Posted 27 Oct 2015 · Report post G-spot, nu e vorba de cine are service si cine nu, e vorba ca inainte sa apara 1.6D-ul, erau destule D5-uri (pana in 2005) si pe cuvant daca am vazut atatea cu probleme. Uita-te la D5-ul lui ValiU, are 240.000km si merge bine-mersi. Uita-te la Cristi Muresan care a fost masina de taxi si la 600.000km merge bine-mersi. Si TranceEnergy a pus intr-adevar degetul pe rana legat de numarul de masini, dar asta nu astupa scurgerile de ulei de la 80% din 1.6D-uri, EGR-uri, turbine si design-uri de 2 lei la sistemul de ungere. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Oct 2015 · Report post Trancenergy a pus degetul pe rana dar nimeni nu-l baga in seama, cate D5-uri sunt vs 1.6D, un 1.6D tine mult mai mult decat un D5 in Bucuresti, un 1.6D ajunge lejer la 250.ooo km in Bucuresti, un D5 condus numai in Bucuresti dupa 100.ooo km bagi bani cu lopata in el . Dar ma rog, se pare ca unii stiu mai bine, vorba aia, au service . Bogdane, am vazut n d5 uri de peste 150k km luate de noi din Ro. Zero probleme la motor, ZERO. Sa l intrebam pe Maurice in 200k km + ce probleme a avut. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Oct 2015 · Report post D5-ul de 185 cp e mult mai prost din punct de vedere al rezistentei fata de cel de 163 cp. Eu la s80 nici macar o bujie incandescenta nu am schimbat si are 225 000 km de Romania. Cel de 185 cp are injectoarele mult mai proaste, bujii mai proaste, swirl de 2 lei...mai nou imi pierde ulei pe la senzorul de nivel al uleiului de pe baia de ulei...si tipa un injector...si urmeaza inca 2. Deocamdata tipa la rece. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Oct 2015 · Report post Multe pareri, o singura concluzie : Ia-ti un Volvo pe benzina omule, ca sa te bucuri cu adevarat de aceasta marca. Nu conteaza ca se mai fabrica ori nu, ca e consumul mai mare ori mai mic, ca ai un cuplu de tractor sau de motor aspirat. Important e sa nu ai probleme mari cu masina. Pentru asta exista Volvo pe benzina! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2015 · Report post Parerea mea e ca pentru drumuri scurte gen servici-casa-cumparaturi si de 2 ori pe an concediu poti lua benzina. Mai ales pentru Bucuresti unde traficul e infernal. Pentru drumuri lungi cel putin 100km pe zi, iti recomand D5 163cp. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2015 · Report post Trancenergy a pus degetul pe rana dar nimeni nu-l baga in seama, cate D5-uri sunt vs 1.6D, un 1.6D tine mult mai mult decat un D5 in Bucuresti, un 1.6D ajunge lejer la 250.ooo km in Bucuresti, un D5 condus numai in Bucuresti dupa 100.ooo km bagi bani cu lopata in el . Dar ma rog, se pare ca unii stiu mai bine, vorba aia, au service . Nu sunt de acord cu tine 3 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2015 · Report post Eu am fost la Hornbach azi. ....Să cumpăr o lopată. Mare, lată și neagră.Să am cu ce băga... 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Oct 2015 · Report post Eu am fost la Hornbach azi. ....Să cumpăr o lopată. Mare, lată și neagră.Să am cu ce băga...Vezi ca au la oferta lopeti de zapada, sa ai spor.Daca vrei ti-o dau pe a mea ca-i noua, tipla.Eu mi-am luat lopata (tot asa sfatuit de altii) si n-am folosit-o in 7,5 ani. A poate o fi din cauza ca eu am mers putin 230.000 km sau o fi ca am tras rulota, sau de la mersul prin Bucuresti 4 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Nov 2015 · Report post Nu sunt de acord cu tine D5 meu are 175000 km si lopata aia de care ziceai tu a si ruginit Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Nov 2015 · Report post D5-u meu de 185 a facut 157 ... merge brici Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Nov 2015 · Report post Pai ce sa zic, sunt bune rau D5-urile astea . Share this post Link to post Share on other sites