tatiantudor

Membru vechi, mașină nouă

22 posts in this topic

Pentru început: Bună seara

În al doilea rând îmi cer scuze celor care în 2010 mi-au scris mesaje și eu nu am raspuns (din motive personale)

A venit clipa sa spun: sunt posesor de volvo 850 (așteptam de mult acest moment)

În această seară sa întâmplat ca visul sa devină realitate, am cumpărat un volvo 850t5 break 2319 cc  din 1996. Cam atât până acum, mașina necesită ceva reparații, gaze pe la joja și pe la bușonul de pe capacul tachetilor, martor ABS aprins și altele dar nu mai scriu că poate citește soția mea și mă da afară din casă.Asta e "răul s-a facut", de acum să te ții scandaluri

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te asteptam sa ne-o arati si noua si daca te refuza vreun mecanic ca "e prea veche", ai usa deschisa la garajul nostru ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai revenit printre noi, fericitule !

 

Toate se repara, stai linistit. Important e sa te bucuri cat mai mult de masinuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai facut o alegere buna. Dar ai sanse mari sa dormi pe pres. Vezi ca am facut eu un topic "despre sistemul PCV". Citeste-l!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de primire,nu stiu daca e cea mai buna alegere dar la mine lucrurile se intampla sa mearga dupa principiul " pasiunea bate ratiunea"

Multumesc de oferta Midnight Caller, de principiu reparatiile mecanice trebuie sa le fac singur( prietenii stiu de ce) dar sunt sigur ca nu ma voi descurca in multe situatii asa ca veti mai auzii de mine

 

Momentan masina nu poate circula, este pe Bulgaria si trebuie sa ajung la Ruse pentru itp, urmeaza sistemul pcv (multumesc McCiuken)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si nu in ultimul rand multumesc Matixxx, daca nu e deranjul mare am sa te bat la cap cu diverse, e grea munca de restaurator:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare si felicitari de achizitie!!

Orice problema ai posteaza aici si incercam sa te ajutam!

Masina ai luat o cumva de la un baiat Vali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana repari PCV-ul mergi cu joja scoasa. Poate salvezi simeringul de palier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru început: Bună seara

În al doilea rând îmi cer scuze celor care în 2010 mi-au scris mesaje și eu nu am raspuns (din motive personale)

A venit clipa sa spun: sunt posesor de volvo 850 (așteptam de mult acest moment)

În această seară sa întâmplat ca visul sa devină realitate, am cumpărat un volvo 850t5 break 2319 cc  din 1996. Cam atât până acum, mașina necesită ceva reparații, gaze pe la joja și pe la bușonul de pe capacul tachetilor, martor ABS aprins și altele dar nu mai scriu că poate citește soția mea și mă da afară din casă.Asta e "răul s-a facut", de acum 

Fostul proprietar se numește Cosmin, mă gândeam la varianta cu furtun ca la dacia 1300 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa iti fie de bine ,stapinesti sanatos.:)

... furtune ca la dacia...:)  Faci un stage zero si dupa aceea  te vei bucura sa o conduci cu placere si nu sa o repari de orice fleac.

Multi km 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cat mai multi km! Este un cal credincios, chiar si cu multe probleme, ce sa mai vorbim cand deja e in stare buna... 

 

Sa va bucurati de ea!:beertogether:

 

Asteptam si niste poze! ;D

Edited by Bogdan S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor, din păcate nu pot posta poze cu mașina, am sa postez doar poze cu motorul, pentru ca momentan este în centrul atenției, asta pentru ca după un drum de la parcul Carol pana în șoseaua Pantelimon și o noapte de staționare pe trotuar a binevoit sa lase o baltă de ulei de 50 cm diametru în zona discului de ambreiaj.Astea sunt faptele.Am verificat  sistemul pcv și este curat, mai departe am hotărât sa dau jos motorul, lucru care s-a facut aseară. Pot spune ca motorul este murdar de ulei peste tot, nu doar in jurul semeringului de la motor pe parte cu cutia,chiar și cutia de viteze este acoperita cu o peliculă uleioasa.Trec peste faptul ca nu am reușit să desfac piulițele de la planetare. Acum urmează rugămintea la toți cei care au făcut așa ceva sa-mi spună ce alte semeringul și garnituri ar trebui schimbate dacă tot am dat motorul. Pe seara sper să reușesc să pun și pozele cu motorul uleios.Și că tot am adus vorba să vă spun că rulmentul de presiune este uzat, la fel și turbina și lista este deschisa. Mulțumesc anticipat pentru orice sfat sau părere. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba si toate oring-urile de la sorb si baie si garniturile de la stropitoarele de ulei. Daca te incumeti sa dai jos pompa de ulei,schimba si acolo inelul, simeringul si garnitura de hartie.

Daca dai jos si chiulasa,alte simeringuri la axele cu came si la supape + inelele de la bujii.

Succes !

Edited by Midnight Caller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, momentan vreau sa fac partea ďin baie și pompa de ulei, multumesc mult

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună seara, cu ajutorul lui Midnight Caller (multumesc pe aceasta cale) am intrat în posesia semeringului și a garniturîi de la pompa de ulei, sâmbătă sper sa încep operația inversa demontării cutiei de viteze, a băii de ulei și ce am mai demontat eu pe acolo.Cu aceasta ocazie voi afla și dacă stau bine la capitolul "memorie vizuala", având în vedere ca a trecut ceva vreme de când am demontat motorul și am cam uitat care de pe unde sunt(mă refer la șuruburi și restul de maruntisuri).Oricum, vă țin la curent, o seara bună

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot ai cutia jos, desfa-o si spal-o inauntru. Curata magnetul si baga-l la loc, apoi baga-i simeringuri de planetare noi. La etansare se foloseste silicon. La motor poti sa-i mai schimbi garniturile de cupru de la liniile de apa si ulei care merg la turbina; oringul din bloc de la linia de retur ulei de la turbina; oringul din bloc de la joja de ulei si la racitorul de ulei de pe partea cu evacuarea cred ca are 2 oringuri... care cred ca sunt dificil de schimbat cu motorul pe masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc de sfat, faza cu cutia nu m stiut-o, din păcate nu mai am timp pentru aceasta reparației iar la turbina înțeleg ca chiar merita sa schimb garniturile, mulțumesc de sfaturi, săptămâna viitoare sper sa pun motorul sus ( dacă mă ajuta și palanul)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin, urcat motor pe mașină, pornit (culmea), funcționează (cât de bine rămâne de vazut), și momentan nu se vede nici o pierdere de ulei, asta după ce am schimbat și cele doua semeringuri de la axele cu came (partea dinspre cutie).Pana acum toate bune, intrebare: se mai întâlnesc undeva posesorii de volvo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu pui poze ne certam.   Hai my friend, vreau sa vad un volvo, nu "pejoturi si renouri"  :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva poze de după reparatie și poze din timpul reparației cu un "ajutor de nădejde".IMG_20151209_171204.thumb.jpg.8fa90577bd

IMG_20151209_171225.jpg

IMG_20151209_171152.jpg

IMG-20151129-WA0001.jpg

IMG-20151129-WA0000.jpg

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Impresionanta crescatorie! ;D

Arata fix ca a mea cand am cumparat-o.

Capitonajul interior de la capota neaparat sa-l montati inapoi, caldura distruge lacul fara el.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Declar, mașina în sfarsit funcționează, sunt foarte mulțumit de ea, dar (exista un "dar") nu mai este timp de remediat diferitele mărunțișuri apărute sau existente atunci când am luat mașina,una peste alta așa cum am mai zis sunt foarte mulțumit, volvo 850 chiar este mașină.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now