danyk1

Probleme volvo 850

103 posts in this topic

din păcate,  motoru meu nu este la fel,  sau imi lipsesc mie piese? Mai exista o alta ordine?  Reamintesc ca motorul este 2.5 20v.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sub galeria de admisie se afla ciuperca vacumatica care actioneaza V-VIS-ul (piesa nr. 13). Traseul care vine de la ea se conecteaza in electrovalva nr. 17 (cea din ultima poza pusa de tine) in stutul aflat pe partea de jos. In stutul care se vede in poza se leaga traseul care contine conectorul 19. Canistra de vacum 27 se afla in bara fata, partea stanga, aproximativ sub baterie. Circuitul care incepe cu valva unisens 22 se leaga in vacuum tree.

Daca tot nu-i dai de cap da-mi un mesaj, poate reusim sa ne intalnim cumva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M.am tot uitat,  eu nu cred ca am capsula aua nr 13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca scoti acoperitoarea de la rampa de injectoare si te uiti de sus ar trebui sa o dibuiesti.

In pozele mele vezi practic capatul care actioneaza clapetele din interior galeriei de admisie.

2016-02-17 13.36.56.jpg

2016-02-17 17.08.36.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca e bine ce am facut..:))) . Am bagat un furtun de vacum in chestia din prima poza, dupa care am bagat capatul celalt in senzor sa nu știuce este ala de langa filtru de aer, dupa care am bagat in chestia din ultima poza nu stiu nici aia cum se numește.  

20161119_144513.jpg

20161119_144528.jpg

20161119_144521.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai ai apa in vasul de prea plin de la sistemul de răcire și frana de mana trasa sau nivelul de lichid de frana sub minim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frana de mana are martor separat, lichid de frana este full, chiar putin peste, oar vasul de prea plin este același cu vasul de expansiune? Scuze dar n.am mai auzit pana acum de el. Mulțumescpt intelegere și rabdarea voastră.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am revenit cu alte detalii. Am remediat problema cu martorul pentru lichid de franta( inlocuit capacul vasului prbabil stricat senzorul).

Intre timp am inlocuit ambele radiatore cel de caldura si cel de racire.

1.Dupa inlocuirea caloriferului tot mai am pe partbriz vapori de antigel. Ce este de facut in cazul acesta?

2. Este normala turatia/viteza in trapta a 5a ?

3. Miroase foarte tare a benzina nearsa. Daca imi puteti spune ce as putea face in cazul asta? Probabil nu face bine amestecul. Precizez ca porneste foarte bine. 

 

Multumesc mult pentru ajutor si Doamne ajunta!

20161224_153722.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Dacă nu mai pierde lichid, se va reduce fenomenul în câteva zile, după evaporarea lichidului scurs înainte. 

3. Verifica senzorul de temperatura și termostatul (din poza parcă sta prea sus), pierderi de vacuum, lambda și MAF-ul

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, turatia e ok pentru a 5-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare oameni buni. Batranica imi face inca o problema si anume, nu mai funcționează căldura, (ventilatorul ) se aprind intermitent ambele becuri  ( rec/ ac). Ultima data cand am mers cu masina a mers, dar se auzea un zgomot ciudat de la aeroterma. O parere va rog ...unde sa pun mana mai intaii. Mulțumesc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citeste codurile intai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce an e masina ?....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai un search pe youtube. E un canal al unui tip Robert Spinner. Gasesti toata procedura pentru citit erori si tutoriale pentru aproape orice chestie legata de 850.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 15.01.2017 at 8:12 PM, Matrixxx said:

Din ce an e masina ?....

 DIN 1994 ESTE. Poti sa imi spui te rog unde sa verific daca imi da vreo eroare. In ce nr din cuie sa bag firul acela?

Share this post


Link to post
Share on other sites

411 Blower fan seized or drawing excessive current

Aeroterma arsa sau blocata. Daca nu ai filtru de polen, vezi sa nu fi tras ceva in ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, pedala said:

411 Blower fan seized or drawing excessive current

Aeroterma arsa sau blocata. Daca nu ai filtru de polen, vezi sa nu fi tras ceva in ea.

Multumesc, verific, Prostia mea a fost ca am bagat substanta pentru acoperirea fisurilor, si probabil solutia aia a infudat-o.

Edited by danyk1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nicio legatura. Ventilatorul nu este in contact fizic cu radiatorul, cel mult nu iti mai baga caldura daca e schimbatorul de caldura infundat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Midnight Caller said:

Nu are nicio legatura. Ventilatorul nu este in contact fizic cu radiatorul, cel mult nu iti mai baga caldura daca e schimbatorul de caldura infundat.

Am inteles. Oricum operatiunea cu solutia pentru radiator a fost facuta in urma cu 5-6 luni. Intre timp mi-am luat radiatoarele noi. ok,atunci urmatorul pas ar fi demontarea aerotermei. Multumesc pentru sfaturi , revin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin din nou cu probleme la acesta masina. Masina a inceput sa porneasca super greu , iar cand porneste se aude o bataie sus  cateva secunde. Daca sta la relanti nu se aude nimic, merge rotund , daca accelerez se aude o bataie foarte mare.

Aveti niste pareri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now