StefanT

sfat achizitie S40 2007 2.4 diesel automata

13 posts in this topic

Salutare,

Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi privind achizitia unui S40 2007, motor diesel 2.4 cutie automata. Exista probleme cunoscute la acest model de motor? De ce anume ar trebui sa tin cont in special la verificare (nu ma refer la carte service, istoric revizii etc).

De asemenea va rog sa imi recomandati un service in Bucuresti la care sa merg pentru revizii etc.

 

Edited by StefanT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica masina la Bogdan g in bucuresti , 2.4d asa numitul d5 este un motor bun , euro 4 cu dpf (cica e pe viata , si fara aditiv) are probleme cu swirl-u (nu e ceva tragic) si cu ridicarea nivelului de ulei in baie daca nu o lasi sa se regenereze (n-am patito nici o data) dar verific uleiul saptamanal . 

Cutia automata este o cutie buna trebuie sa verifici daca nu are smucituri .

In rest o masina extraordinara as putea spune , mai putin antifonarea , care lasa de dorit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce anume vrei sa spui prin "smucituri" la cutia de viteze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica masina la Bogdan g in bucuresti , 2.4d asa numitul d5 este un motor bun , euro 4 cu dpf (cica e pe viata , si fara aditiv) are probleme cu swirl-u (nu e ceva tragic) si cu ridicarea nivelului de ulei in baie daca nu o lasi sa se regenereze (n-am patito nici o data) dar verific uleiul saptamanal . 

Cutia automata este o cutie buna trebuie sa verifici daca nu are smucituri .

In rest o masina extraordinara as putea spune , mai putin antifonarea , care lasa de dorit.

Din pacate nu pot verifica masina intr-un service decat dupa achizitie. 

Poti sa imi detaliezi problema cu swirl-ul ? ( sincer sa fiu nici nu stiu ce e acela swirl )

 

Va multumesc pentru ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o chestie care iti baga masina in limp mode/limitare/maxim 3000rpm.

Se poate face un artificiu si poate functiona mult si bine sau se poate inlocui cu unul nou care, costa in functie de unde il cumperi mai mult...sau mai putin.

 

Ce vanzator este acela care nu te lasa sa testezi masina decat dupa ce ai cumparat-o?

Inseamna ca ascunde ceva,nu? 

 

* incearca sa scrii la search ceea ce cauti si vei gasi raspunsuri (swirl)

Bafta! Si sa ne prezinti achizitia!, nu doar hit§run

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei care o vand au rampa acolo, pot veni cu mecanic, imi dau voie sa pun testerul pe ea etc, dar nu o pot deplasa din parcul lor.

M-am lamurit ce e cu swirl. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate vine cineva si cu niste lamuriri despre smuciturile cutiei de viteze. Multumesc si eu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice masina cit de bine arata este inmtretinuta ..etc si doresti sa o cumperi, se face rulaj  in trafic ,autostrada etc sa vezi ce ii bate ,cum ruleaza etc .Poti sa ii pui mama testerului cit timp masina o deplasezi  de colo colo doar 20 m .Parca ai lua-o din Vitan:)

La orice garaj -depozit-parc de masini SH la dealeri in Eu ,te lasa sa te dai cu ea macar 20km ca sa vezi ce poate.Care nu are revizie  este altceva dar alea nu fac mai mult de 1500E  in general vorbind.Asa ca idee dar deh in rominica sint alte reguli probabil.

Poate are cutia ce gifiie cind se incinge uleiul etc dar nu vreau sa te influentez.Poate chiar masina merge bine:)

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Socuri? Smucituri? Cand? Cand treci din P in R ? Din R in N? Din N in D? Sau invers...

In mers ai socurile? 

Uleiul ce culoarea are? De la cutie. 

Cand a fost schimbat? Ai vreun istoric al masinii?

Mie imi suna a probleme :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca te refereai la mine, dar primul "raspunzator" din topicul asta a mentionat smucituri. voiam sa stiu ce si cum despre ele. n-am mentionat in mers, pe loc, din P in R, in D, in N, sau oricare combinatie. Doar despre smucituri, care-i treaba cu ele

Edited by startrektng

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspunsul la dilema ta e simplu: daca nu te lasa sa o testezi, nu o cumperi. Atât.

...Ba, mai e ceva, le spui si motivul, ca sa inteleaga cat de absurzi sunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe scurt , se uzeaza uleiul , care daca nu e schimbat uzeaza cutia , si trebuie schimbata . Sau ma rog , bloc de valve ... nu sunt expert . Teoretic o sa apara o limitare de performanta dupa smucituri (la cat timp dupa ele , daca se pot rezolva prin schimbarea urgenta a uleiului + reinvatare din soft , asta e loterie )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles, merci. Deci in cazul meu, care nu am smucituri (tot nu am inteles cand si cum se intampla), cel mai bine sa schimb uleiul preventiv. Ma gandesc ca odata schimbat, pot sta linistit mult si bine. Si eu abia am cumparat masina (de 2 saptamani), si nu stiu cand a fost schimbat ultima data (sau daca a fost schimbat), deci mai bine o fac eu sa fiu linistit. Distributia la fel. Scuze initiatorului ca-i incarc topicul cu astea, dar aici am citit despre smucituri. Si poate ii prind si lui bine informatiile, in caz ca-l lasa aia pana la urma s-o testeze in mers.

Edited by startrektng

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now