  + o masina foarte fiabila si se repara aproape cu ochii inchisi ..

 Nu stiu ce calcule ai fcaut  cu taxele pe bune  la BG si fata de Ro din toate punctele de vedere si cu revizii ,asigurari etc .dar nu mai conteaza.Probabil ca o tii 2 ,max 3 ani si o vinzi..:)

 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vai vai ..unde le gasesti asa chilipir ?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

din pacate cam asta este pretul pe acolo, am vazut in ro mult mai ieftin intradevar....dar combinatia de culori m-a atras la asta si poate ca ar fi mai de incredere o masina mearsa acolo decat una pe aici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina aia merita 4000 cu istoric complet, fara accident, carnet de service vizat la zi, si reviziile facute la volvo (parerea mea)... daca era din 2003 la Km aia poate mergea un 5000 de euro. Cel mai bine cauta unul dupa 2002 la ala nu se strica ETM-ul sau dupa 2003 care are haldex.

Ma indoiesc puternic ca masinile din Olanda sunt mai scumpe decat in Romania (ca exista in Romania masini de 200 de mii de km mai ieftine decat cele de 200 de mii din Olanda, care sunt de fapt aduse cu 5-600 de mii si date inapoi... asta este la ordinea zilei) 

Deci nu te mai uita dupa Km putini. Motoarele astea tin MULT! Vezi care iti place, sa aiba pretul corect si aia e! Mergi intr-un targ de masini... sigur gasesti vreo batranica cu un xc chilipir. Musai sa aiba istoric. 

@V50Saphir 

Masinile din generatia P2, au aceleasi motoare pe benzina in 5 cilindri si sunt, la fel de indestructibile ca cele din generatia P80 . Insa electronica e kriptonita lor. (nu contest ca sunt mai greu de reparat din cauza electronicii iar suportii de arc si bucsele de bascula fata parca se rup cam repede la P2 fata de P80)

In Romania acte + numere + talon + RAR + ce mai trebuie cred ca vreo 300 de euro + taxa de smecherie 2000 de euro;

In Bulgaria pe mine m-a costat 350 de euro si in 4 ore aveam deja numerele pe masina. 

Asigurare: Bulgaria sub 250 de cai  e 6 milioane pe an; In Romania creste MULT in functie de putere, la cei 200 de cai trebuie sa ai 200 de ani ca sa fie ieftina (daca ai 30 de ani e intre 14 si 50 de milioane/an; intre 30 si 40 de ani cica e la jumate intre 7 si 25? nu stiu)

 ITP in Romania 150 ron, in Bulgaria 46 de leva sau pe acolo deci 100 ron.

IMPOZIT in Romania 1200ron/an, in bulgaria nu stiu (nu am platit pentru ca nu mi-a cerut bulgaru' care mi-a inscris masina).

Eu am Subaru inscris de 6 ani la bulgari si nu am avut niciodata probleme.(decat cu INCOMPETENTI iesiti la cersit carora le-am dat cu obiectul muncii peste nas, adica cu legea)

Per TOTAL Inscris in Ro 2300 euro initial + 400 de euro (MINIM!!!) pe an fata de Bulgaria 350 de euro initial + 200 de euro pe an. Este exclus ca impozitul in Bulgaria (in caz ca n-ai ce face si ii dai banii de impozit bulgarului (sigur isi cumpara bere si seminte de ei)) ar putea sa fie la fel de mare ca la noi. Oricum nu am auzit vreun roman sa fie pedepsit ca nu si-a platit impozitul in bulgaria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

saphire, de la d5 la T5 inseamna...downgrade ?  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

He he...Doar financiar ,generatii diferite...in rest este up-upgrade 

:)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,sunt nou aici si de 2 zile am cumparat un XC 70 2.5T,am in bord o eroare ''77''... urgent service.Ceva informatii pot afla de la voi?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut si bine ai venit !

Mergi la un tester sa vezi despre ce eroare este vorba mai exact.

Din ce oras esti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In profil scrie ca este din Bucuresti

Share this post


Link to post
Share on other sites

De pe telefon nu vazui profilu', vazui doar prim-planu'

Edited by Midnight Caller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca mergea desktop view... vedeai si de pe telefon .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neata', sunt din Buc., unde gasesc pe cineva cu un tester pt. Volvo?...si poate un nr. de tel..

Multumesc pt. raspunsurile rapide:).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu, V50Saphir, BogdanG, Dinoco, cam astia suntem din Bucuresti. Eu ajung la garaj doar maine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este ok,vin maine la tine la garaj pentru un test,de preferat la 8 dimineata daca se poate.Stau in sectorul 3,lasa-mi un nr. de tel si pretul pt. test.Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pot decat de la 16:00-17:00 incolo, ca atunci sunt la garaj. Pt. restul ai detalii pe PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok,merci..ne auzim atunci la sf. saptamanii ca sunt la munca pana seara la 22:00.:)

 

O zi buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0