Posted 6 Sep 2015 (edited) · Report post Proiect 300 cai ...Volvo V40 t4 2003 265.000 KMSUSPENSIE - amortizoare KW INOX LINE + bari transfersale fata spateFRINARE - discuri fata ZIMMERMAM cu placate EBC BLACKMOTOR440 cc injectoareK&N -filtru aer , Pompa benzina Walbro 255l/h , Aeromotive regulator de benzina cu retur , TIAL 50mm blow off valve , Volanta masa simpla Volvo 850, AMBREAJ 850 T5-R , Ceasuri PROSPORT ( AFR BOOST EGT OIL )WISECO FORGE PISTONS 83mm , BIELE FORJATEComplect 3'' JT SPORT FLOW EXHAUST cu 200cell catalizatorPentru moment sunt cu turbina standard dar urmeaza achizitionarea unui 18t s-au gt28 (ma mai gindesc) , diferentiaf LSD, furtune silicon set comlect aer+apa , FMCIProiect inceput in 2014 ianuarie si sper se il termin pina in 2016Am atasat ceva poze din parcursul munci Edited 6 Sep 2015 by bebencino 6 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Sep 2015 · Report post Suuuuuper ! Ma bucur ca mai e un nebun in afara de mine pe aici :))Ti s-a potrivit fara modificari ambreiajul de T5R ? Stiu ca tu ai cilindru de presiune intern. Pt 300hp mergi pe GT, pt ca TD04-ul are exhaust-ul prea restrictiv.Softul ti-l face Sebastian ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Sep 2015 (edited) · Report post Da s-a potrivit.... rulmentul este cel original ..Placa de presiune e de la 850 T5-r ,discul am avut ceva probleme ca am gasit priza cu 23 dinti fata de 20 dinti si a trebuit sa caut alt disc si am gasit de la V70 4x4 303cai.Da in prima faza am fost la Sebastian..... vedem la anulplaca de la 850 T5-R cu disc de la V70 4x4 303 cai ambreaj 850 T5-R Edited 6 Sep 2015 by bebencino Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Sep 2015 · Report post Cam ceva de genu arata acum masinuta 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Sep 2015 (edited) · Report post sa vad si cum stau cu finantele pentru achizitionarea unui ECU stand alone..... Siemens-ul are o limita....Viitorul e aproape Edited 6 Sep 2015 by bebencino 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Sep 2015 · Report post VID_20150819_141935[1].3gp Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Sep 2015 · Report post Felicitari! O masina care sigur intoarce privirile, fie ele si a necunoscatorilor. Vrei sa spui ca ai gasit combinatia perfecta la ambreiaj, incat nu ai modificat nici o piesa? Oare se poate pune si pe 19d de 102 cai? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Sep 2015 · Report post Felicitari! O masina care sigur intoarce privirile, fie ele si a necunoscatorilor. Vrei sa spui ca ai gasit combinatia perfecta la ambreiaj, incat nu ai modificat nici o piesa? Oare se poate pune si pe 19d de 102 cai?Dar de ce ai pume ambreiaj de 300 cai, pe o masina care scoate doar 100? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Sep 2015 · Report post M-a gândeam ca varianta clasica e mai buna, decât cea cu volanta cu masa dubla. Asta bineînțeles dacă e mai ieftină si totodata mai durabilă. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2015 · Report post Felicitari! O masina care sigur intoarce privirile, fie ele si a necunoscatorilor. Vrei sa spui ca ai gasit combinatia perfecta la ambreiaj, incat nu ai modificat nici o piesa? Oare se poate pune si pe 19d de 102 cai?Da am gasit . Rulmentul de presiune este cel original de V40 ,volanta de la Volvo 850 2l turbo , placa de presiune de la 850T5-R si disc de la V70 4x4 303 cai. Ambreajul complect de la 850T5-R se potriveste perfec la modelul de cutie M56 cu priza centrala cu 20 dinti 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2015 · Report post Mutumesc pentru raspuns! Inca o data, felicitari pentru ce faci! Nu multi au curajul sa realizeze asa ceva din s/v40-ul lor, asta pentru ca nu e prea buna pentru asa ceva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2015 · Report post Ohoho, si inca nu ai vazut T4-uri de 700HP/700Nm prin Suedia 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2015 (edited) · Report post Adevarat MC. dar alea sunt deja SF pentru noi .....700hp pe tractiune fata e prea mult ,enorm de mult si sunt si motoarele de 1.9l bore 81mm.Motoare mai zdravene eu ma multumesc cu 300 hp si asa e mult , cel mai recomandat ar fii fost sa imi bag ''nervii'' intru-n V70 4x4 T6 dar taxele ma omoara.Pina si S40/ V50 T5 4x4 ma rupe la taxe.Asa ca..... Edited 7 Sep 2015 by bebencino Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2015 · Report post Eu ma gandeam ca pentru Romania iti trebuie curaj pentru un proiect de genul asta. In Suedia e mama lor, asa ca au cu ce sa le faca, plus ca banutii sunt altii acolo! Midnight Caller, tu stii mai bine, ca doar esti implicat in proiecte de genu'! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Sep 2015 · Report post Bebe, nu te opreste nimeni sa pui un B4194T pe ea Eu am in reconditionari acum un B5234T3 cu biele forjate, shimming la cilindri, alezat la cota 2, si totul nou prin el. E adevarat ca te duce la peste 2000Eur lucrarea, dar nah, merita din plin. 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2015 · Report post Bravooo !! Sunt curios la ce bănuți te-au dus internele ....Am văzut pe cineva în Polonia sau Cehia cu astfel de ambreiaj...de 850....și merge belea Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Sep 2015 · Report post Încă ceva legat de ambreiaj și refăcut motorul de T4.... http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=958982&d=11357.43003 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Sep 2015 (edited) · Report post Stiu site-ul ... dar acela avea pistoanele originale ...si costurile sunt enorme la ce fac eu Bravooo !! Sunt curios la ce bănuți te-au dus internele ....Am văzut pe cineva în Polonia sau Cehia cu astfel de ambreiaj...de 850....și merge belea Încă ceva legat de ambreiaj și refăcut motorul de T4.... http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=958982&d=11357.43003 Edited 13 Sep 2015 by bebencino Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Sep 2015 (edited) · Report post Stiu site-ul ... dar acela avea pistoanele originale si cred ca a avut un pic de ghinion .. Eu am pus direct pistoane forjate nu ma joc cu motorul;;.si costurile sunt enorme la ce fac eu (,pistoanele 800€) ..o mica ideeNu valoreaza masina la cit am investit in ea dar ;...... PASIUNEA !!!!!! (Killer BMW ) Edited 13 Sep 2015 by bebencino 4 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Sep 2015 (edited) · Report post Bebe, nu te opreste nimeni sa pui un B4194T pe ea Eu am in reconditionari acum un B5234T3 cu biele forjate, shimming la cilindri, alezat la cota 2, si totul nou prin el. E adevarat ca te duce la peste 2000Eur lucrarea, dar nah, merita din plin.Da stiu asta MC dar B4194T sa le ia naiba ca sunt asa de rare motoarele , nu mai gasesti pe toate drumurile , in Suedia am gasit dar cer mult pe el plus transport , asa ca m-am lasat pagubas si bag nervi in asta de 83mm ,300hp duce fara probleme Edited 13 Sep 2015 by bebencino Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Sep 2015 · Report post Macar fa-i shimming daca il mai desfaci odata, sa nu infloreasca cilindrii sub garnitura de chiulasa 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Sep 2015 · Report post Da il desfac sa lucrez putin la supape iar si ii fac si shimming ,cind cumpar gt28 ....acum ma distrez asa cum este.Multumit in prima faza cum trage , dar....se poate si mai mult 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Dec 2016 (edited) · Report post Buna tuturor .... Si dupa 1 an de distractie a venit si vremea controlului tehnic care l-am picat cu brio la testul de gaze si ca saracul 12t (setat pe 1bar) sa iasa la pensie la care s-au adaugat si altele -turbo nou 14t -alt bloc motor ...cel original am gasit o zgirietura in interiorul cilindrului nr1 de aprox 0,5mm si am renuntat la el -alta chiuloasa ... cea originala avea uzura prea mare in lagarele axelor cu came in urma ungerii insuficiente pe fond de ulei de proasta calitate ....nu dau nume doar bag ceva in el -supape noi , ghiduri supape noi , talere +conuri supape noi ..... am trecut de la supape de 6mm la 7mm -cutie de viteza M56 complect refacuta pe alte rapoarte de viteze .... treapta a-5a ECO MODE -renuntat la 200cell metalic cat si trecut inapoi la cel original dar tot cu evacuare complecta de 3'' .....m-am saturat de erorile care le genera pe lambda Dupa 2 luni de munca din nou pe strada proiectul in continua desfasurare mai incet, a venit si seful printre noi asa ca ...... dar spre un viitor sigur Edited 24 Dec 2016 by bebencino Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Dec 2016 (edited) · Report post Treptele de viteza 1-2-3 cu noua cutie M56 .... ca am ramas fara loc de desfasurare VID_20161029_074726.mp4 Edited 24 Dec 2016 by bebencino Share this post Link to post Share on other sites