mariusdaniel

Grupul VAG prins cu "maimuța"

65 posts in this topic

Tot sa mai adaugi tu ceva, a naibii pielea aia de dieselar pe tine ...daca ai fi de acord cu mine la vreun post  :kiss2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vor sa le interzica din 2025 sau pe acolo daca-mi aduc aminte corect.

Mai e mult pana departe si mai mult ca sigur va aparea o asociatie de lupta impotriva discrimaniarii pe baza combustibilului folosit :D

Eu m-am decis sa iau urmatoarea masina benzina dupa ce am mers saptamana trecuta cu S60 Polestar (asta nou cu multi cai) trebuie s-o mai conving pe nevasta sa-si schimbe D2-ul cu T6 si dupa s-o conving sa schimbe S60/T6 cu XC90-ul meu. Sa nu uit, sa vand un ficat sa fac rost de bani.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se va sparge si buba asta cu diesel-ul, cat de curând si la Volvo. Iar daca Bogdan presimte ca voi merge cu aceeasi masina si peste 10 ani, asta e de bine. Inseamna ca am dreptate. Decat sa schimb un Diesel la 4-5 ani, pentru ca nu-mi incape o pagina de text sa-i enumar problemele, mai bine o benzinara cinstita timp de 20 de ani. S40-ul asta al meu, asa vechi cum e, nu m-a lasat in drum niciodata si nici nu o va face cat timp va fi la mine.

Ok, nu are cuplu la turatii joase, dar nu e bai, cata vreme zona rosie incepe de la 6600 de ture. Nu a scos fum niciodata, nu miroase a camion in spate si nici nu face ca tractorul. Iar raliu nu fac niciodata (exceptand cazurile in care sunt intre Matrixxx si Tomitza si nu am incotro). Bani de benzina inca imi permit, asa ca nu-mi fac griji. Si promit sa vizitez Parisul la volan cand vor interzice francezii Diesel-ul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa-mi arăți și mie ce fum scoate V60-ul meu ? Poate nu am eu nasul suficient de fin dar numai a tractor nu miroase cat despre probleme ma faci sa rad . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viitorul este electric sau benzina, diesel doar pentru transport/industrial.

 

Costurile pe termen lung sunt aceleasi si la benzina si la diesel.(achizitie + consum + probleme) 

 

BTW in Paris mai nou circula o zi masinile cu numar de inmatriculare par o zi cele cu numar impar

Edited by Brava
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://incont.stirileprotv.ro/auto/este-oficial-peugeot-primul-producator-auto-care-scoate-la-vanzare-masina-cu-aer-pana-in-2016-video.html

Poate in viitor vom avea masini cu mini-reactoare nucleare. Ca submarinele sau portavioanele americane/rusesti. Faci un plin, mergi milionul de km. Mai nasol in caz de accident... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 06.12.2016 at 11:41 PM, Bogdan G a spus:

Sa-mi arăți și mie ce fum scoate V60-ul meu ? Poate nu am eu nasul suficient de fin dar numai a tractor nu miroase cat despre probleme ma faci sa rad . 

Nici nu ma astept sa scoata fum masinile tale ;).

Nu de tine era vorba, ci de majoritatea autoturismelor Diesel care circula la noi in tara. Desigur, sunt si multe corect intretinute, altele inca noi etc. Dar când vedem ca doua masini din trei inmatriculate la noi sunt Diesel si ca vechimea medie e de 10-11 ani, asta ar trebuie sa ne puna pe gânduri. Asa cum zicea Vadim, Diesel-ul ar trebui sa fie doar pentru transport de marfa, de calatori (de la microbuze in sus). Acum iarna, se simte cel mai mult poluarea, când masinile pe motorina dintre blocuri stau cate 15-20 de minute in medie la incalzit motorul, de nu mai poti deschide un geam dimineata. Hai sa nu ne mai ferim de adevar si sa-l rostim fara frica. Diesel-ul va ceda primul in industria automobilelor, apoi benzinarele isi vor da si ele obstescul sfârsit. 

 

Edited by mariusdaniel
Putina gramatica, topica, punctuatie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu in ce cartier stai tu si ce vecini ai insa eu daca pornesc un benzinar in atelier euro 5 dupa 5 minute nu pot respira iar la un diesel euro 5 poti respira dupa 5 minute in atelier fara probleme. Cum explici asta ? 

