Sign in to follow this  
Followers 0
mihaiviorel

martor la bord

12 posts in this topic

sin inca ceva daca bujiile acestea sunt bune

Bujie
NGK

 
NKG
Cod motor : B5204T
Distanta dintre electrozi (mm) : 0,8
Bujie : Conexiune-SAE insurubabil
Bujie : Electrod mijlociu-Nichel
Bujie : 1-Electrod masa
Bujie : deparazitare interferenta 5 kOhm
Bujie : cu scaun etansare plat
Cheie deschidere : 16 mm
Filet exterior (mm) : 14,0
Lungime filet (mm) : 19
pozitia scanteii (mm) : 3
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua si tie.

Becul inseamna ca ai o problema la motor, care poate fi ORICE de la bujii pana la senzori sau motor bucati.

Ca sa iti putem spune daca ti-s bune bujiile, trebuie sa ne spui codul de bujie (de ex. BKR6EIX, BKR6ETUC, BKR7EVX, etc)

Edited by Midnight Caller

Share this post


Link to post
Share on other sites

bujii .fise le-am schimbat motoru nu bate nu troncane  merge bine dimineata are o mica problema la pornire trebuie putin accelerata si o ia dupa aia merge bn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca esti din Bucuresti, treci pe la noi pe la garaj si punem VST-ul pe el. Sau foloseste testerul integrat al masinii daca il ai (cel cu LED), si citeste-i codurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt in jur de vreo 80 de erori posibile. De la cele mai banale pana la unele "urate". Daca zici ca pleaca greu ce indica acul de la temperatura antigelului din bord? Sunt plauzibile valorile ?

Sfatul meu este sa mergi pana la Midnight si sa pui testerul original Volvo pe care i-l are ca sa faca o diagnoza. La service-uri non Volvo cel mai sigur nu vor fi in stare sa citeasca corect erorile.

La bujii iti recomand cu cea mai mare incredere cele originale dat fiind ca ai un motor turbo.

 

 

 

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macar ne poti spune din ce an este masina - sa-ti spunem la randul nostru daca poti citi singur niste coduri, foarte simplu ?......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la cum citesti erorile si cum le resetezi... In spatele farului pasagerului vei gasi 2 cutiute negre, una dintre ele avind atasat un fir cu o mufa metalica, iar pe capac e un LED rosu. Bagi mufa in fiecare slot si "citesti codul" (apesi 1 secunda pe buton - va lumina LED-ul). Daca vei gasi 1-1-1 inseamna ca esti fericit - nu ai nici un cod de eroare pe acel slot si treci mai departe.

Citirea practic e un tren de impulsuri luminoase, despartite de o pauza de 1 secunda.

Ce inseamna 1-1-1 ? Dupa ce eliberezi butonul, LED-ul va clipi o data, apoi pauza, inca o data, iar pauza si inca o data (1-1-1). La fel iti va afisa si celelalte eventuale coduri (clipeste de citeva ori, pauza, iar clipeste, pauza si iar clipeste). Iei o foaie de hartie, un pix si notezi pe fiecare slot ce coduri gasesti. Repeta procedura pina cind primul cod gasit se va repeta (il vei gasi inca o data) - ceea ce inseamna ca ai citit toate codurile de pe acel slot.

 

Resetarea codurilor ? Doar dupa ce ai citit toate codurile de pe slotul respectiv, altfel nu merge: tii apasat butonul 5-7 sec, eliberezi si imediat ce se aprinde LED-ul mai tii inca 5 secunde. Nu uita sa verifici daca iti da codul "fericirii" 1-1-1, daca iti da altceva mai repeti o data resetarea. Pina la urma vei reusi.

 

Sper ca am vorbit pe intelesul tau. Mai concret de atit nu se poate.

 

Daca nu gasesti lista de coduri explicate (google - DTC CODE CHART VOLVO 850, etc) le scrii aici si vedem cum te ajutam.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0