Posted 14 Sep 2015 · Report post problema cu v50 diesel 2000 fabricatie 2004 ,nu trece de 3000 de rotati ,parca a pierdut din putere,sa fie din cauza la filtrul de particule ?,daca da ce este mai bn de facut schimbat sau scos de tot ?imi puteti spune unde as putea merge in brasov sa fie ok si ca pret si ca calitate va multumesc ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Sep 2015 · Report post Buna ziua!...Ce frumos este sa intrebi!....sa zicem ca mi se face putin mila ...Masina ta sigur nu are DPF si este posibil sa ai ceva cu valva control turbina.Cel mai bine mergi la un service sau coleg din zona sa dea cu testerul in ea. 4 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Sep 2015 · Report post A multumit Adrian . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Sep 2015 · Report post Ca-calumea de ca-calitate Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Sep 2015 · Report post De cand ai masina si de cand iti face asa @yan?km la ea?. In caz ca nu are pus dpf ulterior, asa cum am avut eu, pt ca masina era Eu3 atunci nu este de acolo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2015 · Report post masina o am din decembrie 2014 ,are 230.000 imi face asa de o saptamana .nu trece de loc de 3000 si nu are putere de loc ,la inceput eroarea din bord mai disparea si atunci mergea bine ,dar acum eroarea este mereu aprinsa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2015 · Report post @YAN tu ai mesaj sau eroare?ce eroare ai?nu scrie nimic in bord?asa imi dau si eu cu parerea ca pierzi presiune pe la vreun furtun.Ps:cauta topicul cu baietii care au vida'dice in zona. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2015 · Report post in bord imi scrie motorsysteem service vereist Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Sep 2015 · Report post E engine service required,corect colegii?mie mi-a aparut mesajul asta urmat de intrarea in limp mode,eu am avut IC-ul fisurat si pierdeam presiune,urme de ulei pe sub el denota asta sau pe sub furtunele de pe circuitul turbo-admisie,asta se poate vedea usor,nu e nevoie de Vida-Dice,daca totul e curat cauta un coleg pe topicul cu Vida care sa iti dea un raspuns mai ferm,cum ziceau colegii mai sus e posibil sa fie vreo valva,succese! Share this post Link to post Share on other sites