Viitorul este motorul pe benzina cu aprindere prin compresie, dar e alta discutie . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 12/4/2016 at 0:53 AM, Matrixxx a spus:

Tot sa mai adaugi tu ceva, a naibii pielea aia de dieselar pe tine ...daca ai fi de acord cu mine la vreun post  :kiss2:

Si ce vrei mah sa zic, ca la fiecare acceleratie imi creste zambetul pe buze cand ai sub capota un turbo pe benzina in 5 pistoane ? Sau ca T6-le dupa 2011 urla la fiecare acceleratie? Sau ca V8-ul iti canta serenada la fiecare acceleratie ? NU, Nu sunt deacord cu tine . :DDar ar cam trebuii, stiu . 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Bogdan G a spus:

Nu stiu in ce cartier stai tu si ce vecini ai insa eu daca pornesc un benzinar in atelier euro 5 dupa 5 minute nu pot respira iar la un diesel euro 5 poti respira dupa 5 minute in atelier fara probleme. Cum explici asta ? 

Viitorul este motorul pe benzina cu aprindere prin compresie, dar e alta discutie . 

Auschwitz  :lol:

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 05/12/2016 at 11:00 PM, mariusdaniel a spus:

Se va sparge si buba asta cu diesel-ul, cat de curând si la Volvo. Iar daca Bogdan presimte ca voi merge cu aceeasi masina si peste 10 ani, asta e de bine. Inseamna ca am dreptate. Decat sa schimb un Diesel la 4-5 ani, pentru ca nu-mi incape o pagina de text sa-i enumar problemele, mai bine o benzinara cinstita timp de 20 de ani. S40-ul asta al meu, asa vechi cum e, nu m-a lasat in drum niciodata si nici nu o va face cat timp va fi la mine.

Ok, nu are cuplu la turatii joase, dar nu e bai, cata vreme zona rosie incepe de la 6600 de ture. Nu a scos fum niciodata, nu miroase a camion in spate si nici nu face ca tractorul. Iar raliu nu fac niciodata (exceptand cazurile in care sunt intre Matrixxx si Tomitza si nu am incotro). Bani de benzina inca imi permit, asa ca nu-mi fac griji. Si promit sa vizitez Parisul la volan cand vor interzice francezii Diesel-ul...

Draga Marius , deoarece ne cunoastem stiu ca nu urasti tot ce insamna masina diesel (adica masinile colegilor de pe forum , care probabil le apreciaza foarte mult , din moment ce sunt masinile lor) . Si eu detest cand ma aflu in spatele unui autovehicul si minunea asta de senzor IAQS nu apuca sa regleze pe recirlculare si ma intoxic , dar majoritatea sunt AUTOBUZE sau CAMIOANE VECHI , rareori un batranel cu un passat obosit vechi care probabil nu isi permite sa schimbe masina , asa ca te rog sa te abtii cu revolta anti-diesel ! Si am sa te insostesc cu drag la acea promenada prin centrul Prisului cu d6-le ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e vorba de nici o ura - mai ales aici, printre prieteni.

Dar de cand cu ..."DIESEL - GATE"-ul asta, nu mai e nimeni sigur de nici o norma de poluare... Sunt doar niste cifre aruncate aiurea doar ca sa se vanda mai mult...

Trist dar adevarat.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca au făcut niște flăcăi cu capul mare niște calcule și au ajuns la următoarea concluzie :în SUA Priusul este mai poluant decât un pick-up truck diesel pt ca vaporul care aduce din Japonia în SUA poluează mai mult decât același nr de pick-up truck-uri pe toată perioada vieții lor .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu astept niste flacai cu capul mic, mic de tot dar care sa vina cu argumente (nu cu tampenii gen Politically Korect) privitor la sfidarea WW de a nu plati despagubiri celor din Europa, dupa cat amar de masini masluite au vandut...   A, o rechemare in service si fraierii isi continua viata ca si cum nimic nu s-a intamplat.

 

P.s. Le-au masluit si pe...benzinare ? :laughing7:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW nu sunt primii care fac asa ceva. Si Volvo a facut cam la fel.

Cand au introdus clapeta electronica la seria P80 si restul (Magneti-Marelli) si au aparut problemele cu ele, in SUA a fost recall si se schimbau gratuit, in Europa nimic. Apoi s-au prins "baietii destepti" din Europa si trimiteau clapetele defecte la dealerul SUA, pana cand au inceput cei de acolo sa ceara si seria de sasiu de la masina si nu a mai mers figura.

Tot asa este un recall la VW la cutiile DSG de pe microbuze care e "valabil" doar in Asia chipurile pentru ca acolo "conditiile climatice" altele sunt fata de Europa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now