danyk1

Probleme volvo 850

103 posts in this topic

Salutare din nou, Nu prea am mai circulat eu cu masina, am dat-o la cineva sa mearga, mi-a adus-o, eu n-am mai ponit-o deloc de atunci, ieri cand am pornit-o motorul se auzea foarte urat. atasez un video sa-mi zici ce parere aveti.

video-1467360464.mp4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au boltzu' sau au biela. Vezi daca nu se aude cumva mai intens de SUB masina, atunci iti trebuie alti cuzineti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca nu mai scoate flacari pe esapament? Fuuuck...

Ultimul schimb de ulei cand a fost?

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca a scos vreodata flacari pe esapament. Legat de ulitmul schimb l-am facut acum vreo 7000 km, dar am avut o fisura la baia de ulei si mai pierdeam pe acolo. La cateva zile mai completam putin, Dupa ce am luat masina de la baiatul caruia i-am imprumutat-o, uleiul era la minim. Zilele astea o sa ma apuc de ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu ii fi dat in gura, sa fi ramas fara ulei si cand a aparut "knock, knock" sa fi completat... 

E periculos cu crapaturi in baia de ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit cu vesti foarte proaste. Mi-a recomandat cineva un mecanic (arab), a venit intr-o seara, am pornit-o , si a dat verdictul, Tachetii s-au descarcat. I-a luat si mi i-a dat dupa 3 saptamani descarcati(nu stiu ce inseamna asta). din lipa de timp nu i-a pus la loc, acum nu mai raspunde la telefon. Va rog sa ma ajutati sa o pun din nou la punct. Am foarte mare nevoie de ea. 

Edited by danyk1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper ca nu ai dat peste unul care s-a bagat la whiteblock si si-a prins urechile.

A reusit sa dea capacul jos de pe motor fara sa rupa nimic din el? Poti face o poza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit, sper ca a scos capacul cu scule speciale(se baga in locul bujiei 1 si 5). Daca nu, cum a spus si @BogdanS mai sus, pune o poza cuhiulasa si capacul, mai precis in fata unde este ghidajul de la axa.

Daca te descurci sa o faci singur,iti pot imprumuta cale si special tool-urile pentru presat capacul la loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brava nu ma descurc singur. Habar nu am ce sa fac. Poze o sa fac astazi. Poti sa imi lasi mesaj cu nr tau de telefon?  Poate ma poti ajuta si pe mine sa o repar. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai pentru ce. Ai PM cu numarul de telefon. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

" sper ca a scos capacul cu scule speciale "

Dragule, vrei sa detaliezi ? ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca vadimutz vroia sa zica "Sper ca ai PUS capacul cu scule speciale" :). De scos se scoate simplu cu surubelnite, de pus trebuie pus cu presele acelea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal trebuiesc rigidizate axele cu came de capac ca sa nu se sparga ghidajul din fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Ai reusit ceva, pana la urma?

Merge?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit cu detalii. Cuzinetii sunt dusi.bate destul de nasol in partea de jos a motorului. Am avut alt motor complet i-am facut transplantul si nu mai porneste de nici o culoare.

Nu are scanteie la bobina. Am schimbat 3 bobine. Aveti idee ce trebuie sa verific? Multumesc astept pareri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul de la came. Primul lucru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

te referi la asta? l-am inlocuit cu cel de pe motorul care pornea.

174498.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul de la volanta defect?

Ai conectat totul corect? Vezi ca stecherul de la senzorul cu came este identic cu cel de la valva de relanti...Fail-ul respectiv l-am avut odata. Nu poti citi erorile?

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum spune Cristian. Verifica mufele sa fie conectate si la locul lor. 

Cele doua mase de la calculator, s-au montat pe bloc, langa starter? Daca ecu n-ar masa, nici tu n-ai scanteie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut baietii, revin cu detalii, nu stiu de ce nu a pornit masina, ideea e ca am schimbat volanta cu tot cu senzor si masina a pornit la sfert. Acum a intervenit altceva... nu mai siu cum intra furtunele de vaccum. Ma poate ajuta cineva? 

20161021_180258.jpg

20161021_180412.jpg

20161021_180401.jpg

Edited by danyk1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are EGR sau air pump?

Ce an este motorul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pare sa aiba EGR, SAS nu are. E un LH 3.2 ca e 20V dinainte de 96 (ABS vechi). Valva din poza ultima e cea de la VVIS care activeaza clapele din galeria de admisie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schema de conectare a furtunelor de vacum  pentru V-VIS. Este piesa rosie. Piesa nr. 24 se conecteaza in vacuum tree.580dab777decc_850NA-vacuumV-VIS.thumb.jp

Furtunul din dreapta galeriei de admisie (partea dinspre curele) exista? Daca da, unde este conectat: vacuum tree sau flame trap?

Edited by pedala
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now