bebencino

Tuning t4

32 posts in this topic

Proiect 300 cai ...Volvo V40 t4 2003 265.000 KM

SUSPENSIE - amortizoare   KW INOX LINE + bari transfersale fata spate

FRINARE - discuri fata ZIMMERMAM cu placate EBC BLACK

MOTOR

440 cc injectoare

K&N -filtru aer ,  Pompa benzina Walbro 255l/h ,  Aeromotive regulator de benzina cu retur  ,  TIAL 50mm  blow off valve , Volanta masa simpla Volvo 850, 

AMBREAJ 850 T5-R , Ceasuri  PROSPORT ( AFR  BOOST  EGT  OIL )

WISECO FORGE PISTONS 83mm , BIELE FORJATE

Complect 3'' JT SPORT FLOW EXHAUST cu 200cell catalizator

Pentru moment sunt cu turbina standard dar urmeaza achizitionarea unui 18t s-au gt28 (ma mai gindesc) , diferentiaf LSD, furtune silicon set comlect aer+apa , FMCI

Proiect inceput in 2014 ianuarie si sper se il termin pina in 2016

Am atasat ceva poze din parcursul munci  :)

 

 

20150802_131128[1].jpg

20150802_144459[1].jpg

20150802_150225[1].jpg

20150802_150241[1].jpg

20150803_194459[1].jpg

20150804_180452[1].jpg

20150804_181744[1].jpg

20150806_201219[1].jpg

20150807_201256[1].jpg

20150808_163042[1].jpg

20150808_184315[1].jpg

20150808_212151[1].jpg

20150808_191905[1].jpg

20150808_194553[1].jpg

20150809_150922[1].jpg

20150809_184702[1].jpg

20150210_133526[1].jpg

20150615_173644[1].jpg

20150210_135326[1].jpg

20150212_164035[1].jpg

20150328_194700[1].jpg

20150209_120631[1].jpg

IMG_20150819_110936[1].jpg

Edited by bebencino
6 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suuuuuper ! Ma bucur ca mai e un nebun in afara de mine pe aici :))

Ti s-a potrivit fara modificari ambreiajul de T5R ? Stiu ca tu ai cilindru de presiune intern.  Pt 300hp mergi pe GT, pt ca TD04-ul are exhaust-ul prea restrictiv.

Softul ti-l face Sebastian ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da s-a potrivit.... rulmentul este cel original ..Placa de presiune e de la 850 T5-r ,discul am avut ceva probleme ca am gasit priza cu 23 dinti fata de 20 dinti si a trebuit sa caut alt disc si am gasit de la V70 4x4 303cai.

Da in prima faza am fost la Sebastian..... vedem la anul

placa de la 850 T5-R cu disc de la V70 4x4 303 cai 

20150212_162948[1].jpg

20150202_133952[1].jpg ambreaj 850 T5-R

Edited by bebencino

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa vad si cum stau cu finantele pentru achizitionarea unui ECU stand alone..... Siemens-ul are o limita....

Viitorul e aproape   :)

 

Edited by bebencino
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari! O masina care sigur intoarce privirile, fie ele si a necunoscatorilor. Vrei sa spui ca ai gasit combinatia perfecta la ambreiaj, incat nu ai modificat nici o piesa? Oare se poate pune si pe 19d de 102 cai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari! O masina care sigur intoarce privirile, fie ele si a necunoscatorilor. Vrei sa spui ca ai gasit combinatia perfecta la ambreiaj, incat nu ai modificat nici o piesa? Oare se poate pune si pe 19d de 102 cai?

Dar de ce ai pume ambreiaj de 300 cai, pe o masina care scoate doar 100?

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-a gândeam ca varianta clasica e mai buna, decât cea cu volanta cu masa dubla. Asta bineînțeles dacă e mai ieftină si totodata mai durabilă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari! O masina care sigur intoarce privirile, fie ele si a necunoscatorilor. Vrei sa spui ca ai gasit combinatia perfecta la ambreiaj, incat nu ai modificat nici o piesa? Oare se poate pune si pe 19d de 102 cai?

Da am gasit . Rulmentul de presiune este cel original de V40 ,volanta de la Volvo 850 2l turbo , placa de presiune de la 850T5-R si disc de la V70 4x4 303 cai. Ambreajul complect de la 850T5-R se potriveste perfec la modelul de cutie M56 cu priza centrala cu 20 dinti

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mutumesc pentru raspuns! Inca o data, felicitari pentru ce faci! Nu multi au curajul sa realizeze asa ceva din s/v40-ul lor, asta pentru ca nu e prea buna pentru asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohoho, si inca nu ai vazut T4-uri de 700HP/700Nm prin Suedia :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adevarat  MC. dar alea sunt deja SF pentru noi .....700hp pe tractiune fata e prea mult ,enorm de mult  si sunt si motoarele de 1.9l bore 81mm.

Motoare mai zdravene :)    eu ma multumesc cu 300 hp si asa e mult , cel mai recomandat ar fii fost sa imi bag ''nervii'' intru-n V70 4x4 T6 dar taxele ma omoara.Pina si  S40/ V50 T5 4x4  ma rupe la taxe.

Asa ca.....

Edited by bebencino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu ma gandeam ca pentru Romania iti trebuie curaj pentru un proiect de genul asta. In Suedia e mama lor, asa ca au cu ce sa le faca, plus ca banutii sunt altii acolo! Midnight Caller, tu stii mai bine, ca doar esti implicat in proiecte de genu'! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bebe, nu te opreste nimeni sa pui un B4194T pe ea :) Eu am in reconditionari acum un B5234T3 cu biele forjate, shimming la cilindri, alezat la cota 2, si totul nou prin el. E adevarat ca te duce la peste 2000Eur lucrarea, dar nah, merita din plin.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravooo  !! Sunt curios la ce bănuți te-au dus internele ....Am văzut pe cineva în Polonia sau Cehia cu astfel de ambreiaj...de 850....și merge belea 

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

Stiu site-ul ... dar acela avea pistoanele originale ...si costurile sunt enorme la ce fac eu

 

Bravooo  !! Sunt curios la ce bănuți te-au dus internele ....Am văzut pe cineva în Polonia sau Cehia cu astfel de ambreiaj...de 850....și merge belea 

 

Încă ceva legat de ambreiaj și refăcut motorul de T4.... http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=958982&d=11357.43003

 

Edited by bebencino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu site-ul ... dar acela avea pistoanele originale si cred ca a avut un pic de ghinion .. Eu am  pus direct pistoane forjate nu ma joc cu motorul;;.si costurile sunt enorme la ce fac eu (,pistoanele 800€) ..o mica idee

Nu valoreaza masina la cit am investit in ea dar ;...... PASIUNEA :) !!!!!!  (Killer BMW ) :)

Edited by bebencino
4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bebe, nu te opreste nimeni sa pui un B4194T pe ea :) Eu am in reconditionari acum un B5234T3 cu biele forjate, shimming la cilindri, alezat la cota 2, si totul nou prin el. E adevarat ca te duce la peste 2000Eur lucrarea, dar nah, merita din plin.

Da stiu asta MC dar B4194T sa le ia naiba ca sunt asa de rare motoarele , nu mai gasesti pe toate drumurile , in Suedia am gasit dar cer mult pe el plus transport , asa ca m-am lasat pagubas si bag nervi in asta de 83mm ,300hp duce fara probleme :) 

Edited by bebencino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macar fa-i shimming daca il mai desfaci odata, sa nu infloreasca cilindrii sub garnitura de chiulasa :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da il desfac sa lucrez putin la supape iar si ii fac si shimming ,cind cumpar gt28 ....acum ma distrez asa cum este.Multumit in prima faza cum trage , dar....se poate si mai mult :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravoooooo !!!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna tuturor ....

Si dupa 1 an de distractie a venit si vremea controlului tehnic care l-am picat cu brio la testul de gaze:angry: si ca saracul 12t (setat pe 1bar) sa iasa la pensie la care s-au adaugat si altele  :(

-turbo nou 14t

-alt bloc motor  ...cel original am gasit o zgirietura in interiorul cilindrului nr1 de aprox 0,5mm si am renuntat la el

-alta chiuloasa ... cea originala avea uzura prea mare in lagarele axelor cu came in urma ungerii insuficiente  pe fond de ulei de proasta calitate ....nu dau nume doar bag ceva in el

-supape noi , ghiduri supape noi , talere +conuri supape noi ..... am trecut de la supape de 6mm la 7mm

-cutie de viteza M56 complect refacuta pe alte rapoarte de viteze  .... treapta a-5a  ECO MODE:P

-renuntat la 200cell metalic cat  si trecut inapoi la cel original dar tot cu evacuare complecta de 3'' .....m-am saturat de erorile care le genera pe lambda 

Dupa 2 luni de munca  din nou pe strada :D  proiectul in continua desfasurare mai incet, a venit si seful printre noi asa ca ...... dar spre un viitor sigur:) 

IMG-20160831-WA0005.jpg

IMG-20160831-WA0003.jpg

IMG-20160831-WA0001.jpg

IMG-20160831-WA0000.jpg

IMG_20160920_195928.jpg

IMG_20160922_122825.jpg

IMG_20160922_145711.jpg

IMG_20160922_114040.jpg

IMG_20160922_135248.jpg

IMG_20160922_175252.jpg

IMG-20160906-WA0007.jpeg

IMG-20160925-WA0002.jpeg

IMG-20160925-WA0007.jpg

IMG_20161224_083537.jpg

Edited by bebencino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now