Sign in to follow this  
Followers 0
Biljohn89

cand apas frana imi creste turatia

11 posts in this topic

Salut sunt nou pe acest forum as avea si eu o problema daca ma puteti ajuta.detin un volvo s60 din 2003 motor 2.4 D5 si as avea doua probleme 

Prima care nu stiu care este cauza cand apăs frâna la relantiu imi creste brusc turatia cu 150 200 turatii 

Iar a doua problema ar fi ca nu mai se accelerează din prima creste turatia mai greu am pus o pe tester si a zis ca aceasta problema ar fi de la pedala de acceleratie senzorul 2 dupa pedala.

 Vreau sa mai mentionez faptul ca toate aceste probleme au inceput cand in mers mi sa blocat rulmentul de la fulia de la compresor si mi s.a ars o bobina.am remediat aceasta problema si anume am fost cu masina la service mia sch rulmentul de la compresor o rola de la accesorii si cureaua insa nu mia schimbat bobina de la compresor deci clima nu mai merge.

Dupa ce am luat masina din service am observat problema cu frâna cand apas la relantiu imi creste turatia.lan intrebat pe mecanic spunandui ca nu făcea asa masina cand am adus o si mia spus ca nu este nicio problema 

 

Edited by Biljohn89

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ce ai testat-o ? , pe bord iti apare vre-o eroare ?  Ce vrei sa spui prin senzorul 2 dupa pedala de acceleratie ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da eu am o eroare in bord motore asistentza urg si masina nu se mai accelerează din prima trage mai greu a pus testerul pe ea si a zis ca senzorul doi dupa pedala de acceleratie si anume cel analog este defect asta ar fi cauza pentru care nu se mai accelerează din prima.insa dupa ce mia schimbat cele mai sus mentionate masina cand sta la relantiu si apas frână mi se accelerează si inainte sa duc masina la el nu făcea asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate accelera cand apas frâna tot din cauza pedalei de acceleratie? Sau care ar fi problema? Eu am inteles masina nu se mai accelereaza din cauza ca pedala de acceleratie sau senzoru ala e defect dar de ce se accelerează la relantiu cand apas pe frână aproximativ 200 turatii iar cand iau piciorul dupa frână relantiul revine la normal imediat

Edited by Biljohn89

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Nu am inteles nimic

2. Pune si tu semne de punctuatie, sa stim de unde incepe o propozitie si unde se termina

3. Ce masina, ce motor, ce an fabricatie

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un volvo s60 motor 2.4 diesel d5, manual 5 trepte,an 2003.

Prima problema ar fi ca in momentul cand masina este pornită la relantiu si apas pe frână mi se tureaza pana la 900-1000 turatii/min,iar cand iau piciorul de pe frână isi revine la normal 700-750 turatii/min.

A doua problema ar fi ca masina nu se mai tureaza normal trage mai greu, si am aprins in bord eroarea motor asistenta urgent, am fost la service a pus testerul pe ea, si mia spus ca pedala de acceleratie este defectă, mai exact al doilea senzor dupa pedala de acceleratie.

Daca nu întelegeti ce vreau sa spun poate ma ajutati cu un numar de telefon al vreunui mecanic care se pricepe pentru a discuta telefonic sai explic mai amănuntit ce sa intamplat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea e ca au mesterit aia (cand au schimbat rulmentul la compresorul ac)pe la furtunele vacumatice ceva . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedala de acceleratie iti da impresie ca merge doar pe jumatate ? Si fix la 3000 rpm motorul nu mai creste in ture ? Este limp mode ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul sare peste 3000 rpm merge pana la limita maxima insa la inceput cand apas pe acceleratie nu raspunde din prima trebuie sa tin cateva secunde bune piciorul pe acceleratie pana sare de 2000 - 2500 rpm dupa care merge in orice caz sare de 3000 rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar in legatura cu furtunele vacumatice cred ca da au zis ca au umblat pe acolo.

Ce puteau face au inversat ceva futune sau au lasat vreunul scos, nu la prins bine trage aer sau ce sa intamplat? Cum se poate remedia sa nu se mai accelereze cand apas frâna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In prima faza, trebuie verificate furtunele de vacuum si supapa de sens de pe furtunul care merge la tulumba de servofrana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0