ironman

Alimentare cu carburant Volvo V50 2.0D

44 posts in this topic

Sunt foarte multi factori ce pot influenta consumul,in plus vad ca tu ai cutie automata,deci un consum un pic mai ridicat,decat la una cu cutie manuala.Pot sa-ti spun ca de obicei ajung la 750-800 pana in momentul aprinderii beculetului la motorina( oras 60%,afara 40%,viteza  de la 50 pana la 90 km/h,acesta fiind practic traseu zilnic, serviciu-acasa).Dupa ce s-a aprins beculetul,am facut plinul si de obicei intre 41 si 43 de litri au intrat,mai mult nu.

Aaaaa la traseul asta zilnic,am 4 semafoare la care astept in jur de 12 minute/total(12 dimineata,12 seara).

Eu zic totusi ca ar trebui sa-ti ajunga un plin............

Share this post


Link to post
Share on other sites

In jur de 800-900 kmfac si eu (2.4 d si rezervor de 60l nu 50l)

Share this post


Link to post
Share on other sites

.................... si rezervor de 60l nu 50l)

Te invidiez :lol:.......chiar enervant faptul ca la 2,0D rezervorul este mai mic:(La benzinar si eu am de 60.....

Edited by mario74
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca mergi economic iti ajunge. Daca mergi numai talpa nu iti ajunge. Daca prinzi aglomeratie si blocaje iar nu ajunge. Get the point ? :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap. Got the point. Nu stiu de ce nu am zis mai inainte, drumul e Timisoara - Botosani. Inca nu am decis nici traseul, de aceea am zis 700km plus minus cateva zeci. In principiu mi-ar ajunge, dar cred ca n-ar fi rau sa ochesc dinainte o benzinarie, pt orice eventualiate, si sa stiu exact unde sa opresc pt o realimentare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iezakt... Drum bun sa ai :) Oricum la 700km tot o sa te doara bucile si o sa vrei un pipi-stop ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un consum mediu de 7% faci cam 700 km cu 50l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Eu fac minim 800 km extra-urban cu un plin de motorina. De obicei nu reusesc oricat m-as stradui sa ridic consumul peste 5.5% (cu masina incarcata si clima pornita).

Singurele conditii unde consuma peste 6% este la viteze mari de peste 140 km/h pe autostrada. In mod normal, daca nu trag tare de ea, consuma 4.5% in regim de DN (viteze intre 80 > 120 km/h).

Ontopic: Aveti grija sa puneti motorina buna daca incep gerurile, ca mie anul trecut in noaptea de Revelion mi-a inghetat motorina-n rezervor si dimineata n-a mai pornit nici macar ajutata de alta baterie prin cabluri de curent (au fost minus 19 daca-mi amintesc bine). Eu aveam ceva motorina standard atunci in masina si efectiv nu mi-a stat capul sa ii mai pun macar 10-15 litri de motorina aditivata.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poi cred ca au bagat deja motorina aditivata la petrom, de unde alimentez eu de obicei. Standard pun. Deja au dat frigurile de ceva vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Depinde enorm de mult de regimul de drum - aglomeratie sau drum liber, oras sau afara cu regim constant. Dar in principiu ar trebui sa ajunga. Nu stiu cat ai rezervorul, insa eu cu un plin de 65+ litri fac intre 1,000 si 1,200 km afara mers linistit, fara ambuteiaje si blocaje. 

In oras cu blocaje si aglomeratie cam 700-800 km. 

Edited by maverick
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mama mia ce bine iti consuma Mav masina :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand ajunge acul de la motorina la 2 linii deasupra de rosu, te opresti la prima statie de carburanti (in vreo 100-200km trebuie sa dai de una) si mai bagi vreo 20 litri si gata, nu trebuie sa stai cu ochii pe nimic. Sa mergi la risc ca iti ajunge pentru 700, 500 sau 1000 km, nu merge, pentru ca orice consum variaza in functie de trafic. Sunt experimente care se fac, si experimente care ar fi mai bine sa ramana la stadiul de idee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista totusi vreo rezolvare la chestia asta cu alimentatul? Deja aproape ca nu mai pot alimenta masina. Cu rezervorul gol, ii dau la pompa si-mi iese motorina afara. Mi-a luat ieri vreo 20 de minute sa bag ~40 de litri. Mai bagam pana la plin dar deja ma saturasem. Se uita lumea care asteapta urat la mine. Nu se poate face nimic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi cat de adanc bagi pistolul ! Daca imi amintesc corect , mergea bagat pana la mijloc si se aseaza pe cuta aia care o are . 

Singura imagine pr acre am gasit-o , la diesel parca sunt doar 2. Pur si simplu o asezi si atat nu o ti in aer. Poti cupla si pe prima treapta , sa pompeze singura.

Sau frecventezi peco unde iti alimenteaza ei masina ;)

20160607_231421.jpg

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci de idee. Am incercat toate treptele, pozitiile, modalitatile, felurile, etc posibile. La fel face. O sa ma uit mai exact data viitoare pe teava pompei, s-o pun la milimetru. Nu stiu ce sistem de siguranta o fi, sau ce e acolo, dar devine din ce in ce mai frustrant. Inainte mergea mai ok, dar de trei alimentari incoace, zici ca are ceva cu mine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se fixeaza pe un corespondent al guri de alimentare . Din cate imi amintesc doar 2 trepte erau posibile una introducand-ul de tot si una mai pe la jumate , poate 2/3 din pistol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeași problemă am și eu, foarte greu alimentez. Orice poziție aș încerca tot decuplează ca și cum ar fi plin rezervorul.

A găsit cineva o soluție la această problemă?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ruptă trapa la intrarea în rezervor. Are o trapă care se deschide gravitational când vine motorină și se strica când încerci să scoti motorină din rezervor cu furtunul . Se anulează trapa aia si merge . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Bogdane, din cate stiu eu trapa aia e pe teava rezervorului la cca 60 cm de la gura de alimentare. Cum o anulezi ?

Ontopic: alimentez pe prima treapta si prima crestatura pe pistol. Tot dureaza vreo 6 minute sa intre 40 litri. Mai rau e la rompetrol, pompa se opreste la un moment dat singura...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now