Posted 5 Oct 2015 · Report post Sa incep cu istoria:In vara, intorcandu-ma din concediu, in treapta 3, am infipt piciorul tare in ea la o depasire si am primit mesajul VERMINDERTE MOTORLEISTUNG iar relantiul s-a blocat la 1500. Am oprit / repornit motorul si a fost ok.Dupa doua luni de tinut in garaj o scot la plimbare si in depasire (aprox 2700 rot/min)se pune in nas, turatia se reduce treptat si moare motorul (in acest moment chiar daca apas pedala nu se intampla nimic). Daca dau la automat imediat nu porneste. Porneste abia dupa circa 10 secunde de "relaxare". Nu moare motorul de fiecare data si nu la aceeasi turatie. Se intampla aleator si niciodata turat la liber. Mentionez ca nu are erori in bord iar filtru de partucule nu il mai am de 2 ani deci il exclud ca fiind infundat.Idei? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Oct 2015 · Report post filtru motorina schimbat? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2015 · Report post filtru motorina schimbat?Am 13 mii cu prezentul filtru ... deci greu de crezut. Mi s-a spus "cu caracter de certitudine" ca e din geometria variabila din turbo (a fost inlocuit in urma cu 20 mii). Concret este ca se intampla doar in sarcina si nu de fiecare data cand o turez. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Oct 2015 · Report post Nu are NICIO TREABA VNT-ul cu oprirea motorului Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Oct 2015 · Report post 1.Filtru de motorina .2. senzor presiune rampa injectie3. regulator pompa inalta presiune . Cam astea sunt cauzele . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Oct 2015 · Report post Am pus un tester si asta mi-a dat: P1180P0089P1577Acum sa caut sa vad ce înseamnă asta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Oct 2015 · Report post Ce tester ? Daca vrei haide pana la mures si vedem cu dice , daca tot mi la imprumutat un drag coleg de pe forum Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Oct 2015 · Report post Putem elimina senzorul de pe rampa si regulatorul de presiune 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Oct 2015 (edited) · Report post Cu sprijinul lui Cisti Muresan am facut o testare cu dice. Am ajuns la el cu:ECM -2520 Fuel pressure- Too low pressureECM -2550 Fuel pressure- Too low pressureECM -952F Accelerator pedal sensor faulty signal si altele conform pozei nr 1 si dupa cateva teste la drum am plecat doar cu ECM -2520 Fuel pressure- Too low pressureIl rog pe Cristi sa posteze mai multe detalii despre ce a verificat si valorile obtinute iar eu o sa incep cu prima recomandare din Vida si anume schimbarea filtrului de motorina. Edited 18 Oct 2015 by darian007 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Oct 2015 · Report post Am verificat presiune din ramapa 1.500.000 hpa (sau khpa ??) In sarcina , aceasta a scazut lin spre 500.000 cand a generat codul de eroare 2520 (fuel presure to low) , Am verificat rezitenta regulatorului de presiune 750 la relanti , 1200 in sarcina (l-am eliminat ca problema , desigur acesta poate avea oring rupt .. etc.) Pedala de acceleratie parea sa mearga in parametrii normali (8.3%-65% valori absolute parca , cam asa apare si la d5-u meu) 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Oct 2015 · Report post Singura eroare care reapare este Fuel pressure to low , 2520. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Oct 2015 · Report post Sa nu uit... Eroarea "ECM -2520 Fuel pressure- Too low pressure" a aparut dupa cateva ture/incercari cu pedala de acceleratie la podea apoi masina a intrat in limp mode. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Oct 2015 · Report post Ai schimbat filtrul de motorina ? Chiar sunt curios daca se rezolva . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2015 · Report post Il port cu mine de două zile. Nu spuc să il schimb până in weekend. Dar daca nu șterg erorile o să se schimbe ceva? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Oct 2015 · Report post Nu cred ca va conta ca are erori stocate , daca reuseste sa faca presiune . Numai sa nu fie problema de la injectoare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Nov 2015 · Report post Salutare...aceiași problema întâmpin si eu la 2008 s40 1.6diesel ,110 CP dupa 3000 rpm ,da in nas dar nu tot timpul..am schimbat filtru de motorina..degeaba.Mecanicul mi-a sugerat tester ca va fi vorba de ceva reglaje. Tu ai rezolvat problema? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2015 · Report post Eu am avut o problema similara la s40'u precedent 1.9D(116cp) , problema era carcasa filtrului de motorina avea o fisura mica .. si tragea aer fals , murea doar in sarcina Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Nov 2015 · Report post Am schimbat filtrul. Neavand tester nu stiu daca erorile mai apar. Dupa cum am spus mai sus, problema cu muritul motorului a fost temporara si a incetat inca dinainte de a schimba filtrul. Ramasesem doar cu niste erori si cu limp (care si asta se manifesta doar in unele momente). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Nov 2015 · Report post Așadar a fost filtrul de motorină sau senzorul de presiune ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2016 · Report post Salut,Sunt nou pe forum. Am un S40, motorizare 2.0 D,fabricat in 2005. Am cumparat masina in 2008 si la cateva luni de la cumparare am inceput sa ma confrunt cu ''da in nas''. Mototrul nu a murit nici o data. Din 2008 ma confrunt cu problema asta, fara sa o fi rezolvat. Am schimbat de atunci multe filtre de motorina, galeria de retur la motornia, chiar si o electrovalva situata undeva in apropierea pompei de injectie. Am mers cu masina la mai multe testere si service-uri auto, inclusiv in Bucuresti la Primus, nimeni nu a gasit vreun raspuns. Si acum ma confrunt cu problema asta. Se intampla destul de rar, dar am observat ca problema apare mai des in anotimpul cald, si DOAR ATUNCI cand vreu sa pornesc din loc sau cand schimb din viteza 1 in viteza a 2-a si vreau sa accelerez. Daca tin apasata pedala de accelerati pierde putere si incepe sa trepideze ca si cand s-ar ineca mototrul. Daca ridic piciorul de pe acceleratie si apas iar porneste ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Mentionez ca am demontat si pedala de acceleratie si am curatat contactele cu spray. Se mai confrunta cineva cu problema asta? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jan 2016 · Report post La 15.01.2016 at 5:38 PM, vovlo a spus: Salut, Sunt nou pe forum. Am un S40, motorizare 2.0 D,fabricat in 2005. Am cumparat masina in 2008 si la cateva luni de la cumparare am inceput sa ma confrunt cu ''da in nas''. Mototrul nu a murit nici o data. Din 2008 ma confrunt cu problema asta, fara sa o fi rezolvat. Am schimbat de atunci multe filtre de motorina, galeria de retur la motornia, chiar si o electrovalva situata undeva in apropierea pompei de injectie. Am mers cu masina la mai multe testere si service-uri auto, inclusiv in Bucuresti la Primus, nimeni nu a gasit vreun raspuns. Si acum ma confrunt cu problema asta. Se intampla destul de rar, dar am observat ca problema apare mai des in anotimpul cald, si DOAR ATUNCI cand vreu sa pornesc din loc sau cand schimb din viteza 1 in viteza a 2-a si vreau sa accelerez. Daca tin apasata pedala de accelerati pierde putere si incepe sa trepideze ca si cand s-ar ineca mototrul. Daca ridic piciorul de pe acceleratie si apas iar porneste ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Mentionez ca am demontat si pedala de acceleratie si am curatat contactele cu spray. Se mai confrunta cineva cu problema asta? Salutare! Ai testat injectoarele? Daca nu, probabil de la ele iti vin problemele daca ai exclus filtrul de motorina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2016 · Report post Am testat si injectoarele, la reprezentanta Volvo din Bucuresti. Au zis ca sunt ok. Nu au gasit nici vreo eroare, memorata, care sa poata oferi vreun indiciu catre problema mentionata. Am incercat si motorina diferita (pana la urma am ramas client fidel la Rompetrol), am pus de doua ori si aditiv in motorina. Un mecanic mi-a sugerat, ca s-ar putea sa fie o problema cu pompa de injectie. Am inceput sa cred ca motorul e bantuit de vreo fantoma :)! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2016 · Report post Am testat si injectoarele, la reprezentanta Volvo din Bucuresti. Au zis ca sunt ok. Nu au gasit nici vreo eroare, memorata, care sa poata oferi vreun indiciu catre problema mentionata. Am incercat si motorina diferita (pana la urma am ramas client fidel la Rompetrol), am pus de doua ori si aditiv in motorina. Un mecanic mi-a sugerat, ca s-ar putea sa fie o problema cu pompa de injectie. Am inceput sa cred ca motorul e bantuit de vreo fantoma :)! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2016 · Report post @vovlo Ai testat injectoarele la Primus?Cum le-au testat?Le-au demontat si le-au pus pe banc sau le-au testat cu testerul cu masina si masina pornita?Daca le-au testat cu masina pornita...aia e frectie la picior de lemn...Demonteaza injectoarele si pompa de inalta si mergi cu ele la un service care repara injectoare si pompe....Succes 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites