Posted 24 Sep 2015 · Report post Salutare, sunt nou pe forum; recent am cumparat un s40, an 2004, motor 1997 cmc, 100kw...masina nu pornea si am dus-o in service; dupa multe verificari, schimb de injectoare, pompa de inalta, culbutori, garnitura chiuloasa, etc s-a ajuns la concluzia ca ar putea sa fie CALCULATORUL MOTOR.... Aici vine intrebarea mea, calculatorul motor de pe volvo e compatibil si cu cel de pe Peugeout sau Ford???? Am luat un calc de Peugeout 407, 1997 cmc, 100kw, e identic cu al meu dar are cod diferit (poze), l-am pus sus dar nu da nici un semn; din cate spun unii, codurile nu vor fi niciodata identice...am mai primit poze de la parcuri de dez specializate pe volvo si exact aceeasi problema, codurile nu se portivesc...Stiti careva raspunsul la aceasta problema??? Se portivesc calc de pe alte marci? Exista coduri identice pe calculatoarele de volvo? Calc din prima poza (cel care pare mai vechi) e al meu, iar cel din a 2-a poza e cel luat sin dez...Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2015 · Report post Si te intreb ce ai vrea tu sa faci cu un calculator SH care e imperecheat cu tot restul masinii, inclusiv modulul de imobilizare ? Normal ca nu face nimic, trebuie ori calculator NOU, pe care sa il imperechezi cu masina, ori sa faci vreo mosmoanda (daca se poate) sa il imperechezi cu IMMO, contact, ECM, etc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2015 (edited) · Report post Trebuie sa il dai cuiva care se pricepe sa ti-l faca sa mearga.Un Immo off ,poate,etcMai repede baga testerul si vezi ce zice.In Cluj sint colegi sau prin apropiere cu DICE si apoi atunci vezi in clar.Posibil sa nu ai treaba cu ECU.Asa pompieristic scoate aia ,baga ailalta ,nu prea merge.. Edited 24 Sep 2015 by V50Saphir Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Sep 2015 · Report post Din cate stiu eu la Volvo nu se poate face imo off, cel putin de la fabricatie 2000 incoace Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Sep 2015 · Report post IN MARE; Iti trebuie calculator de volvo s40 (la fel ca al tau, motor, an de fab, cutie) si cheia (cipul din cheie de fapt) masinii de la care provine calculatorul. Pe langa calculator si cip este posibil sa-ti mai trebuiasca si alt calculator de pe masina donatoare. Calculatorul de Peugeot, chiar daca faci rost de cipul din cheia Peugeotului, eu cred ca trebuie bagat in el soft de Volvo. Inainte sa "iei de buna" ce am scris eu, mai culege informatii. Inainte sa mai arunci bani pe chestii, mergi cu calculatorul tau la un electronist. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Sep 2015 · Report post Soft de Volvo nu ai cum sa bagi in el, pentru ca aceasta operatiune o face doar reprezentanta, iar aceasta nu pune softuri pe calculatoare SH, cu atat mai mult de alta marca. In rest, pe langa calculator, mai ai nevoie di de cheie/cip, partea de imobilizare fiind in calculatorul motor Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Sep 2015 · Report post Poti pune ecm sh...daaar trebuie mai mers cu masina donatoare la reprezentanta(trebuie sa fie Volvo, n are nici o treaba electronica de Pejo cu cea de Volvo) incarcat un soft in ecm, pe urma luat ecm ul de pe masina donatoare, pus pe a ta, facut ecm reload si voila o sa ai alt ecm functional. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2015 · Report post Multumesc tuturor pentru idei si sfaturi...Am comandat un calculator cu acelasi cod de pe ebay din UK, doar ca pe el apar siglele de la peugeot si citroen... Dupa ce ajunge il duc la "jmecherii" astia care zic ca mi-e "dus" calculatorul... Eu sper sa potrivesca pe masina mea, avand in vedere ca e acelasi cod (am atast o poza) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Sep 2015 · Report post Ma doare capul.Problema ta teoretic se rezolva cu un ecm reload. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Feb 2016 (edited) · Report post Din toate codurile alea, doar un cod pusca :)), ala de piesa , restul sunt la nimereala, deci e fix cu acelasi coduri :))))) Cu putin noroc, daca scrii soft de Volvo de la un ECU ce e exact ca al tau, apoi sa iei din CEM idul ABSului, posibil sa se poata sincroniza si chiar sa mearga, asta daca nu exista totusi ceva diferente HW intre calculatoare. Oricum ce ai facut acolo, e mare tiganie Sunt curios care a fost finalitatea combinatiei Edited 25 Feb 2016 by CristiXP Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Oct 2018 · Report post Salutare. Am facut imensa greseala sa vreau sa cositoresc pinii si la volvo S40(2005,1.8 ,92kW)in ECU.La S80 am reusit(in ABS) si merge fara eroare de atunci. Am rupt cablajul cand am dat capacul jos de pe ECU original.Am comandat ECU pe care l-am primit cu contact si 2 chei.Problema ca nu ma descurc mai departe.Am pus ECU cel cumparat si contactul pe masina Eroare !! "Wegfahrsperre siehe handbuch".Cu cheia veche se pune contactul,se aprinde bordul dar nu porneste.Cu cheile noi face doar un click prin bord,nu se aprinde nimic.Am bagat VIDA si erorile sunt in poza.Din pacate VIDA nu ma lasa sa fac nici un update la software.Un sfat?O solutie?Va multumesc anticipat. Ovi Share this post Link to post Share on other sites